Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: romet ogar typ 200/ 125 4T (chinczyk)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ogolnie projekt byl wstawienie silnika, skonczylo sie na przednim zawieszeniu z charta, kolach z simsona, tylnym wahaczu i amorkach z simsona. Calosc bardzo ladnie pracuje.



Sam pomysł dobry tylko gdzie to coś ma wydeech?
Ogólnie ciekawie to wygląda choć juz nie raz takie coś widziałem ;D Te silniczki teraz popularne
(03-04-2012 23:15:41)Romecio napisał(a): [ -> ]Sam pomysł dobry tylko gdzie to coś ma wydeech?

nie ma jeszcze, w zamowieniu czekam na przesylke, poza tym nie ma dzwigni hamulca tylnego , oslony na lancuch, ogolnie taki jeszcze nie skonczony, nie doregulowany gaznik, ale testy juz byly.


http://www.youtube.com/watch?v=q86gl2DzOf0
ja czekam na dokończenie, bo to nie jest takie złe Wink
Fajny ogar spodobał mi się jak się uda to też takiego zrobie Smile

PS. co to za silnik ?
Czekam na efekty końcowe Tongue Ale fajny pomysł Tongue
bardzo fajny pomysł, myślę że efekty końcowe beda zaje...te
(04-04-2012 09:47:29)Leśnik napisał(a): [ -> ]Fajny ogar spodobał mi się jak się uda to też takiego zrobie Smile

PS. co to za silnik ?

Silnik z chinskego crossa - taki jak w rometach ogar 900,tylko ten ma 125cc, 4-takt (wbrew pozorom to bardzo malo awaryjny silnik, przy odpowiednim kontrolowaniu zaworow i czynnosciach serwisowych robi przebiegi 30 tys km i dalej jezdzi, oczywiscie katowac go tez nie mozna). Na gazniku PZ-20 ma moze z 5-6 KM, do tego podwozia to az za duzo. Za to ma malo palic ok.2,5l/100km.
No teraz to pewnie pocina ładnie, 125 w Ogarze to fruwa. Ciekawy projekt Smile
(04-04-2012 23:16:09)redwater napisał(a): [ -> ]
(04-04-2012 09:47:29)Leśnik napisał(a): [ -> ]Fajny ogar spodobał mi się jak się uda to też takiego zrobie Smile

PS. co to za silnik ?

Silnik z chinskego crossa - taki jak w rometach ogar 900,tylko ten ma 125cc, 4-takt (wbrew pozorom to bardzo malo awaryjny silnik, przy odpowiednim kontrolowaniu zaworow i czynnosciach serwisowych robi przebiegi 30 tys km i dalej jezdzi, oczywiscie katowac go tez nie mozna). Na gazniku PZ-20 ma moze z 5-6 KM, do tego podwozia to az za duzo. Za to ma malo palic ok.2,5l/100km.

takie silniki nie były takie jak w ogarze i podobnych
w ogarze są z rozrusznikiem i stratorem na 8 lub 6 cewek
z tego co wiem ten ma mniej
jaki masz w nim gazior oryginał ?? mikuni 22vm do tego silnika dobry Smile sporo poprawia sam mam zamiar kupić taki do mojej 125cc
stator niestety na 2 cewki, na wolnych obr daje 8-9V, jak sie jedzie ladnie daje 13V, nie chodzilo mi o to, ze silniki sa te same, tylko konstrukcyjnie wywodza sie z tego samego protoplasty, czyli hondy dax. 125 rozni sie jeszcze tym, ze ma 3 tarczowe wieksze sprzeglo, ktore w 50 jest 2 tarczowe i lubi siadac, nie ma rozrusznika (ale to akurat do tej ramy zaleta). Gaznik niestety PZ20 na dyszy glownej 75, do docierania wystarczy, potem zmienie, mam drugi z quada 150 cc zdecydowanie wiekszy.
Coraż więcej osób się z tym bawi ja też chciałem ale może kiedyś.
Teraz jeszcze jakieś amortyzatory dłuższe i gita.A wachacz pasuje od simka bez przerubek pod ogara???
(05-04-2012 20:59:38)redwater napisał(a): [ -> ]stator niestety na 2 cewki, na wolnych obr daje 8-9V, jak sie jedzie ladnie daje 13V, nie chodzilo mi o to, ze silniki sa te same, tylko konstrukcyjnie wywodza sie z tego samego protoplasty, czyli hondy dax. 125 rozni sie jeszcze tym, ze ma 3 tarczowe wieksze sprzeglo, ktore w 50 jest 2 tarczowe i lubi siadac, nie ma rozrusznika (ale to akurat do tej ramy zaleta). Gaznik niestety PZ20 na dyszy glownej 75, do docierania wystarczy, potem zmienie, mam drugi z quada 150 cc zdecydowanie wiekszy.

pz 20 kupiłeś jak tak to ile dałeś ?? ja musz kupic coś większego bo mam narazie chińską 19mm a to mało na 125 Smile
no niestety minus ze na te 2 cewki jak by przyszło zrobić ładowanie to kicha trzeba stator zmieniać. Ogólnie to sie nawet dziwie ze ci ten silniczek wszedł do tej ramy ze kruciec od gaźnika nie zahaczał Big Grin Ładnie to bedzie szło, a tłumik to od czego bedzie
cos kolo 69 pln, kolano mam z crossa i niestety wizualnie nie bardzo pasuje, ale musze to przezyc, sam tlumik mam od kolegi z DT125, fajny, tylko musialem w koncowke zwezke dac, bo strasznie sie darl.
ps. z samym kolanem chodzi 2x glosniej niz wogole bez wydechu z wstawionym 5 cm rurki, z tlumikiem juz w miare cicho. Jak sie ociepli, to wiecej fot wstawie.
ps2. bez rozrusznika ten silnik ladnie wchodzi, kolanko gaznika nie koliduje.
(05-04-2012 21:08:54)Marvin2010 napisał(a): [ -> ]Coraż więcej osób się z tym bawi ja też chciałem ale może kiedyś.
Teraz jeszcze jakieś amortyzatory dłuższe i gita.A wachacz pasuje od simka bez przerubek pod ogara???

amorki specjalnie sa od simka, gdyz przy dluzszych trzeba by dac jakis slizgacz na wahacz, bo lancuch bedzie obcieral. wahacz pasuje, tylko trzeba wykorzystac tulejki metalowe z wahacza ogara, gumowe simsonowe i wszystko gra. Aha napisze czemu jest kolo z simsona: nie pasowala tylna zebatka ogarowa typ 415 z zebatka z crossa typ 420 (inne lancuchy), simsonowa pasuje i nawet przelozenie gra 14/34.
Stron: 1 2
Przekierowanie