Romet, model horror
Aż się ciepło na serduszku robi jak widzę brudo/kurz jak na silniku. Kojarzy mi się z nigdy nie mytymi c-330, FMŻ Bizon
Pożycz od kogoś karchera, bo na razie to ledwo widać jaki to ma w ogóle kolor
Fajne znalezisko, ale zacznij od umycia go bo aż mi smutno jak on taki zaropiały wygląda. Co do modelu wygląda na T1 po mocnym tuningu w stodole. Co do remontu, każdego romecika warto reanimować tego już jest coraz mniej. Pozdrawiam
Znalazłem numer ramy i pierwsze liczby to 80 pewnie z tego roku. A silnik ma takie oznaczenie
Czyli jaki silnik ma być w nim oryginalny ??
A ja silnika bym nie wymienial, chyba ze dla samej idei. Byly miedzy nimi male roznice konstrukcjyjne ale mocy maja wlasciwie tyle samo. Wyjatkiem jest dosc wadliwy 019. W nim punktem zapalnym jest automat oraz jego nieumiejetna regulacja.
Wojtek dobrze pisze, Silnik który oryginalnie był w tym modelu (50 t-1) był wadliwy (silnik 019) ten silnik co aktualnie masz (silnik 017) może nie będzie leciał 60km/h (zmieli "choinkę"
), ale raczej jeśli będziesz o niego dbał to posłuży ci baaaaaaaardzo długo
.
Dokładnie, Jak ktoś dba o maszynki to chodzą i chodzą
Jako że widelec był skrzywiony i chciałem wyciągnąć sprężynę ale za nic nie chciała wyjść więc w dłoń szlifiera i cięcie. I teraz pytanie jak wyjąć sprężynę z tej tulei metalowej ??
(21-04-2017 21:28:50)warga23 napisał(a): [ -> ]..... teraz pytanie jak wyjąć sprężynę z tej tulei metalowej ??
Tuleja w imadło, sprężynę "żabką" i wykręcasz w lewo. Żabką złap blisko tulei.
Jeśli masz dostęp do palnika propan-butan, to nagrzej tą tuleje do czerwonego.
Wygląda jak ta od wahacza, jest w ramie, sprawdz czy tam gdzie przechodzi os wahacza nie ma takiej drugiej
Mam problem z kołem tył. Ze schematu wychodzi że brakuje mi tulejki od strony zębatki nr 33 na schemacie, oraz pierścień uszczelniający nr na rysunku 26. Ma ktoś zdjęcia jak to wygląda ?? Pewnie dlatego luzuje mi się koło bo brakuje tej tulejki i tej gumy.
Po stronie zebatki zewnetrznej strony tam gdzie jest juz 'styk z wahaczem'? To tam wystarczy tulejka ktora oprze sie o wewnetrzna bieznie lozyska, a dalszy dystans mozna zrobic za pomoca podkladek co za problem??
A po ci takie rzeczy ten romet jest juz po remoncie, kola masz nowe poskladane czy co??
Wszystko rozebrane i przegląd części jest robiony.
Heja. Czy ktoś mi powie co to za numer jest wpisany za numerem ramy ??
I jeszcze co jeszcze powinno być wpisane w nowy dowód