Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kierunkowskazy!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,
Może któryś z rometowców wie jak bez większego grzebania zainstalować kierunkowskazy wraz z akumulatorem.+Jakie polecacie wybrać (akumulator i kierunkowskazy).
Proszę o szybką pomoc!
bezradny
kierunkowskazy roznia się tylko wyglądem i typem zainstalowanego wewnątrz oświetlenia. a akumulator dobierasz do typu zainstalowanego oświetlenia.
moge ci podać schemat teoretyczny słowny na szybciacha, do schowka dajesz akumulator odpowiedni pod to jakie chcesz mieć żarówki i przerywacz, kable prowadzisz do przerywacza, przerywacz radze schować w skrzynce, potem kable ciągniesz do kierownicy i tam musisz sobie domontować przełącznik do kierunkowskazów, z przełącznika możesz już cisnąć kablami pod migacze, niektórzy wolą mieć przerywacz między migaczami a przełącznikiem a niektórzy między akusem a przełącznikiem, ja radze cho międz za akumulatorem od razu i iśc potem na przełącznik kablami. Minus tego jest taki że nie masz ładowania, mozna wozic wtedy po durgiej stronie schowka drugi akumulator albo narzędzie, twój wybór, ale tak naprawde to jest bezsensowne dawanie kierunków do romecika z PRL'u, ponieważ lepiej wygląda bez, a jak cie zobaczy z kierunkowskazami na nim jakis co sie zna, to cie wyśmieje po prostu, no bo to jest wieś tuning pierwsza klasa
XeardonLordeX napisał(a):ale tak naprawde to jest bezsensowne dawanie kierunków do romecika z PRL'u, ponieważ lepiej wygląda bez, a jak cie zobaczy z kierunkowskazami na nim jakis co sie zna, to cie wyśmieje po prostu, no bo to jest wieś tuning pierwsza klasa
Ktoś normalny by raczej tego nie wyśmiał... Kierunki to bezpieczeństwo - lepsza widoczność przy skręcaniu i wygoda - bo nie trzeba wystawiać ręki i nią machać Dodgy
Jeśli planujesz kierunkowskazy to wg mnie najlepiej tak: akumulator żelowy 12v( zaleta- możesz go upchnąć gdzie chcesz i w jakiej pozycji chcesz bo się nie wyleje, gabarytowo też sobie dobierzesz mniej więcej pasujący np. do schowka), do tego jakieś nieduże kierunkowskazy (malutkie oczka lub łezki, ale nie bomby od jawy czy mz) na żarówkach led no i do tego przerywacz do ledów. Schemat można ogarnąć w 3 minuty, robisz wiązkę, doczepiasz do Romka i działaSmile No i najważniejsze- zakup ładowarkę do aku żelowego Smile Chyba że masz podłubany zapłon i dasz radę go w czasie jazdy ładować to można zrobić to co napisałem wyżej ale z akumulatorem 6v. Jak chcesz schemat to piszSmile
(23-10-2016 01:23:06)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]
XeardonLordeX napisał(a):ale tak naprawde to jest bezsensowne dawanie kierunków do romecika z PRL'u, ponieważ lepiej wygląda bez, a jak cie zobaczy z kierunkowskazami na nim jakis co sie zna, to cie wyśmieje po prostu, no bo to jest wieś tuning pierwsza klasa
Ktoś normalny by raczej tego nie wyśmiał... Kierunki to bezpieczeństwo - lepsza widoczność przy skręcaniu i wygoda - bo nie trzeba wystawiać ręki i nią machać Dodgy

No może tu wchodzić też STREFA BEZPIECZEŃSTWA, ale znawca na powaznie by wyśmiał, miałem 4 kolegów co sb tak zrobili, i naprawde na każdym zlocie klasyków czy motocykli to ich wyśmiewali że lepiej jest bez bo robią siare PRL'owi. Ja już troche siedze w tym fachu PRL'u więc moge powiedzieć szczerze i z całego serca, że lepiej już ta rączke wystawić. No chyba że ktoś już bardzo chce to jeśli chodzi o ogarka to radził bym z przodu załózyć lampe wtedy od Romet Chart 210, z tyłu lampe od Romet Mińsk 125 lub Simsonka, a migacze dać od simsona wtedy to jeszcze jakoś wygląda, jak sie założy wiekszy bak (marzyło mi sie takie coś niedawno ale zrezygnowałem) czyli bak od MZ ETZ 150 to wtedy już motorower wygląda masywnie i wygląda prawie jak motor. Smile
(23-10-2016 13:10:23)XeardonLordeX napisał(a): [ -> ]
(23-10-2016 01:23:06)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]
XeardonLordeX napisał(a):ale tak naprawde to jest bezsensowne dawanie kierunków do romecika z PRL'u, ponieważ lepiej wygląda bez, a jak cie zobaczy z kierunkowskazami na nim jakis co sie zna, to cie wyśmieje po prostu, no bo to jest wieś tuning pierwsza klasa
Ktoś normalny by raczej tego nie wyśmiał... Kierunki to bezpieczeństwo - lepsza widoczność przy skręcaniu i wygoda - bo nie trzeba wystawiać ręki i nią machać Dodgy

