Wielkie dzięki dereslol. Jak znajdę czas to rozbiorę to koło dzisiaj i porównam. A sprzęgło już próbowałem regulować, ale bez rezultatów. Te tarcze od Mińska, te korkowe są beznadziejne. Mam już zamówione, czekam aż przyjdą od MZ, wtedy porównam. Tak dla przypomnienia, idą 4 przekładki i 5 tarcz od MZ?
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
zakładasz 1 przekładkę z mińska na sam spód a pozniej tarcze i 4 przekladki z mz 150
przekładka z mińska + tarcza sprzęgłowa + przekładka z mz + tarcza sprzęgłowa + przekładka z mz + tarcza sprzęgłowa + przekładka z mz + tarcza sprzęgłowa + przekładka z mz + tarcza sprzęgłowa + ten zewnętrzny dekiel
Ja dałem 5 tarcz od ETZ i działa ok.
(16-08-2017 10:50:58)Mixol napisał(a): [ -> ]Ja dałem 5 tarcz od ETZ i działa ok.
Ja mam tak jak pisałem i tez chodzi a poza tym nie musisz wydawać dodatkowej kasy na kolejna przekładkę. Zawsze to kilka zl mniej
Ja zamówiłem komplet tarcz MZ (6szt) za 17 zł a przekładki (4szt) po 18 zł za sztukę, ponoć oryginalne niemieckie
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Zobacz dereslol, u mnie ten wieniec jest tak samo jak u Ciebie. Może to licznik jednak jest walnięty
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Więc może ktoś grzebał przy liczniku i coś źle złożył. Jak ci nie przeszkadza że masz hamulec w kole z lewej to po prostu daj spokój. Ja swój licznik wczoraj rozbierałem bo wskazówka się ułamała ale nie robiłem zdjęć środka, może tam jest inaczej ślimak założony bo nie widzę innej przyczyny.
To wchodzi w takiej kolejności i inaczej się tego założyć nie da. Myślę że to może być jednak licznik
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Znalazłem na Olx nowy oryginalny ruski licznik. Jutro już ma być u mnie. Sprawdzę czy będzie wskazywał normalnie
Wczoraj założyłem też nowe tarcze wraz z przekładkami od MZ 150. Teraz pięknie się zbiera. Tylko czwarty bieg jednak wypada. Czytałem, że trzeba jakieś tryby podszlifować. Zna ktoś ten temat konkretnie?
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Banał dla kogoś kto to robił chyba. Wiesz że ja świerzak
Może podejdę do tematu po sezonie, teraz jakoś dam radę. Nie jest to jeszcze takie uciążliwe.
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Piękny minsk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
(21-08-2017 13:40:54)imbufglbf72z napisał(a): [ -> ]Piękny minsk
Dzięki
Co, do gaźnika jeżeli masz MIKABR India, to nie PACCO!!! To dwa inne gaźniki,choć oba indyjskie,masz trochę szczęścia w wielkim nieszczęściu, gaźnik ten to zaraz po Pacco najlepszy oryginalnie stosowany gaźnik w Mińsku, a wielkim nieszczęściem jest właśnie znalezienie w kraju zestawu naprawczego do niego. Szukaj na ukraińskich stronach,masz Mińska google translate koniecznie zostanie twoim niezbędnym przyjacielem. Gaźników stosowanych w Mińskach przez motovelo było ok.15-20, tak tak nie pomyliłem się: МИККАРБ VM-24SH(ten to Twój MIKABR),ПАККО P-47R (PACCO), nom i ruskie:K62;K62[od A do chyba T] np.K62C,K62N ITD,K63,K65,K68, K2401 białoruska nieudana kopia PaCCo. Z tego co mi wiadomo zadbane K62x i K65 spisują się dobrze, ale silnik ma wyczuwalną dziurę w obrotach, za to na Pacco i Mikabr silnik ciągnie na pełnym zakresie obr., niestety porządnych zestawów naprawczych trzeba szukać za granicą. Ogólnie zestawy do wszystkich wymienionych gaźników często są fatalnej jakości. Wytrwałości!!!