01-07-2017, 17:41:57
01-07-2017, 17:54:17
Jemu nie chodzi o czytelność cyfr, lecz czego dotyczy.
To jest nr ślinika, kiedyś silnik nie był częścią wymienną pojazdu, więc go nabijali i wpisywali.
Co do pozostałych "niezbędnych" danych technicznych do DR - diagnosta powinien wiedzieć, np rok produkcji (w WdE podana jest jedynie data pierwszej rejestracji), masa własna i dopuszczalna, nacisk osi, ilość osób, moc w kW i coś tam jeszcze ... tak na szybko nie pamiętam.
01-07-2017, 18:02:49
No chyba że tak Sorki, przyjąłem że kolega wie, że to numer silnika
01-07-2017, 20:41:27
A jak to jest numer silnika to się zgadza z numerami na silniku.
Czyli diagnosta będzie wiedział co ma wpisywać, czyli moc, nacisk osi takie tam. A marka to romet a czy wpisze że to jest ogar czy 50 T-1 ??
Czyli diagnosta będzie wiedział co ma wpisywać, czyli moc, nacisk osi takie tam. A marka to romet a czy wpisze że to jest ogar czy 50 T-1 ??
02-07-2017, 22:09:13
Skoro to 50-T-1 to powinien wpisać taki model. Sam ostatnio robiłem przegląd Ogara z takim dowodem i diagnosta wziął niezbędne dane z internetu.
02-07-2017, 22:19:13
Tulejka walka zdawczego pod simering od strony zebatki lancucha.
Fajne papiery. Idzie z nich zrobic papier do motorynki
(01-07-2017 16:38:49)warga23 napisał(a): [ -> ]Heja. Czy ktoś mi powie co to za numer jest wpisany za numerem ramy ??
I jeszcze co jeszcze powinno być wpisane w nowy dowód
Fajne papiery. Idzie z nich zrobic papier do motorynki
10-07-2017, 13:26:21
Dzisiaj byłem w WK zarejestrować bzyka. Pan wyciąga stary zeszyt znalazł umowę kupna i co się okazało że wujek kupił go i był pierwszym właścicielem od nowości, numer silnika wpisany i zgodny z tym na karcie jak na zdjęciu. Czyli wychodzi na to że silnik w nim jest od nowości i był montowany 017. Co myślicie ??
21-07-2017, 10:20:26
Czy podczas remontu silnika wymieniacie na nowe segery ?? Bo się zastanawiam, niby nie powinno się montować już raz zdjętych segerów bo tracą swoje właściwości, jakie jest wasze zdanie.
21-07-2017, 10:33:51
ja wymieniam je tylko jak są powyginane, ale to tylko moje zdanie
21-07-2017, 12:06:17
(20-04-2017 18:49:31)kacperszkudlarek napisał(a): [ -> ]Silnik który oryginalnie był w tym modelu (50 t-1) był wadliwy (silnik 019)
O co śmiechłem.
Że wymaga troski, że bardziej awaryjny niż 2b to się zgodzę.
Ale wadliwy?
21-07-2017, 12:24:00
Ja jeszcze ani razu nie wymieniałem
11-08-2020, 13:47:09
Po długiej nieobecności tym razem kupiłem komara. Romet jest w miarę ogarnięty do jazdy.
Komar według tabliczki jest z 1975 rok, bez papierów, za symboliczne pieniądze 50 zł.
Według mnie nieoryginalne są: amortyzatory tył powinny być kryte, stopki pasażera przy amortyzatorach tył, z przodu powinien mieć wahacz pchany,
Brak cylindra i tłoka, dźwignia od hamulca nożnego nabita na pręt rozwalony jest otwór.
Piszcie co jeszcze ma nieoryginalne.
Parę zdjęć
Komar według tabliczki jest z 1975 rok, bez papierów, za symboliczne pieniądze 50 zł.
Według mnie nieoryginalne są: amortyzatory tył powinny być kryte, stopki pasażera przy amortyzatorach tył, z przodu powinien mieć wahacz pchany,
Brak cylindra i tłoka, dźwignia od hamulca nożnego nabita na pręt rozwalony jest otwór.
Piszcie co jeszcze ma nieoryginalne.
Parę zdjęć