No może tu wchodzić też STREFA BEZPIECZEŃSTWA, ale znawca na powaznie by wyśmiał, miałem 4 kolegów co sb tak zrobili, i naprawde na każdym zlocie klasyków czy motocykli to ich wyśmiewali że lepiej jest bez bo robią siare PRL'owi. Ja już troche siedze w tym fachu PRL'u więc moge powiedzieć szczerze i z całego serca, że lepiej już ta rączke wystawić. No chyba że ktoś już bardzo chce to jeśli chodzi o ogarka to radził bym z przodu załózyć lampe wtedy od Romet Chart 210, z tyłu lampe od Romet Mińsk 125 lub Simsonka, a migacze dać od simsona wtedy to jeszcze jakoś wygląda, jak sie założy wiekszy bak (marzyło mi sie takie coś niedawno ale zrezygnowałem) czyli bak od MZ ETZ 150 to wtedy już motorower wygląda masywnie i wygląda prawie jak motor. Smile

No to wolałbym założyć do seryjnego Ogara małe zgrabne kierunkowskazy a nie doczepiać do niego to co znajdę w garażu. Chyba że ogar a'la wiejska potańcówka. A jak pojedziesz ze zbiornikiem od Ety i lampami od czego innego na zlot, to co, jesteś już cool? A kierunkowskazy są bee bo siara dla prl? Czegoś tu nie rozumiem.


Wygląda prawie jak poważny motor.
Całkiem schludnie to wygląda fajny mod
XeardonLordeX napisał(a):ale znawca na powaznie by wyśmiał, miałem 4 kolegów co sb tak zrobili, i naprawde na każdym zlocie klasyków czy motocykli to ich wyśmiewali że lepiej jest bez bo robią siare PRL'owi.
Też mi znawcy... Tak w ogóle to robi się pod siebie, a nie żeby komuś się podobało, a po drugie co za zlot jeśli wyśmiewają kierunkowskazy blink I jeszcze coś... Robią siarę PRL? Że co? Coooo? Tak wiem co to znaczy robić siarę, ale dla PRL'u? WTF xD Założę się że gdyby był wymóg posiadania kierunkowskazów w czasach PRL'u to taki Ogarek musiałby mieć i co, siara? Co to za znawcy wielcy że dla nich to wstyd ło matko i córko roll
Ogólnie to żaden motorower ani motocykl nie ma wymogu posiadania kierunkowskazów tak nakazuje prawo unijne, chodzi o to ze w PRL'u były takie rzeczy a takie, i jeśli sie robi siare PRL'owi to chodzi o to że niszczy sie stare tradycje to co kiedyś było oryginałem wyprodukowane specjalnie tak, Romet Chart 210 już miał kierunkowskazy, i wgl dzięki Odrestaurator za pokazanie jak by mój ogarke mogl wygl, i w sumie zajebiscie sie prezentuje, jak sie robi motor pod siebie to niech se na zlot klasyków nie przyjeżdża bo go po prostu za przeproszeniem wypie*dolą, na zlot motocykli niech sb przyjeżdża ale większość motocyklisów uzna że do Rometów polskich tuning to wiocha bo im naprawde nie pasują, Simsony to już inna rzecz ale też zależy jak sie robi Simsonka, do WSK WFM można dawać kierunkowskazy jedynie z tego względu że WSK 175 nowsze miały już kierunkowskazy, więc im pasują też bo to jest już porzadny motocykl a nie takie 49ccm malutkie (kij z tym że sam jeżdże pisiontkom) wypowiadam realistyczne zdanie c:
Facepalm2
Jest gdzieś tu przystanek? Ja wysiadam. emotikona

Przeraża mnie poziom wypowiedzi w tym temacie. W sumie we wszystkich w których udziela się XeardonLordeX. W jednym się pyta jak zwiększyć moc w ogarze a później pisze poradnik na ten temat rozjebany

Ps. Jeśli czegoś nie wiesz na sto procent to siedź cicho.
Dzięki NeoN, staram sie jak moge :F
(23-10-2016 13:44:02)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]

Wygląda prawie jak poważny motor.

ta lampa tylna zaraz urwie błotnik. serio ladny jak na szczyt bezguscia.
Stron: 1 2
Przekierowanie