Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 232 s38b by Laxa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Kawałek też ma 50t1 i myśli że to 2375 a więc to złe źródło, http://oldtimerbazar.pl/motocykle/1981-r...-ccm-17-km
Oj, panie kolego, różnice są to i duże. Romet 2375 ma w ogóle inne mocowanie tłumika, właśnie ma rurkę od powietrza w ramię, inny spód pod siedzeniem. Więc na pierwszy rzut oka da się od różnić ramę od 2375 a 50 t-1 Wink.
rafi555, a jak wytłumaczysz "typ MR-2375" na Świadectwie Kontroli Jakości?

kacperszkudlarek, o co chodzi z tym mocowaniem tłumika?

Rury pod siedzeniem nie są wyznacznikiem, bo były 2375 z blachą, jak i 2370 bez blachy.
Patryku Masz tu zdjęcia ramy Rometa 50 t-1 i Rometa 2375 Big Grin, sam zobaczysz jakie są różnice Wink. Pozdrawiam Big Grin.
ZDJĘCIA:
RAMA Rometa 50 t-1:

Zdjęcie Rometa 50 t-1 zapożyczyłem od kolegi K4rola Wink.
RAMA Rometa 2375:
Chodzi o to, że teoretycznie w 2375 mocowanie tłumika jest z rurki, a w 2370 (50-T-1) z blachy?

Jeśli tak, to czy to na pewno wyznacznik?
Niesła dyskusja się zrobiła Smile Kacper mógłbyś normalnie wypisać różnice bo na tel te zdj oglądać troche kipsko ;/
(26-02-2017 23:49:16)Szatek napisał(a): [ -> ]rafi555, a jak wytłumaczysz "typ MR-2375" na Świadectwie Kontroli Jakości?

różne kwiatki w romecie były, podejrzewam że to przez brak jakiejkolwiek chronologii w nowszych rometach lub po prostu nie mieli ramy to dali od 50t1

a jeżeli ma silnik 023 to pewnie 019 uległ uszkodzeniu i go wymienili kiedyś ich nie naprawiano, szły do reklamacji i dostawało się nowy
Takie pytanko Smile

Czym sie różniły silniki s38 - zb4 , b4 i 003 ! Dlaczego dawano różne oznaczenia numeryczne i silnik z jakim oznaczeniem był fabrycznie motowany w komarze 2351
zb4 miał sprzęgło 4 bolcowe, b4 pedały gaźnik gm12 i sprzęgło 4 bolcowe, 003 to typowy komarowski s38

w 2351 powinien być 003
b4 miał g12 bo w sztywniaku mam oznaczenie B4 i gaźnik g12 Smile - prawda ?

Dlaczego prawie każde źródło podaje iż w 2351 był silnik ZB4 ?

S38 ZB4 - kopka , biegi w rączce sprzęgło 4 bolcowe ,gaźnik gm12
S38 B4 - pedały , biegi w rączce, sprzęgło 4 bolcowe ,gaźnik g12
S38 003 - hmm napisałeś typowy s38 Big Grin Co pod tym rozumieć ?

Różnicę którą udało mi sie wyłapać

Silnik s38 B4



Silnik s38 ZB4



Dlaczego w jednym modelu to jest zaślepione a w drugim nie ?

Aktualnie mam rozebrany silnik 019 dezamet i tam gdzie jest otwór jest przykręcony wałek z trybem z skrzyni biegów
@Edit w moim sztywniaku mam s38B - samo B
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie