Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet, ale jaki?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Korek baku jest "wciskany". Wstawię jeszcze dwa zdjęcia, może Wam to pomoże w rozszyfrowaniu.
Silnik rozumiem, że na kopniak, a nie na pedały?
Joozek rozumiem, że Komar z tematu, który podesłała Motorowerzystka to taki do którego powinienem dążyć?
Widzę, że zostały tylko nity w miejscu tabliczki znamionowej...
Niestety tak.
W takim razie to rocznik 1975 lub 1976.
Ten element który wskazujesz wkrętakiem, to ogranicznik stopki centralnej. Jest przełamany w przeciwną stronę.
Tak, silnik S38 ZB4, na kopnik.
Co do mojego Komara 2350 z watku - nie jest idealny Smile ale Twój taki może być Smile

(14-11-2016 18:04:28)rafi555 napisał(a): [ -> ]na moje oko 1977-1976

Te roczniki miały już wieszak tłumika z płaskownika, a nie z rurki. Do tego silnik S38 miał już inne pokrywy.

takie
moim zdaniem silnik s38 003

w oryginale pewnie był taki
No tak, rocznik 1974, ale z wkręcanym korkiem baku
Wieszak tłumika jest z płaskownika.
Czy w roczniku 1974 korek musi być wkręcany?
W końcu Panowie jaki silnik i jak rozpoznać ten właściwy?
Już w tej chwili dziękuję Wam za zainteresowanie tematem i pomoc.
Znalazłem w internecie tabliczki 2330 i 2350 i wydaje mi się, że różnią się m. in. rozstawem nitów. Czy pomiar otworów w mojej ramie coś pomoże?
(15-11-2016 01:10:02)Texas Ranger napisał(a): [ -> ]Wieszak tłumika jest z płaskownika.
Czy w roczniku 1974 korek musi być wkręcany?
W końcu Panowie jaki silnik i jak rozpoznać ten właściwy?
Już w tej chwili dziękuję Wam za zainteresowanie tematem i pomoc.
Znalazłem w internecie tabliczki 2330 i 2350 i wydaje mi się, że różnią się m. in. rozstawem nitów. Czy pomiar otworów w mojej ramie coś pomoże?

Jeśli cały wieszak jest z płaskownika, tak jak napisałeś, a ja niedowidziałem Huh to Twój Komar to rocznik 1977 lub 1978. Silnik powinien mieć takie pokrywy jak pokazałem wyżej.
Dla tego rocznika tabliczka Predom-Romet
http://images66.fotosik.pl/1095/d32786c084866362gen.jpg
Odległość między nitami 55 mm.
Zwróć uwagę na zapis rocznika 197... a nie 19....
Kupisz taką np w G-moto
http://allegro.pl/tabliczka-znamionowa-r...99610.html
Suwmiarka poinformował, że komar jest z rocznika '76, dziękuję.
Czyli już wiem co składać - Romet Komar 2350, rocznik 1976, dziękuję za dotychczasową pomoc.
Czołem wszystkim!
Pozbierałem wszystkie części do kupy, skręciłem i na tą chwilę Komar wygląda jak poniżej.
Proszę o komentarze, co jest do wymiany, do jest niezgodne z rocznikiem...?
Aha, mam jeszcze pytanie o koła, a dokładnie jakie obręcze powinny być w tym modelu, jakie bardziej okrągłe, czy raczej kanciaste, czy kwadratowe?
Moim Zdaniem ,fajny komarek Smile. Ja będę od razu malował mojego Rometa MR-2375 Big Grin.
Dzięki, ale ja swojego najpierw mechanicznie doprowadzę do ładu.
Proszę o Wasze spostrzeżenia.
Felgi powinny być takie bardziej okrągłe
Obręcze kół 19" z wewnętrznym profilem okrągłym.
Te z ostatniego zdjęcia - profil prostokątny to do Komarów/Romet-ów 2 osobowych np T-1 i 2350-2
Wlasnie takie masz tylne kolo, zebatka też od T-1
Piasty kół z napisem ZZR
Jakbyście mogli jeszcze dać jakiegoś linka do części o których piszecie byłoby super.
A co powiecie o silniku?
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie