Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian (identyfikacja rocznika)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Dodano:

"Sporadyczne (lub zamienne) stosowanie chromowanych tłumików."

Do zmian w tej wersji, rocznika 1981-go.
Zmieniono:

"2. Lakierowanie przedniego błotnika pod kolor ramy;"

na:

"2. Zmiana przedniego błotnika (bez wgłębień pod nóżki dolne **i z innym rozstawem otworów pod jego wsporniki), oraz lakierowanie go pod kolor ramy;"

Do zmian w tej wersji, rocznika 1979-go;

oraz dodano:

"**18. W początkowym okresie, stosowanie błotników tylnych z Komara 2351 (wyższych)."

Do innych zmian;

a także wprowadzono kilka drobnych poprawek.
Przeniesiono:

"Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);"

Z zmian w stosunku do poprzedniej wersji rocznika 1979-go, do zmian w tej wersji rocznika 1979-go.
Zmieniono:

"3. Wsporniki przedniego błotnika nowego typu (chromowane z blachy);
4. Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);
5. Przednie zawieszenie nowego typu (w tym nóżki dolne);"

na:

"3. Nóżki dolne nowego typu (bez plastikowych uchwytów sprężyn, dłuższe, z wygiętymi uchwytami pod wsporniki przedniego błotnika);
4. Wsporniki przedniego błotnika nowego typu (chromowane z blachy);
5. Czarne pokrywy schowka narzędziowego (nie lakierowane);
6. Przednie zawieszenie nowego typu;"

w zmianach w tej wersji rocznika 1979-go,

oraz dodano:

"19. Nóżki dolne nowego typu w zawieszeniu starego typu (bez plastikowych uchwytów sprężyn i dłuższe)."

do innych zmian.
Dodano:

"Podstawki pod mocowania kierownicy nagwintowane w środku i przyspawane do górnej półki przedniego zawieszenia, oraz lakierowane na ten sam kolor co półka."

Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1977-go.
Witam,

Niestety nie wiem, gdzie mogę to pokazać, więc piszę tutaj. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi za złe. Natrafiłem na coś takiego:



Z motoroweru niestety za wiele nie zostało. Składak ze wszystkiego, co było pod ręką. Czy możemy mówić o jakimś większym unikacie?
A to ciekawe - masz więcej zdjęć tego motoroweru?

Dobrze widzę, że pojemność skokowa cylindra to 49,6 cm3?

Być może to prototyp, albo po prostu błędnie nabity rok produkcji. W 74-tym istniały już prototypy 50-TS-1, a więc musiały także istnieć prototypy 50-T-1.
Przesyłem jedyne zdjęcia tego czegoś. Jak mówiłem, mocny składak. Elementy z T1 stanowią tu mniejszość, ale bardzo fajna ciekawostka .

Wiecie, prawda jest taka że prototypy czy przedserie romet i tak wypuszczał na sprzedaż i możliwe że to właśnie taki styrany życiem z racji swego wieku 50-t1 z przedserii, a raczej sama jego rama?
A co z tą pojemnością skokową cylindra?
Zanim rozwiążemy poprzednią zagadkę z pojemnością skokową cylindra, wrzucam coś ciekawszego. Jest może tutaj osoba, która wyjaśni to w jakiś logiczny sposób? Nie interesuje mnie wersja: ,,w gminie źle wpisali".

A co to za problem wpisać sobie taki model do dowodu? Smile
Rok produkcji to prawdopodobnie coś około 1978-1979 więc na pewno nie jest to T-3 nawet jeśli miałby się ukazać.
(19-02-2018 18:52:23)Adam104100 napisał(a): [ -> ]Zanim rozwiążemy poprzednią zagadkę z pojemnością skokową cylindra, wrzucam coś ciekawszego. Jest może tutaj osoba, która wyjaśni to w jakiś logiczny sposób? Nie interesuje mnie wersja: ,,w gminie źle wpisali".


Ja wpisałem sobie "Romet 50" żeby było uniwersalnie.

W momencie zmiany czarne->białe blachy i stary->nowy dowód często nie chciało się urzędasom dymać do archiwum i sami pytali co wpisać Big Grin
Teraz żałuję że nie wpisałem TS-1, albo T-3, albo Ogar 305, by internety toczyły pianę po wrzuceniu fotki dowodu Big Grin
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie