Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet, ale jaki?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Pokrywa którą widać jest ok, a jaka jest z drugiej strony? Numery silnika (na karterze prawym) powinny być 003^XXXXXX
OK, jutro sprawdzę.
Trochę kiepskie zdjęcia, ale robione wieczorem przy żarówce. Z drugiej strony Komar wygląda tak:
Silnik z drugiej strony wygląda tak:

P.S. Choroba zapomniałem sprawdzić numery Huh
Tak to S38 003
Super, dzięki za informację.
Zacytuję: "Obręcze kół 19" z wewnętrznym profilem okrągłym." czyli jakie koła powinny być, mogę prosić o fotkę?
Na przykład takie, choć powinny być 1,35 cala.

http://allegro.pl/obrecz-felga-komar-zak...82052.html

Jednak te z linku w Komarze 2350 będą świetnie wyglądać
Jeszcze raz dzięki!
Chyba muszę z Tobą pogadać w sprawie regeneracji amortyzatorów.
Chłopaki i dziewczyny mam pytanie o literaturę. Na forum nie mogę znaleźć, więc powiedzcie mi czy jest jakieś opracowanie nt rometowskich silników, tzn rodzaje, w jakich modelach były montowane oraz jakie są różnice między nimi???????????
(12-02-2017 22:13:32)Texas Ranger napisał(a): [ -> ]Chłopaki i dziewczyny mam pytanie o literaturę. Na forum nie mogę znaleźć, więc powiedzcie mi czy jest jakieś opracowanie nt rometowskich silników, tzn rodzaje, w jakich modelach były montowane oraz jakie są różnice między nimi???????????

Romet obsluga i naprawa rozwieje czesc watplisci.
Siema, czy możecie mi polecić jakieś uszczelki między gaźnik a cylinder do Komara? Ewentualnie jeśli sami wycinacie to z czego?
Z grubego gambitu od biedy grubej tektury.
Akcja reanimacja trwa, no może to za dużo powiedziane, bo czasu jak na lekarstwo. I oczywiście pojawiają się kolejne problemy. Trafił się egzemplarz, co robi same problemy. Pierwszy to cieknący kranik. Poprzednia wkładka gumowa sparciała, więc dokupiłem uszczelkę wykonana z korka. Sprzedający mówił żeby najpierw namoczyc w oleju i nie powinna puszczać. Zrobiłem tak jak mówił, po dniu zamontowałem, dokreciłem z wyczuciem i z kranika cieknie, dokreciłem trochę mocniej i efekt taki sam. Czy macie jakaś radę, albo jakie uszczelki kupić?
Pytanie nr dwa związane jest z faktem, że po kopnieciu, kopniak przestał wracać na swoje miejsce. Pewnie to sprezyna, czy aby ją wymienić trzeba rozpoławiac silnik, czy tylko łapą olejowa do zdjęcia?
Przepraszam, pomylka
(14-01-2018 01:49:23)joozek napisał(a): [ -> ]Przepraszam, pomyłka

??????????
Nie ma problemu, ale w dalszym ciągu proszę o podpowiedź.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie