13-07-2016, 23:10:29
Stron: 1 2
13-07-2016, 23:13:16
Dueta zawsze warto.
13-07-2016, 23:18:55
(13-07-2016 23:13:16)Dawdzio napisał(a): [ -> ]Dueta zawsze warto.
Ten żółty mi się podoba ale dziadek go dostał ze USA. Reszta to niemieckie. Herkules jakiś nie nasz
13-07-2016, 23:24:50
Kupiłbym tego Herkulesa, jeśli cena okazyjna
Coś więcej o nim? w jakim jest stanie mechanicznym?
Może dodatkowe zdjęcia na joosko@interia.pl
Coś więcej o nim? w jakim jest stanie mechanicznym?
Może dodatkowe zdjęcia na joosko@interia.pl
13-07-2016, 23:40:25
(13-07-2016 23:24:50)joozek napisał(a): [ -> ]Kupiłbym tego Herkulesa, jeśli cena okazyjna
Coś więcej o nim? w jakim jest stanie mechanicznym?
Może dodatkowe zdjęcia na joosko@interia.pl
Hyhy jak Joozek chce to nie takie śruty wszystko w nim działa. W sumie nawet rdzy nie ma na nim
13-07-2016, 23:45:36
(13-07-2016 23:24:50)joozek napisał(a): [ -> ]Kupiłbym tego Herkulesa, jeśli cena okazyjna
Coś więcej o nim? w jakim jest stanie mechanicznym?
Może dodatkowe zdjęcia na joosko@interia.pl
Też mam coś takiego, tylko męska rama, trochę rdzy, 3 biegi w piaście. Zainteresowany? pw.
13-07-2016, 23:48:50
Hmmm, interesuje mnie tzw damka, ma być do jeżdżenia przez córcię, po Wrocku. Nie może być piękny (ważne) , a sprawny, no i tak jak napisałem ... za okazyjną cenę
13-07-2016, 23:53:37
Ja znalazłem mojego porzuconego
Co do rowerków, to dueta warto, reszta to polskie-niemce. Wystaw po 50-100zł za sztukę i powinny się sprzedać. Chyba że wolisz poczekać
Co do rowerków, to dueta warto, reszta to polskie-niemce. Wystaw po 50-100zł za sztukę i powinny się sprzedać. Chyba że wolisz poczekać
14-07-2016, 01:46:58
USA czy nie USA - chwyty ma jak moja radziecka Ukraina
14-07-2016, 17:50:06
Na razie zostawiam te rowery na letnie wypady. Zastanawiam się nad tym duetem, koła się nie kręcą, wybrakowany nie wiem od czego nawet zacząć przy nim :/
14-07-2016, 18:03:49
Od uruchomienia. Rozbierz wszystko, przesmaruj, wymień co trzeba i pojedzie. Możesz mieć problem z kupieniem samych osłon, ale masz najważniejsze, czyli oryginalne korby. Osłony do jazdy niezbędne nie są.
14-07-2016, 18:20:47
Będę kombinować w końcu Ogara 205 rozebrałem czeka na malowanie i będę składał jakieś namiary na części macie? Siodła nie ma, błotnik tył, lampy i pedała każde z innej parafii
14-07-2016, 18:23:12
a co z moją "okazją"????
14-07-2016, 18:26:50
Muszę zostawić, bo żona mnie zje jak nie będzie miała czym jeździć teraz a już się pochwaliłem
14-07-2016, 19:06:05
Co do części to złomy, OLX czy inne Allegro. Na siodło w całości na złomie trzeba trochę popolować i mieć szczęście, bo ciężko o takie nie pęknięte. Błotniki będą pasować z każdego roweru Romet z kołami 20" wyprodukowanego przed 1988 (po tej dacie również, ale zmienił się wtedy ich kształt), światła też są standardowe jak i pedały.
Najciężej jest zdobyć części dla niego charakterystyczne, czyli korby, tylną kierownicę i jej mocowanie, koła (miały po 36 szprych każde), napinacz łańcucha i właśnie osłony.
Najciężej jest zdobyć części dla niego charakterystyczne, czyli korby, tylną kierownicę i jej mocowanie, koła (miały po 36 szprych każde), napinacz łańcucha i właśnie osłony.
Stron: 1 2