26-02-2017, 22:08:33
26-02-2017, 22:21:37
Oj, panie kolego, różnice są to i duże. Romet 2375 ma w ogóle inne mocowanie tłumika, właśnie ma rurkę od powietrza w ramię, inny spód pod siedzeniem. Więc na pierwszy rzut oka da się od różnić ramę od 2375 a 50 t-1 .
26-02-2017, 23:49:16
rafi555, a jak wytłumaczysz "typ MR-2375" na Świadectwie Kontroli Jakości?
kacperszkudlarek, o co chodzi z tym mocowaniem tłumika?
Rury pod siedzeniem nie są wyznacznikiem, bo były 2375 z blachą, jak i 2370 bez blachy.
kacperszkudlarek, o co chodzi z tym mocowaniem tłumika?
Rury pod siedzeniem nie są wyznacznikiem, bo były 2375 z blachą, jak i 2370 bez blachy.
27-02-2017, 00:29:27
27-02-2017, 00:55:33
Chodzi o to, że teoretycznie w 2375 mocowanie tłumika jest z rurki, a w 2370 (50-T-1) z blachy?
Jeśli tak, to czy to na pewno wyznacznik?
Jeśli tak, to czy to na pewno wyznacznik?
27-02-2017, 08:53:08
Niesła dyskusja się zrobiła Kacper mógłbyś normalnie wypisać różnice bo na tel te zdj oglądać troche kipsko ;/
27-02-2017, 09:49:13
(26-02-2017 23:49:16)Szatek napisał(a): [ -> ]rafi555, a jak wytłumaczysz "typ MR-2375" na Świadectwie Kontroli Jakości?
różne kwiatki w romecie były, podejrzewam że to przez brak jakiejkolwiek chronologii w nowszych rometach lub po prostu nie mieli ramy to dali od 50t1
a jeżeli ma silnik 023 to pewnie 019 uległ uszkodzeniu i go wymienili kiedyś ich nie naprawiano, szły do reklamacji i dostawało się nowy
12-03-2017, 16:04:05
Takie pytanko
Czym sie różniły silniki s38 - zb4 , b4 i 003 ! Dlaczego dawano różne oznaczenia numeryczne i silnik z jakim oznaczeniem był fabrycznie motowany w komarze 2351
Czym sie różniły silniki s38 - zb4 , b4 i 003 ! Dlaczego dawano różne oznaczenia numeryczne i silnik z jakim oznaczeniem był fabrycznie motowany w komarze 2351
12-03-2017, 17:00:30
zb4 miał sprzęgło 4 bolcowe, b4 pedały gaźnik gm12 i sprzęgło 4 bolcowe, 003 to typowy komarowski s38
w 2351 powinien być 003
w 2351 powinien być 003
12-03-2017, 18:46:03
b4 miał g12 bo w sztywniaku mam oznaczenie B4 i gaźnik g12 - prawda ?
Dlaczego prawie każde źródło podaje iż w 2351 był silnik ZB4 ?
S38 ZB4 - kopka , biegi w rączce sprzęgło 4 bolcowe ,gaźnik gm12
S38 B4 - pedały , biegi w rączce, sprzęgło 4 bolcowe ,gaźnik g12
S38 003 - hmm napisałeś typowy s38 Co pod tym rozumieć ?
Różnicę którą udało mi sie wyłapać
Silnik s38 B4
Silnik s38 ZB4
Dlaczego w jednym modelu to jest zaślepione a w drugim nie ?
Aktualnie mam rozebrany silnik 019 dezamet i tam gdzie jest otwór jest przykręcony wałek z trybem z skrzyni biegów
Dlaczego prawie każde źródło podaje iż w 2351 był silnik ZB4 ?
S38 ZB4 - kopka , biegi w rączce sprzęgło 4 bolcowe ,gaźnik gm12
S38 B4 - pedały , biegi w rączce, sprzęgło 4 bolcowe ,gaźnik g12
S38 003 - hmm napisałeś typowy s38 Co pod tym rozumieć ?
Różnicę którą udało mi sie wyłapać
Silnik s38 B4
Silnik s38 ZB4
Dlaczego w jednym modelu to jest zaślepione a w drugim nie ?
Aktualnie mam rozebrany silnik 019 dezamet i tam gdzie jest otwór jest przykręcony wałek z trybem z skrzyni biegów
12-03-2017, 19:50:56
@Edit w moim sztywniaku mam s38B - samo B