Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 słabnie po nagrzaniu silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
No to co mam zrobić teraz

Ja wyjedziłem 10l

Ja wyjedziłem 10l a szlif był robiony pod szlif

A i on jak się zagrzeje to przerywa
(07-06-2017 13:27:17)charper napisał(a): [ -> ]Jesli jednak jezdziles na tych czerwonych olejach po 5zl za setkę ze stacji i potem zagladales pod glowice to dowiesz się cis o ich jakości.

Ja jeżdżę na oleju, którego cena za 100ml nawet do tych 5zł nie dochodzi, i nie nie jeżdzę 2 dzień, tylko 3 sezon... I nie nie jeżdżę w koło macieja, czy tam po 5km na sezon, dla przykładu mój ogar 200 dostał na święta w 2015 roku nowy cylinder, tłok, pierścienie, i na takim oleju dobijam już na tym samym secie do 3 tysiąca


Co w tych olejach ma być złego, bo nie rozumiem?
Ja kupiłem na stacji 1l oleju za 16zł a co mam zrobic w nim zeby wszystko wrucilo do normy ja wyjedziłem dopiero 10l benzyny i co mam zrobic pomożecie

A przerwe robiłem co 10km
(07-06-2017 17:33:59)Rafku napisał(a): [ -> ]
(07-06-2017 13:27:17)charper napisał(a): [ -> ]Jesli jednak jezdziles na tych czerwonych olejach po 5zl za setkę ze stacji i potem zagladales pod glowice to dowiesz się cis o ich jakości.

Ja jeżdżę na oleju, którego cena za 100ml nawet do tych 5zł nie dochodzi, i nie nie jeżdzę 2 dzień, tylko 3 sezon... I nie nie jeżdżę w koło macieja, czy tam po 5km na sezon, dla przykładu mój ogar 200 dostał na święta w 2015 roku nowy cylinder, tłok, pierścienie, i na takim oleju dobijam już na tym samym secie do 3 tysiąca


Co w tych olejach ma być złego, bo nie rozumiem?

Kolego, mowmy o konkretach. To jest forum motoryzacyjne a nie wizaz.pl i starajmy sie poslugiwac chociaz pol fachowym nazewnicwem. @rafku @autorze nadal nic nie wiem na jakich olejach jezdzicie. Czerwonych jest kilkanascie roznych, zielone sa, moze lososiowy takze.
Np olej Agatom 5zl za 100ml jest czerwony, Still podobnie. Myslicie ze to dobre oleje? Zwlaszcza na docieranie? Ja zas lalem orlen 2t semisynthetic od poczatku i dotarlem. Ale sam olej to nie wszystko. Moze do tego dojdziecie w dajszej czesci dyskusji ze trzeba przeregulowac gaznik.
Leje do mieszanki olej Fulmix, ktorego dla przykładu cena za litr ostatnio kosztowało mnie okrągłe 20zł. Smarował mi silnik i w temperaturze 10st, i w temperaturze 35st i nigdy nic złego się nie działo - przynajmniej ja nic nie zauważyłem

Nadal piszesz jedynie, ze to gówno nie podając do tego zadnych argumentów, nadal pytam co w takim oleju jest złego?
a gadacie o tych olejach... ja jeździłem ze 3 miechy na superolu i ogarek lata do dziś.
Problem tkwi w złym docieraniu...
(07-06-2017 19:25:32)Rafku napisał(a): [ -> ]Leje do mieszanki olej Fulmix, ktorego dla przykładu cena za litr ostatnio kosztowało mnie okrągłe 20zł. Smarował mi silnik i w temperaturze 10st, i w temperaturze 35st i nigdy nic złego się nie działo - przynajmniej ja nic nie zauważyłem

Nadal piszesz jedynie, ze to gówno nie podając do tego zadnych argumentów, nadal pytam co w takim oleju jest złego?

