Patrzę na platynki kiedy się zwierają, ale jak ściągnę magneto to zobaczę to za pomocą multimetru. Jeszce jest taki problem że jak kręcę tym zapłonem to magneto razem z wałem też się obraca, chyba tak nie powinno być?
Czekaj, czekaj jak kręcisz zapłonem ?? Tylko wał z magnetem się obraca.. zapłon jest przykręcony ??
Poluzowałem 3 śrubki od zapłonu i przekręcając go w lewo lub prawo magneto z wałem też się kręci w tą stronę w którą przekręcam zapłon. Ktoś już może miał taki przypadek i wie o co chodzi?
(01-07-2017 23:37:17)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]Czekaj, czekaj jak kręcisz zapłonem ?? Tylko wał z magnetem się obraca.. zapłon jest przykręcony ??
znalazł się majster
po co od razu zapłon przestawiać? pewno ci kondensator albo platyny padły, zapłon ustawiasz raz zaznaczasz i nie przestawiasz
znalazł się majster
[/quote] ja tylko pytałem ...
niech ci będzie
Platynki są nowe, więc wymienię kondensator. O jakich parametrach jest ten kondensator??? To może dam jakiś inny o podobnych parametrach.
nowe nie znaczy dobre może sprężynka na nich padła może wystarczy tylko przetrzeć, konernzator nawet od malucha podpasuje
No okej
Jutro zdejmę magneto i zobaczę. A czy jeśli dałbym większą pojemność tego kondensatora będzie okej czy lepiej dać oryginał?
oryginał gdzieś skitrany tak aby było go łatwo wymienić
zdejmij to magneto może ci klin ścina?
Ściągnąłem dzisiaj magneto i okazało się że klin został ścięty. Jutro założę nowy, tylko zastanawia mnie czemu go ścięło?
a już zapłon kondensator i Bug wie co? i co taka błahostka, norma że ścina w tych silnikach
Ale przy okazji wymienię kondensator bo kupiłem nowy
jak działa to nie ruszaj!
Założyłem Magneto ale iskra gdzieś mi uciekła, a przed zdjęciem magneta jeszcze była. Sprawdzałem na nowym i starym kondensatorze