(25-02-2017 21:24:17)kacperszkudlarek napisał(a): [ -> ]Darku Odbuduj 2375 . Jak wszystkie to wszystkie . Pozdrawiam .
to nie 2375...
mi zawsze się podobał t1 a szczególnie z tymi schowkami a komarek piękny oryginalny nie maluj ich wypoleruj tylko
a siedzenie do niego pasuje
Sory żem nie zauważył
, to je 50 t-1
.
Muszę poszukać naprawde weterana tapicera który odbuduje mi ten 1-cm urywek siedzonka komara bo aż łezka w oku się kręci ,że to się rozerwało
Kacper - w pierwszym momencie myslałem ,że mówisz o 2375 - ramie która leży pod ścianą ( ostatnia fotka na poprzedniej stronie)
Co do samej ramy 2375 zamienię ją na ramę z komara 2320, 2330, 2350
T-1 będzie odubowany ale na 1 kolej leci komar
Poprostu się zakochałem w komarach a z uwagi na braki on leci na 1 ogień
T-1 jest na chodzie wiec tyle dobrze
(25-02-2017 22:51:04)rafi555 napisał(a): [ -> ]druga rama to też t1
Nie
Głównym szczegółem odróżniającym Rometa 2375 od Rometa 50 T-1 to silnik Predom Dezamet 023 ( w Romecie 2375, a w 50 T-1 Predom Dezamet 019), gaźnik GM12F ( w 50 T-1 był GM13F) z gumą od filtra powietrza która szła do rury od ramy ( w 50 T-1 była puszka szmerów ssania).
w tej ramie masz taką rurkę (gaźnikową) między mocowaniami silnika?
(25-02-2017 23:53:28)rafi555 napisał(a): [ -> ]w tej ramie masz taką rurkę (gaźnikową) między mocowaniami silnika?
Jutro to sprawdzę a druga sprawa ... jeżeli miała by to być też T-1 to dlaczego są inne schowki /
Darku Wyszły aż 3 typy 50 t-1
.
Szatek może ci powiedzieć
. Pozdrawiam
(26-02-2017 00:03:13)kacperszkudlarek napisał(a): [ -> ]Darku Wyszły aż 3 typy 50 t-1 .Szatek może ci powiedzieć . Pozdrawiam
Grrrr dużo nauki jeszcze mi trzeba heheh
(25-02-2017 23:55:13)ApriliaMxByLaxa napisał(a): [ -> ] (25-02-2017 23:53:28)rafi555 napisał(a): [ -> ]w tej ramie masz taką rurkę (gaźnikową) między mocowaniami silnika?
Jutro to sprawdzę a druga sprawa ... jeżeli miała by to być też T-1 to dlaczego są inne schowki /
Kacperek ci powiedział, modeli było kilka, nie sugeruj się schowkami i dodatkami
LICZY SIĘ RAMA w przypadku silnika
KARTERY
Rafi - sprawdziłem i nie ma tego wejścia nagumową przedłużkę filtra powietrza czyli miałeś racje 50-t1 ale dlaczego są INNE SCHOWKI ! chcę jakiegos normalnego wytlumaczenia dlaczego jednej 50-t1 ja inne schowki a drugi tak samo inne
Bo na początku produkcji wszystko było "lepsze". Schowki były większe, do tego w pierwszych latach były też obudowane zawieszenia z przodu i takie tam. Potem stopniowo cięto koszta i późniejsze egzemplarze nie posiadały tych większych schowków, a jedynie to co oferowała rama.
A 2375 to model już ze startu "budżetowy". Tu nie było żadnych bajerów, tylko to co najbiedniejsze.
Pisałem z z pewnym kolekcjonerem i powiedzial mi ,że to jest rama 2375 ( mówimy cały czas o tej ramie bez kółek widoczna pod ścianą ) , wczesna wersja 2375 była bez gumy jako filtr pow i nie było tego wejścia w ramę.
Więdz każdy mówi inaczej. Jeden 50-T1 , drugi 2375 , są jakieś znaczące dowody które jednoznacznie już określą co to w końcu jest ?
Ten "pewien kolekcjoner" to pewnie Kawałek
Rama jest od 50-T-1 i koniec. Podałem Ci już różnice miedzy wersjami T-1, to co mam Ci jeszcze pokazać? Wszyscy Ci tu piszą, że to T-1, a Ty dalej nie wierzysz.
Okej, dobrze. Chcesz dowodów to proszę:
A wystarczyło poszukać samemu
Okej
Wierzę
Ale jest fizyczna możliwość aby pomylić te ramy z ramą rometa 2375 ? Bo prawde powiedziawszy jest to mozliwe tak ? Różnic nie ma prawie żadnych oprócz tego wejścia filtra powietrza do ramy którego w czesnych produkcjach nie było
Ciekawa zagadka