Wiecej nagaru i gorsze smarowanie ktore powodowalo slabniecie. Bywaly tez inne przypadki jednak nie potwierdze ze od tego. Jesli dowiemy sie ze autor kupil chociaz orlen semisynthetic, to mozna uznac ze ma wystarczajaco dobry olej. Nie wiemy czy ma wzbogacona mieszanke w gazniku, nie wiemy jak uzywa silnika i dlaczego jedzie az 10km skoro on sie zaciera. Wszystko przez durna dyskusje o niczym i w dodatku bez konkretow. Bo on ma czerwony olej wiec napewno dobry. Tak jakby czerwony byl tylko jeden i kazdy wiedzial o ktory chodzi.
Jeszcze raz. To nie jest forum wizaz.pl i zeby odroznic sie od kobiet piszmy do rzeczy.
ojejejej gówno burza się rozkręca Big Grin

moto11234 sprawdzałeś zapłon?
Pomorzecie mi rozwiozać ten problem z ogarkiem żeby nie slab a i dziś słyszałem dzwonienie w cylidrze i jak się nagrzeje to słabnie i przerywa

Olej mam orlen orll
najprawdopodobniej źle docierałeś i słaby tłok.Pomysły mi nie przychodzą bo to jest dezamet i przyczyną jakiejś awarii mogą być wszystkie części ale obstawiam na tłok ja na twoim miejscu kupił bym nowy cylek i tłok od jednego producenta(polecam CX bardzo dobra jakość za niską cenę) dotarł na bogatej mieszance z mixolem a nie bawił w szlify i oleje półsyntetyczne
(07-06-2017 20:48:50)rafi555 napisał(a): [ -> ]ojejejej gówno burza się rozkręca Big Grin

moto11234 sprawdzałeś zapłon?

Zaraz gownoburza. Poprostu kolejny temat o niczym, przez wiekszosc czasu poruszane sa jakies banaly zamiast siegnac sedna sprawy. A i zapomnialbym, sa jeszcze powtorzone wczesniejsze rady wlasnymi slowami. Niedlugo autor kupi drugi cylinder, a problem nadal nie rozwiazany. WychodzeRolleyes
Nawet autorowi nie zalezy bo odpisuje na wyrywki.
jaki ten cylinder i tłok kupić żeby wszystko chodziło a może to nie tego wina
mi kolega robił ogara i mówił że jak szlif cylindra się zrobi to będzie lepiej chodził jak nowy cylinder to co mam zrobić jeździć nim tak a ja nim jeżdżę po lasach i na połowie gazu i zapłon jest dobrze ustawiony bo pali letko go kopne i pali idealnie jak jest zimny jak jest ciepły to zaczyna szwankować a tłok kupiłem w Moto Zych co mu może być co mam zrobić jeszcze a świece znalazłem starom świeca iskra f95ps super i jest ładna iskra taka fioletowa i nie jest nic lepiej to co jeszcze może być w nim
Nie szukajcie winy w cylindrze bo to może być kondensator lub cewka zapłonowa...
A we no zobacz czy cewka zapłonowa nie ociera o magneto.
Moim zdaniem na pierwszy rzut oka przyczyna moze byc zle docieranie, nastepnie, lichy tlok cylinder, a jesli jest tak jak mowisz ze ci przerywa moto jak jedziesz to w pierwszej kolejnosci sprawidzil bym zaplon. Po mojemu cos masz z nim nie tak, albo zle ustawiony albo przerwy nie takie jak trzeba, moze tez byc kondensator jak ci przerywa...Musisz wszystko dokladnie sprawdzic jeszcze raz...powiedzmy najpierw wymienic ( kondensator,platynki swiece itd... lubprzelozyc kompletny zplon z innego ) ustawic wyregulowac i zobaczyc a jesli bedzie wciaz tak samo to kupic nowy tlok i zmienic albo caly zestaw cylinder tlok...Najpierw jedno potem 2 i dojdziesz co i jak...
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie