19-11-2016, 20:32:16
Witam mam taki problem że w swoim kadecie czasami mam iskrę a czasami nie ma wgl albo jest tylko raz.. Motor coś nie chciał palić jechać więc sprawdziłem jak jest ustawiony zapłon. I okazało sie że 1mm przed GMP i co najgorsze niemożna już przyśpieszyć.. Podszlifowałem trochę fasolki i przesunełem na 2mm (żeby było 3mm muszę jeszcze podpiłować). Przerwę na przerywaczu mam ustawioną dobrze, także to nie tego wina. I zacząłem składać. Mam krzywe koło magnetyczne bo w pewnym miejscu trze o cewke. Więc je trochę podszlifowałem (cewke) , chyba za dużo :/ skręciłem i czasami jest iskra a czasami nie ma (motor nie odpala). Czy jest możliwość że przerwa miedzy kołem a cewkami jest za duża i dlatego nie ma iskry (a przerwa wynosi do 2mm w pewnym momencie) ? W iskrowniku są 3 cewki 2 świetlne i 1 zapłonowa, czy świetlne mają coś do iskry? Czy może wymienie na nową cewke zapłonową i problem zniknie? Czy kondensator tez może miec miec wpływ na tą usterke? Co polecacie zrobić w tej sytuacji? Z góry dzięki