Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Po złożeniu silnika brak biegów...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
(26-04-2017 21:44:16)Nataniel napisał(a): [ -> ]
(26-04-2017 21:34:46)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]No jak jest ta tarcza sprzęgła co jest zabezpieczona na zapinki to tam jest sprężyna na niej ?? i o jaką Ci kulkę chodzi ?? http://images21.fotosik.pl/391/2df22be6ae73546c.jpg
Schemat sprzęgła

Zobacz tutaj jest jaka jakby podkladka a pod nią jest kuleczka? No i u mnie tego chyba nie ma :/ Bynajmniej nie widziałem ..No chyba ze jak nowe zaczęli produkować to takie coś zrobili..

http://allegro.pl/tarcza-z-kulka-sprzegl...1#imglayer


A poza tym ja tam na niej żadnej sprężyny nie widziałem...
A kulki rownież nie widziałem..

(26-04-2017 21:46:25)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]Wiesz co ta kuleczka powinna być ale nie wiem czy coś się dzieje jak jej nie ma, ale pewnie nie

No właśnie a jaka spręzynka tam powinna byc? i gdzie ją zamieścić ?
Czy chodzi Tobie o sprężyne pod tą tarczą?
Myślę że sprężyna pod tarczą jest Wink a druga sprężyna powinna być w środku silnika na bolcu woziku biegów.
(26-04-2017 21:50:54)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]Myślę że sprężyna pod tarczą jest Wink a druga sprężyna powinna być w środku silnika na bolcu woziku biegów.


Sprężyna pod tarczą jest Wink Aleeee nie wiem o czym mówisz w drugiej części zdania... Undecided Możesz jaśniej ? Huh
No bo w środku silnika jak jest wodzik co nie to na jednej stronie (od sprzęgła) powinna być sprężynka na bolcu
(26-04-2017 22:00:18)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]No bo w środku silnika jak jest wodzik co nie to na jednej stronie (od sprzęgła) powinna być sprężynka na bolcu

Kurde nie rozumiem nic z Tego ... Nie masz jakiegoś zdjęcia ? Albo wgl skontaktować się z tobą przez Fb czy TeamSpeaka bo tak tutaj zaśmiecać to lipa troche...
kulka być musi! jak ci sprzęgło źle odbija to winowajcą jest sprężyna w sprzęgle, MOŻNA dać tylko tam gdzie mówiłem, ale to bardziej do s38 lub 017 ,022 żeby manetka lepiej się blokowała na biegach
(26-04-2017 22:11:13)rafi555 napisał(a): [ -> ]kulka być musi! jak ci sprzęgło źle odbija to winowajcą jest sprężyna w sprzęgle, MOŻNA dać tylko tam gdzie mówiłem, ale to bardziej do s38 lub 017 ,022 żeby manetka lepiej się blokowała na biegach

Czyli muszę kupić tą nową tarczkę kompletną tak?
tak albo jak masz wyżłobienie/dołek to wystarczy wsadzić tam kulkę 1/4 i obsmarować
(26-04-2017 22:18:44)rafi555 napisał(a): [ -> ]tak albo jak masz wyżłobienie/dołek to wystarczy wsadzić tam kulkę 1/4 i obsmarować

No to chyba wyżłobienie jest ale od drugiej strony wogóle .. To ja już mam mętlik w głowie .. Jutro sprawdzę jak to tam jest bo już się pogubiłem..
(26-04-2017 18:47:20)Nataniel napisał(a): [ -> ]Wszystko wyczyszczone nasmarowane ... No i wkładałem karter w karter. Nie raz tak robiłem na innych motocyklach i normalnie było. A dziadek miał takiego ogara i mówi że u niego problemu nie było.

Wiadomo że wszystko wyczyszczone, i wiadomo że karter w karter, a nie karter w koło :V, ale czy użyta była metoda ciepło-zimno? Skoro nie wspomniałeś o niej to wątpię w to żebyś jej użył, a jeśli jej nie użyłeś to licz się z tym że zniszczyłeś wał korbowy. To że w innych motocyklach się robiło i to że ktoś tak mówi nie znaczy że za każdym razem to było dobrze zrobione.

(26-04-2017 21:44:16)Nataniel napisał(a): [ -> ]Zobacz tutaj jest jaka jakby podkladka a pod nią jest kuleczka? No i u mnie tego chyba nie ma :/ Bynajmniej nie widziałem ..No chyba ze jak nowe zaczęli produkować to takie coś zrobili..

To było od zawsze a nie od momentu kiedy zaczęli produkować nowe. Nie jakaś kuleczka którą można zlekceważyć, tylko kulka która przenosi całą siłę od dźwigienki, poprzez jej popychacz na tarczę wyciskową sprzęgła i zapewnia małe opory obrotu wału przy wciśniętym sprzęgle. Jeśli jej nie masz to musisz kupić nową tarczę wyciskową, bez tej kulki silnik dostanie ogromnych oporów przy włączaniu sprzęgła.

(26-04-2017 19:44:35)Nataniel napisał(a): [ -> ]A w dekiel od sprzęgła , tam gdzie jest dźwignia załączająca sprzęgło i popychacz sprzęgła powinna iść sprężynka?
Bo my tam wsadziliśmy sprężynkę żeby ta wajcha odbijała... Ale czy to dobrze?
To może być wina tego ? [...]

To nie dobrze, tam nie powinno być żadnej sprężynki. Jedyna sprężyna powinna być pod tarczą wycisku sprzęgła.

