03-09-2017, 18:32:11
03-01-2018, 15:18:13
Zmieniono:
"2. Lakierowanie przedniego błotnika pod kolor ramy;"
na:
"2. Zmiana przedniego błotnika (bez wgłębień pod nóżki dolne **i z innym rozstawem otworów pod jego wsporniki), oraz lakierowanie go pod kolor ramy;"
Do zmian w tej wersji, rocznika 1979-go;
oraz dodano:
"**18. W początkowym okresie, stosowanie błotników tylnych z Komara 2351 (wyższych)."
Do innych zmian;
a także wprowadzono kilka drobnych poprawek.
"2. Lakierowanie przedniego błotnika pod kolor ramy;"
na:
"2. Zmiana przedniego błotnika (bez wgłębień pod nóżki dolne **i z innym rozstawem otworów pod jego wsporniki), oraz lakierowanie go pod kolor ramy;"
Do zmian w tej wersji, rocznika 1979-go;
oraz dodano:
"**18. W początkowym okresie, stosowanie błotników tylnych z Komara 2351 (wyższych)."
Do innych zmian;
a także wprowadzono kilka drobnych poprawek.
05-01-2018, 14:35:18
Przeniesiono:
"Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);"
Z zmian w stosunku do poprzedniej wersji rocznika 1979-go, do zmian w tej wersji rocznika 1979-go.
"Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);"
Z zmian w stosunku do poprzedniej wersji rocznika 1979-go, do zmian w tej wersji rocznika 1979-go.
22-01-2018, 17:35:46
Zmieniono:
"3. Wsporniki przedniego błotnika nowego typu (chromowane z blachy);
4. Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);
5. Przednie zawieszenie nowego typu (w tym nóżki dolne);"
na:
"3. Nóżki dolne nowego typu (bez plastikowych uchwytów sprężyn, dłuższe, z wygiętymi uchwytami pod wsporniki przedniego błotnika);
4. Wsporniki przedniego błotnika nowego typu (chromowane z blachy);
5. Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);
6. Przednie zawieszenie nowego typu;"
w zmianach w tej wersji rocznika 1979-go,
oraz dodano:
"19. Nóżki dolne nowego typu w zawieszeniu starego typu (bez plastikowych uchwytów sprężyn i dłuższe)."
do innych zmian.
"3. Wsporniki przedniego błotnika nowego typu (chromowane z blachy);
4. Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);
5. Przednie zawieszenie nowego typu (w tym nóżki dolne);"
na:
"3. Nóżki dolne nowego typu (bez plastikowych uchwytów sprężyn, dłuższe, z wygiętymi uchwytami pod wsporniki przedniego błotnika);
4. Wsporniki przedniego błotnika nowego typu (chromowane z blachy);
5. Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);
6. Przednie zawieszenie nowego typu;"
w zmianach w tej wersji rocznika 1979-go,
oraz dodano:
"19. Nóżki dolne nowego typu w zawieszeniu starego typu (bez plastikowych uchwytów sprężyn i dłuższe)."
do innych zmian.
30-01-2018, 15:22:22
Dodano:
"Podstawki pod mocowania kierownicy nagwintowane w środku i przyspawane do górnej półki przedniego zawieszenia, oraz lakierowane na ten sam kolor co półka."
Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1977-go.
"Podstawki pod mocowania kierownicy nagwintowane w środku i przyspawane do górnej półki przedniego zawieszenia, oraz lakierowane na ten sam kolor co półka."
Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1977-go.
18-02-2018, 17:41:37
18-02-2018, 17:53:10
A to ciekawe - masz więcej zdjęć tego motoroweru?
Dobrze widzę, że pojemność skokowa cylindra to 49,6 cm3?
Być może to prototyp, albo po prostu błędnie nabity rok produkcji. W 74-tym istniały już prototypy 50-TS-1, a więc musiały także istnieć prototypy 50-T-1.
Dobrze widzę, że pojemność skokowa cylindra to 49,6 cm3?
Być może to prototyp, albo po prostu błędnie nabity rok produkcji. W 74-tym istniały już prototypy 50-TS-1, a więc musiały także istnieć prototypy 50-T-1.
18-02-2018, 21:04:31
18-02-2018, 23:07:19
Wiecie, prawda jest taka że prototypy czy przedserie romet i tak wypuszczał na sprzedaż i możliwe że to właśnie taki styrany życiem z racji swego wieku 50-t1 z przedserii, a raczej sama jego rama?
19-02-2018, 00:38:11
A co z tą pojemnością skokową cylindra?
19-02-2018, 18:52:23
19-02-2018, 19:39:43
A co to za problem wpisać sobie taki model do dowodu?
20-02-2018, 02:14:49
Rok produkcji to prawdopodobnie coś około 1978-1979 więc na pewno nie jest to T-3 nawet jeśli miałby się ukazać.
08-03-2018, 11:52:28
(19-02-2018 18:52:23)Adam104100 napisał(a): [ -> ]Zanim rozwiążemy poprzednią zagadkę z pojemnością skokową cylindra, wrzucam coś ciekawszego. Jest może tutaj osoba, która wyjaśni to w jakiś logiczny sposób? Nie interesuje mnie wersja: ,,w gminie źle wpisali".
Ja wpisałem sobie "Romet 50" żeby było uniwersalnie.
W momencie zmiany czarne->białe blachy i stary->nowy dowód często nie chciało się urzędasom dymać do archiwum i sami pytali co wpisać
08-03-2018, 13:19:39
Teraz żałuję że nie wpisałem TS-1, albo T-3, albo Ogar 305, by internety toczyły pianę po wrzuceniu fotki dowodu