Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 3 dwójka wooolna
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Powiem tak:

Zdejmij tłumik i zobacz jak wtedy komar będzie chodził. Możliwe że po prostu ma przytkany wydech. Jeśli to nie to, to wymień uszczelniacze na wale na nowe. Koszt jednego to około 3.50, a nie zaszkodzi. Jeśli komar nadal nie będzie miał siły to nie ma się co zastanawiać, tylko wymienić tłok i pierścienie po uprzednim szlifie cylindra, albo zakup całego kompletu cylinder plus tłok. Wymiana samego tłoka z pierścieniami to głupota, marnotrawienie części i nie daje nic, bo cylinder również się zużywa a setne milimetra grają dużą role. Jak byś go wymierzył średnicówką, na pewno wyszła by elipsa zamiast okręgu. Z moim komarem walczyłem identycznie i dopiero nowy cylinder rozruszał tego dziadka Smile

Aha, ważne jest sprawdzić czy nie masz luzu na łączeniu wału z korbowodem, sprawdź go podciągając delikatnie korbowód góra dół.
Wymieniłem platynki i niby coś to dało. Przez 30 minut kopałem żeby dowiedzieć się że miałem na złej pozycji stacyjkę. Dzięki Tomasso94, wyczekiwałem takiej rzetelnej odpowiedzi. Ogółem wymiana tłoka z pierścieniami nie była planowana ,ale z ciekawości razem z tatą sprawdzaliśmy i na starym tłoku w pierwszym wcięciu na pierścień nie było kawałka który blokował pierścień żeby nie poruszał się swobodnie. Raczej zaplanuję zakup nowego cylindra bo po paru kilometrach raczej pierścienie nówki i tłok nie padły. W starym cylindrze miałem problem z zerwanym gwintem przy łączeniu kolanka z cylindrem. Odrestaurator takie śmieszki zachowaj dla siebie.
(07-08-2016 13:53:05)Komarzyna napisał(a): [ -> ]Odrestaurator takie śmieszki zachowaj dla siebie.

No tak, człowiek chce pomóc, śledzi wątek, rozpisuje się i jeszcze dostaje za to zje*ke.
Odrestaurator ,ale ja mówiłem że platyny dobrze się zamykają , nie wiedziałem też co miałeś na myśli o twardości sprężynki. Wiadomo że z biegiem lat taki element może stracić kondycje ,ale pytałem się jak to sprawdzić a nie od razu wymiana. Co do twardości nie nie jestem magikiem wystarczyło zdjąć platynki aby przekonać się o kondycji tego elementu. Tak czy siak z tego co Tomasso94 pisał będę musiał wyczyścić cały tłumik.
napisałem ci na poprzedniej stronie
A no przeczyść, bij czymś twardym ale uważaj żeby nie uszkodzić chromu. Możesz też czegoś tam nalać i podpalić ale u mnie to nie działało.
Rafi555, nie zrozumiałem zbytnio o co ci chodziło z tymi pięcioma i ręką. tłumik przeczyściłem i bym go nawet obstukał ,ale przysłowie jedno jest takie "mądry polak po szkodzie". Na częściach których miał być chrom niestety nie ma go, jest coś innego (najwyżej założe kiedyś wątek o tym i opiszę). Co do biegu 2, nadal jest sałbiutki. Jedynie co przychodzi mi do głowy to przyśpieszanie zapłonu a jak to nie podziała to niestety trzeba będzie porobić przy cylinderku. Czyszczeniem tłumika niby fachowo niby nie. Pod pistolet od sprężarki podpiąłem butlę z mieszanką 4 rzeczy które same w sobie rozpuszczają. Troche nagaru wylało się i to wszystko.
Prawdopodobnie źle to zrobiłem, choć po wgłębieniu się w internet przeczytałem o sodzie kaustycznej lub krecie.
(07-08-2016 00:19:23)Komarzyna napisał(a): [ -> ]Koszt 15 złoty ,ale czemu robić coś co będzie miało mały wpływ. Platynki mam więc to nie problem. A gdy regulowałem zapłon w miejscu gdy tłok dochodzi do gmp to platynki rozwierały się i mogłem sprawdzić przerwę. Wychodzi na to że platyny są dobre.

skoro wiesz lepiej to zwyczajnie nie trzeba ci pomoc.
a no widzisz bez tych małych pięciu urządzeń wyrastających z ręki wiele nie zdziałasz
Charper nie to że nie potrzebna mi pomoc tylko mówię to co widzę i opisuję w tym temacie ...
Zdejmij tłumik i przeczyść tylko kolanko jak możesz i jedź na samym kolanku zobacz jak wtedy będzie.
Odrestaurator próbowałem tej metody i dość słabo było :/ zostaje chyba szlif cylindra o ile nie ma jeszcze jakiejś metody. Btw nie mam motozbytu pod łapą ani na każdą zachcianke i staram się nie tracić pieniędzy na coś co może nie przynieść metody.
Wczoraj puszczając światło przez tłumik szedło na boki a raczej przez środek powinno. Wygląda że jest tam dużo nagaru
albo na to że jesteś niepełno sprytny bo tak ma być nagar usuniesz po wypaleniu alpo tak jak koledzy wyżej pisali a świecenie nie pomoże
Stron: 1 2 3
Przekierowanie