(26-04-2017 22:00:18)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]No bo w środku silnika jak jest wodzik co nie to na jednej stronie (od sprzęgła) powinna być sprężynka na bolcu

Nie pisz bzdur i nie wprowadzaj w błąd jak się nie znasz. Sprężyna na wodziku biegów powinna być tylko w silnikach ze zmianą biegów w ręce, czyli s38 i 017. W omawianym w temacie 023 nie powinno być żadnej sprężynki na wodziku biegów.

(26-04-2017 22:18:44)rafi555 napisał(a): [ -> ]tak albo jak masz wyżłobienie/dołek to wystarczy wsadzić tam kulkę 1/4 i obsmarować

Nie wystarczy wsadzić kulki, bo będzie ona wypadać po odsunięciu się dźwigienki. Trzeba po prostu kupić nową tarczę wycisku, a nie kombinować druciarstwo.
u mnie to działa był dołek wsadziłem nową kulkę i jest ok
Dopóki nie wypadnie :/ . Lepiej żeby Nataniel kupił nową tarczę wycisku, a nie potem zakładał nowy temat pt: "nie ma sprzęgła".
w sumie racja jak przeczytałem raz jeszcze niech kupi nową i nic ze sprężynkami i innym badziewiem nie kombinuje, a koledze Romecik1234 proponuję lekturę Big Grin http://allegro.pl/ksiazka-obsluga-napraw...18246.html
(26-04-2017 22:00:18)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]No bo w środku silnika jak jest wodzik co nie to na jednej stronie (od sprzęgła) powinna być sprężynka na bolcu

Nie pisz bzdur i nie wprowadzaj w błąd jak się nie znasz. Sprężyna na wodziku biegów powinna być tylko w silnikach ze zmianą biegów w ręce, czyli s38 i 017. W omawianym w temacie 023 nie powinno być żadnej sprężynki na wodziku biegów.

No jak u mnie było w silniku 023 którego kupiłem od faceta też się dziwiłem że tam jest sprężynka, ale myślałem że tak powinno być...

rafi555 na razie uczę się w "pomaganiu" xD więc jeszcze nie ogarniam pary spraw..
(26-04-2017 22:23:33)AliveC4T napisał(a): [ -> ]
(26-04-2017 18:47:20)Nataniel napisał(a): [ -> ]Wszystko wyczyszczone nasmarowane ... No i wkładałem karter w karter. Nie raz tak robiłem na innych motocyklach i normalnie było. A dziadek miał takiego ogara i mówi że u niego problemu nie było.

Wiadomo że wszystko wyczyszczone, i wiadomo że karter w karter, a nie karter w koło :V, ale czy użyta była metoda ciepło-zimno? Skoro nie wspomniałeś o niej to wątpię w to żebyś jej użył, a jeśli jej nie użyłeś to licz się z tym że zniszczyłeś wał korbowy. To że w innych motocyklach się robiło i to że ktoś tak mówi nie znaczy że za każdym razem to było dobrze zrobione.

(26-04-2017 21:44:16)Nataniel napisał(a): [ -> ]Zobacz tutaj jest jaka jakby podkladka a pod nią jest kuleczka? No i u mnie tego chyba nie ma :/ Bynajmniej nie widziałem ..No chyba ze jak nowe zaczęli produkować to takie coś zrobili..

To było od zawsze a nie od momentu kiedy zaczęli produkować nowe. Nie jakaś kuleczka którą można zlekceważyć, tylko kulka która przenosi całą siłę od dźwigienki, poprzez jej popychacz na tarczę wyciskową sprzęgła i zapewnia małe opory obrotu wału przy wciśniętym sprzęgle. Jeśli jej nie masz to musisz kupić nową tarczę wyciskową, bez tej kulki silnik dostanie ogromnych oporów przy włączaniu sprzęgła.

(26-04-2017 19:44:35)Nataniel napisał(a): [ -> ]A w dekiel od sprzęgła , tam gdzie jest dźwignia załączająca sprzęgło i popychacz sprzęgła powinna iść sprężynka?
Bo my tam wsadziliśmy sprężynkę żeby ta wajcha odbijała... Ale czy to dobrze?
To może być wina tego ? [...]

To nie dobrze, tam nie powinno być żadnej sprężynki. Jedyna sprężyna powinna być pod tarczą wycisku sprzęgła.

(26-04-2017 22:00:18)Romecik1234 napisał(a): [ -> ]No bo w środku silnika jak jest wodzik co nie to na jednej stronie (od sprzęgła) powinna być sprężynka na bolcu

Nie pisz bzdur i nie wprowadzaj w błąd jak się nie znasz. Sprężyna na wodziku biegów powinna być tylko w silnikach ze zmianą biegów w ręce, czyli s38 i 017. W omawianym w temacie 023 nie powinno być żadnej sprężynki na wodziku biegów.

(26-04-2017 22:18:44)rafi555 napisał(a): [ -> ]tak albo jak masz wyżłobienie/dołek to wystarczy wsadzić tam kulkę 1/4 i obsmarować

Nie wystarczy wsadzić kulki, bo będzie ona wypadać po odsunięciu się dźwigienki. Trzeba po prostu kupić nową tarczę wycisku, a nie kombinować druciarstwo.



O fajnie dzięki za taką wyczerpującą odpowiedź , ale nadal nie jest rozwiązany problem z biegami ... No chyba że to wszystko przez to...
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie