Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nowy gaźnik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema, dzisiaj po krótkej jeździe zaczął mi nawalać gaźnik, kiedy dawałem pełny gaz to go dusiło, prawie że gasnął i musiałem jechać powoli żeby w ogóle jechać. Stąd pytanie, jaki gaźnik kupić żeby dobrze i długo działał no i polepszył trochę osiągi?
Zregeneruj swój. Te nowe to buble.
Gaźnik od kosy/piły łańcuchowej/kosiarki można tanio dorwać na złomie, trzeba tylko uważać na gardziel (nie mniejsza niż 12mm lub 13mm) i rozstaw szpilek mocowania do króćca, choć z reguły i tak trzeba je trochę rozwiercić. Motorek na tym gaźniku lepiej się zbiera, można pobawić się z filtrami powietrza, gąbkowe, stożkowe itd., Vmax raczej nie wzrasta.
Gaźniki dzisiejszej produkcji odradzam, szczególnie K60b.
(28-06-2016 15:52:25)OgarDzikiegoZgonu napisał(a): [ -> ]Siema, dzisiaj po krótkej jeździe zaczął mi nawalać gaźnik, kiedy dawałem pełny gaz to go dusiło, prawie że gasnął i musiałem jechać powoli żeby w ogóle jechać. Stąd pytanie, jaki gaźnik kupić żeby dobrze i długo działał no i polepszył trochę osiągi?

Co tu polepszać? Ten silnik i tak ma dobre osiągi a sam gaźnik niewiele zmieni. Nie ma sensu go żyłować z resztą... Jak silnik zdrowy to na przód zębatka 13z i jeździ to przyzwoicie nawet w trasie. A co do gaźnika to chyba lepiej i taniej zacząć od regulacji obecnego a nie od razu rzucać się na nowy... To co opisujesz wynika raczej ze złej mieszanki paliwo-powietrze. Zapinkę iglicy daj na drugi rowek od góry, powinno pomóc. I przy okazji zobacz czy owa zapinka nie lata zbyt luźno bo może przeskakiwać z rowka na rowek i stąd pojawiłby się ten problem.

(28-06-2016 16:40:37)PompkaPL napisał(a): [ -> ]Zregeneruj swój. Te nowe to buble.

Post z cyklu "nie wiem ale się wypowiem". Wybacz bezpośredniość, ale miałeś kiedyś styczność ze współczesnymi zamiennikami Jikova do 223? Bo chyba nie bardzo. Ja miałem, ba mam do dziś i jeden z takich gaźników jeździ w moim Ogarze już ponad 3 lata i dawno przejechał więcej niż zalecał producent oryginalnych gaźników (gdzie wytrzymywać miały one kilka tysięcy, bodajże trzy).
Okej, dzięki, jutro będę jeszcze sprawdzał ten gaźnik przy okazji wymiany kabli, przy okazji tak się jeszcze spytam, co sądzicie o dawaniu baku od MZ 150 do Ogara? Mi się to podoba i myśle czy tego sobie nie wsadzić.
A może po prostu wyczyść dysze bo mogły się przytkać trochę od brudu
Jeszcze jedno pytanie, kupiłem tą lampę https://gmoto.pl/lampa-przod,63264.html i nie miałem podpisane jak połączyć wtyczki, wie ktoś jak to zrobić, jakie kable do którego numerku? Najlepiej z pominięciem przełącznika.
Przekierowanie