24-06-2016, 18:23:34
Witam,
Zamienię papiery(ciągłość umów zachowana, jest aktualne OC i dowód rejestracyjny) od Ogara 205 '90 i części pozostałe po Ogarze, to jest: kierownica, widelec z Komara sztywniaka z nowymi tulejkami wahaczy, lampą i licznikiem zamontowanego w redukcji, koła 17' z nowymi oponami(jedno koło z obręczą Awina, drugie z oryginalną), narzędziówkę metalową zamykaną na kłódkę, stopkę centralną, dwie kanapy do Ogara i dwa przednie błotniki 17'.
Wszystko to zamienię na ramę z papierami do Rometa 50-T-1 lub 2375, koniecznie musi być zachowana ciągłość umów i numery muszą się zgadzać z dowodem rejestracyjnym.
Do Ogara nie ma ramy, ta ze zdjęcia i tak nie miała numerów i uległa uszkodzeniu(była wielokrotnie spawana i odleciało mocowanie wahacza oraz pękło mocowanie silnika)
Jestem z Raciborza na Śląsku.
Zamienię papiery(ciągłość umów zachowana, jest aktualne OC i dowód rejestracyjny) od Ogara 205 '90 i części pozostałe po Ogarze, to jest: kierownica, widelec z Komara sztywniaka z nowymi tulejkami wahaczy, lampą i licznikiem zamontowanego w redukcji, koła 17' z nowymi oponami(jedno koło z obręczą Awina, drugie z oryginalną), narzędziówkę metalową zamykaną na kłódkę, stopkę centralną, dwie kanapy do Ogara i dwa przednie błotniki 17'.
Wszystko to zamienię na ramę z papierami do Rometa 50-T-1 lub 2375, koniecznie musi być zachowana ciągłość umów i numery muszą się zgadzać z dowodem rejestracyjnym.
Do Ogara nie ma ramy, ta ze zdjęcia i tak nie miała numerów i uległa uszkodzeniu(była wielokrotnie spawana i odleciało mocowanie wahacza oraz pękło mocowanie silnika)
Jestem z Raciborza na Śląsku.