Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: romet ogar typ 200/ 125 4T (chinczyk)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
(04-04-2012 23:46:14)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]No teraz to pewnie pocina ładnie, 125 w Ogarze to fruwa. Ciekawy projekt Smile

zmierzylem GPS-em, jedzie 83 km/h (waze 85kg) a jak sie pochyle, to jeszcze szybciej, tylko mi bardziej zalezy na szybkim wyzbieraniu sie ze skrzyzowania, a predkosc max jest drugorzedna, do predkosci max. mam GSXR z silnikiem 1200 z bandita. To ma byc pyrkawka do pracy i spowrotem w korku, a przy okazji ma miec wyglad retro rometa, no i ma malo palic.WinkBig Grin
kolejny filmik, mlody sie kula Big Grin



Bardzo ciekawy projektSmile Duże koszta takiej modyfikacji? -jeśli można wiedzieć
Pozdrawiam
hmm bardzo ciekaweSmile Też to u siebie spróbuje zrobićSmile pójdzie z 1000 ale warto.
Dla takiego głosu silnika to bardzo.
Te silniki są naprawde bardzo mało awaryjne mam taki jeden.
a rama ci wytrzymuje z tą mocą??? Bo nie wiem czy warto wsadzać ten silnik do swojego.
Wahacz simek, kola oba simek, przod zawias chart (mozna zrobic simka), tylne amorki nowe (simek) , nowe mocowania silnika sam robilem, nowy lancuch, nowy silnik+gaznik+filtr, wszystko wyszlo kolo 1500, ale duzo czesci nowych, praktycznie wiekszosc.

Rama wytrzymuje spokojnie (jezdze tylko po asfalcie), wszak ten silnik to nie jakis demon, daje ok 6-7 KM, w pozycji wyprostowanej rozwija to 85 km/h, jak sie pochyle 88. Big Grin

Jedyne co bym zmienil teraz, to zamiast przedniego kola od simka, zalozylbym od ogara900 kolo z tarczowym hamulcem (simsonowy jednak slabo hammuje).

W dojazdach do pracy (5km w jedna strone w korku) sprawuje sie na 6+, spalanie zmierzone 2,7l/100 km a nie zaluje mu, bo 6-7 KM to jednak zeby jechalo trzeba zylowac.

Teraz tak mysle, ze lepiej z ekonomicznego punktu widzenia bylo kupic ogara900 uzywke za 1500pln i zmienic silnik na 125 za 600pln, i w 2 tys jest lepszy pojazd, jednak klimat jest jak sie jedzie i miny kierowcow kiedy ich wyprzedzam bezcenne.

ps. takie porady przy budowie: przedni zawias simka/charta lub lepszy + nowe tylne amory to koniecznosc, na standardowym zawiasie z ogara 200 bal bym sie jezdzic i najlepiej hamulec tarczowy z przodu, gaznik PZ20 z dysza glowna 80 to optimum.
A mógłbyś porobić zdjęcia mocowań jakie porobiłeś?
Byłbym bardzo wdzięcznyBig Grin
A do wahacza nie musiałeś przerabiać mocowania?
(29-06-2012 18:58:20)kw112 napisał(a): [ -> ]A mógłbyś porobić zdjęcia mocowań jakie porobiłeś?
Byłbym bardzo wdzięcznyBig Grin
A do wahacza nie musiałeś przerabiać mocowania?



do wahacza trzeba zastosowac wewnetrzna czesc tuleji z rometa org., mocowania amortyzatorow pasuja. look:
Jesli chodzi o przednie zawieszenie, to dorabialem kielichy (mocowanie lozysk stozkowych) glowki ramy i sztyce u tokarza.

ps. na tym zdjeciu jeszcze org wahacz, ale pozniej zmienilem.
Kolega mi mówił że rozstaw śrub jest taki sam! tylko że z przodu trzeba trochę zmodyfikować.
Dzięki wielkieBig Grin
Łał jak to pięknie chodzi ! Big Grin
Ogólnie wszystko ładnie wygląda, tylko troche więcej estetyki by się przydało.
co ty masz do estetyki, przecież ładnie wygląda, no chyba że tłumik za wysoko.
Stron: 1 2
Przekierowanie