Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 słabnie po nagrzaniu silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Tłok firmy owal R-2
Świeca ultimo spark plug
wsadź iskrę f80 lub f75s
a ta moja świeca to zła jest
jakaś dziwna nietypowa
Docieranie na oryginalnym cylku gdzieś 800 km na chińskim 400 bo to azjatycka stal mieszanka 1:25 (40 ml oleju na 1 litr benzyny) przerwy co 3 km aby ostygł potem 1 .30 (33 ml na 1l benzyny) aha jakość tłoka ma duże znavzenie kak najtańszy to musisz znieść puchnięcie almot jest dobry jak masz chiński to wymień na almota płuki czas tylko pamiętaj o rozmiarze

Aha świeca to NGK BR7HS łatwo dostępny zamiennik iskry F80 to i to dobre
o widzę tak samo lejesz jak ja Smile

to fakt almot jest coraz lepszy, ale ja bym szukał oryginalnego zmd ,świeca ngk jest łatwo dostępna, ale często jednorazowa
A czy tłok można obecnie zmienić? Jeżdżę na tym zestawie już miesiąc więc moje pytanie jest takie, czy można zmienić sam tłok, bez zmiany cylindra i pierścieni?
Czy mam zakupić tłok Almot? Polecacie je?
ucinając zbędne dyskusje - co to za "czerwony " olej?
olej czerwony 2t semisynthetic taki leje a co mam z tym tłokiem zrobić
Tłok wymień na almota tylko pamiętaj o rozmiarze i wymień też świecę na iskrę F80 albo zamiennik (znajdziesz w katalogu zamienników na stronce iskry)nie kupuj zmd bo te tłoki nie są najlepsze za PRL robiono z byle czego i wiadomo raz kupisz dobry a raz ci się trafi tłok zmd zrobiony z byleczego i będzie puchł także wymień tłok i problem powinien ustąpic
Podasz stronę gdzie znajdę zamieniki świec
I sprubuje zmienić ten tłok i zobaczymy a pierścienie terz wymienić
jeszcze raz. co to za olej?
Tłok kupujesz z pierścieniami i sworzniem taki kąplet almota a świeca iskra F80 albo ngk BR7HS to są dwie dobre świecę co do zamienników to są na stronce iskry ale ja bym niekupował aha jeszcze kup uszczelkę pod głowicę i cylek

Aha tłok masz R2 czyli na drugi szlif kup al mogą na 2 szlif bo rozmiar tłoka jest bardzo ważny są N,R1,R2,R3,R4
Ja tam uwazam, ze spartoliles docieranie, skoro wyjezdziles juz 10 bakow? Czy litrow? Juz nie chce mi sie sprawdzac

Po takim przebiegu romet powinien miec jeszcze lepsza moc i jechac bez zajakniecia - podczas docierania sie robi przerwy aby silnik ostygl gdzies co 15km

Co innego gdyby taka sytuacja dziala sie od samego poczatku - wtedy obstawialbym, ze gosc od szlifu slabo go zrobil

Nowym tlokiem mozesz pogorszyc sprawe, bo szlif jak rozumiem robiony byl pod ten tlok, ktory masz zalozony teraz?
Moderatorze może to nie czas na domysly. Dzisiaj wszyscy czerwony olej nazywają polsyntetykiem. Jesli jednak jezdziles na tych czerwonych olejach po 5zl za setkę ze stacji i potem zagladales pod glowice to dowiesz się cis o ich jakości.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie