Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Simson S51 Enduro '85 "SuperSimo" - 60/4 Pablo
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Czołgiem :F
Równo tydzień temu stałem się właścicielem Simsona S51 Enduro z 1985r. Oryginalne Enduro, nie przerabiane.
Dowiedziałem się o nim od kolegi z klasy. Oczywiście po przywiezeniu nie mogłem się powstrzymać, aby zajrzeć tu i tam. Zdjąłem głowicę i okazało się, że ma on cylinder 60/4 Almot hura, niestety instalację 6V na platynce facepalm. Ogólnie to: brak świateł, z ramy tu i ówdzie odlazła farba, skracane błotniki pójdą do wymiany i przede wszystkim ten stelaż pod siedzeniem Angry , ale poradzimy Smile Jednak widzę, że dużo części jest nowych, m.in. jakaś elektronika, stator z magnetem do zapłonu platynkowego i dwa statory Elektronik. Dostałem też trochę innych części.
Aktualnie Simek trochę rozebrany, będzie malowany, a silnik jest w dobrym stanie Smile
BTW Mam kilka części na sprzedaż, m.in. kierownica Racing Force GoPro, dwa statory Elektronik, Amal 21T, Cylinder 50/2 CX, głowica S51 DDR i inne. W razie czego --> PW
Fotki:
Zaraz po przywiezieniu:










W lepszym świetle:



Aktualnie Simek też bez silnika:
Kto go skrzywdził tym kierownikiem.....

Podoba mnie sie chociaz szukam młodszego

Nie przerabiany? 60/4, niska kierownica
To nie oryginal
Nie przerabiany - miałem na myśli te bardziej charakterystyczne rzeczy dla Enduro - wydech, wsporniki.
Charakterystyczny dla enduro jest wyższy profil kanapy, tu już ktoś się bawił i przesadził.
instalacja 6v to w tym roczniku coś normalnego i platyny też jak nie masz klosza HS-1 to nie masz elektronika a instalacje 12v to dopiero 1988rok także nie ma czym się grzać i ja bym te wiś-błotniki wywalił i tę podgiętą kanapę .
Marwerick - te błotniki na 100% idą OUT, siedzenie również zostanie wyprostować, bo mi też się nie podoba. Taki był zamiar od początku Smile
Jeszcze nie rozebrałem Simka do końca, bo czekałem na błotnik, żeby dopasować tylny stelaż:


Natomiast dzisiaj przyszły do mnie dwie paczki
Pierwsza od JackMotors:





Druga:


Koła na alu obręczach DDR (moje były stalowe). Jedna na oponie VeeRubber, druga na oryginalnym Pneumancie K30:




Błotniki węgierskie? Bo takie ''chude'' się wydają Wink
ale żeś bombę z tymi kołami zwalił orginalnie enduro miały stalowe felgi i opony typu K32.

http://allegro.pl/opona-motocyklowa-2-75...15598.html
(17-12-2016 20:36:18)Pablo z Garażu napisał(a): [ -> ][...] cylinder 60/4 Almot hura[...]
Nie ma się z czego cieszyć. Almoty słyną ze źle spasowanych okien z kanałami oraz kiepskiej jakości żeliwa. To jest wstyd, tym bardziej w simsonie który słynął z trwałości i jakości żeliwa w oryginalnych cylindrach.
ja w kazdym swoim silniku wkładałem cylinder i tłok almot i nic nie musiałem poprawiać chodziły bardzo dobrzy tłoki tez nie puchły
Michał - tak, błotniki węgierskie. Może na zdjęciu tak wyszły Tongue

Marwerick - obręcze stalowe były u mnie jak go kupiłem i zaczynało je już chrupać, a poza tym ktoś przednim kołem chyba kilka razy wylądował na krawężniku. To zmieniłem na aluminiowe. Co do opon to też wiem, że oryginalnie były Pneumanty K32, ale tak raczej średnio się jeździ kostką po asfalcie Tongue szczególnie z przodu.

AliveC4T - ciekawe gdzie tak wyczytałeś ... Bo ja czytałem dobre opinie na temat ich wyrobów.
Dawno nic nie pisane w tym wątku:

Stelaż wyprostowany:


Elementy przygotowane do malowania:


Części wysłane do ocynku:


Trochę lekkiej polerki:



Odświeżone plastiki i gumy:


Ładnie ładnie czekam na dalsze efekty prac Wink
Lecimy dalej z tematem Big Grin Simo w podkładzie Big Grin



Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie