Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Kadet-kola-naprawiac czy kupic nowe?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
W podkrakowskiej firmie tyle mi powiedzieli ,wiec taka cene oni daja i tyle. Trudno musze sie obejsc i tyle :/
A gdybym kupil takie piasty : http://allegro.pl/show_item.php?item=6164164190 one sa po szkielkowaniu, co o tym sadzicie ? W oryginale po szklielkowaniu w raz z deklami orginalnymi , czy lepiej swoje rozebrac wyczyszcic papierem sciernym, i drucianka , tylko w mojej tylnej jeden otwor na srube mocujaca zebatke mam rozwalony i trzeba by gwintowac i nie wiem co z tym robic...co wy proponujecie ?
(06-05-2016 12:20:49)nofack napisał(a): [ -> ]A gdybym kupil takie piasty : http://allegro.pl/show_item.php?item=6164164190 one sa po szkielkowaniu, co o tym sadzicie ? W oryginale po szklielkowaniu w raz z deklami orginalnymi , czy lepiej swoje rozebrac wyczyszcic papierem sciernym, i drucianka , tylko w mojej tylnej jeden otwor na srube mocujaca zebatke mam rozwalony i trzeba by gwintowac i nie wiem co z tym robic...co wy proponujecie ?

To nie są piasty tylko piasta koła przedniego, poza tym gość podał tyle informacji że szok, nie wiadomo z jakiego Rometa pochodzi ta piasta (mam na myśli rozmiar koła) , to już lepiej byłoby oddać do szkiełkowania te piasty które masz niż kupować jedną piastę za 65zł...
Koles ma piasty tyl i przod wraz z deklami ZZR po szkielkowaniu w cenie 70zl sztuka zobacz u niego na innych aukcjach. Piasty do rometa , komara, motorynki pisze w opisie, ew musze zadzwonic i dopytac sie co i jak. jelsi mial bym kupowac to 2 szt a byc moze zostawie sobie swoje jesli uda mi sie doczyscic tak jak trzeba.
Dla mnie to troszkę bez sensu ponieważ dwie piasty wyjdą cię 140zł + wysyłka a za 80zł masz wyszkiełkowane swoje piasty i wiesz co masz, te piasty od tego gościa wyglądają mi na jakieś piasty od 50-T1, 2375 lub od innych Rometów z kołami 19 cali więc do kadeta nie podejdą. Ewentualnie wyczyścisz porządnie te piasty które teraz masz.
Ok , rozumiem , tez misie wydaje ze te piasty sa jakies inne , bo przy moim kadecie sa piasty ale z innymi znaczkami nie ZZR tylko maja znaczek Predom Dezamet nie napis tylko znaczek, a dokladnie na ich deklu. Szkielkowanie 80zl ale moja piasta tylnia ma urwany gwint przy mocowaniu zebatki. Zobacze albo zostawie swoje jak doczyszcze albo swoje sprzedam za pare groszy a zostawie sb dekielki i kupie moze jkaies nowe w sklepie sa po 65zl nowe.
Urwany gwint przy mocowaniu zębatki? W tylnej piaście? To jaki problem dać z tyłu nakrętkę? Na to samo wychodzi lol
No w sumie tak...nie pomyslalem o tym , dzieki
Z tego co kolo twierdzi to piasty co sprzedaje to sa oryginalne i sa to do kol 16" wiec do moich by sie nadalo. Te piasty co mam ciezko bedzie do czyscic mi bedzie bo zaraane sa co innego jak bym oddal do szkielkowania to to tylko by im pomoglo :/
To oddaj do szkiełkowania i tak taniej cie to wyjdzie niż kupno nowych
Koszt podobny mnie wyjdzie, bo musze zawiesc do szkielkowania je az za krakow. Czekac tydzien i potem znowu jechac i je odebrac takze koszt paliwa tez musze wpliczyc w to :/
A mam takie pytanie a propo tych gdyvym je kupil : http://allegro.pl/komar-romet-motorynka-...64190.html
to te piasty sa pod lozyska czy pod wianki ? Bo moje sa pod lozyska , i zakupilem juz nowe lozyska do moich ale czy te piasty nadadza sie pod lozyska ? Bo widac jak by onebyly przytstosowane pod wianki bo maja takie polokragle miski w srodku bebna...?
Kombinujesz jak koń pod górę.... Lepiej łożyska niż wianki... Wiec zostaw te które masz teraz i oddaj je do szkielkowania... Już bez przesady z tym paliwem, tu wyjdzie cię 80zl za szkielkowanie do tego niech będzie te 20zł za paliwo to wyjdzie cię 100, za te piasty musiałbys dać ~140zl + dostawa wiec jakieś ~160zł z wysyłka (zależy ile sobie policzy za wysyłke) do tego od razu lepiej byłoby dać nowe obręcze i szprychy a za oszczędzony hajs mógłbyś kupić szprychy lub obręcze
Ta piasta z allegro jest pod wianki. Ktoś kto to "czyścił" nie pomyślał żeby wybić miski i teraz zapewne nadają się one do d... Nawet jeśli nie, to wianki to porażka, wierz mi. Przeróbka akurat przedniego koła na wianki to kolejne koszta bo trzeba kupić łożyska (przy przeróbce stosuje się łożyska tylnego koła a nie przedniego), ośkę tylnego koła i jeszcze ją toczyć na wymiar. Nie komplikuj sobie życia.
Dobra. Jeden problem z piastami z głowy. Zosgaja te co mam z tyłu mam na łożyska. Z przodu mam na wianki a raczej same kulki. Piase dzisiaj sobie wypolerowalem i dosyć ładnie wygląda. Dodam foto. Tylko teraz jak złożyć ta piaste z bebnem i kołem bo zapomniałem co i jak. Ma ktoś schemat valej tej oski?

Dajcie schemat, jak złożyć przednia oske z piasta bebnem i slimakiem. Bo już nie wiem jak to szło po kolei gdzie która podkładka i katra Undecided
Piasty na dzisiaj, zostaly wyczyszczone wypolerowane zeszlo mi pol dnia przy nich ale oplacalo sie. Po czyscilem takze kazda podkladke, srubki. Mozna powiedziec ze jest jak nowe, ja jestem zadowolony z efektu koncowego. Takze szkielkowanie czy zakupi innych mozna zostwic za zamkniete.
Teraz przedni beben prawie zlozylem ale nie wiem czy dobrze( przednia oska jest nie na lozyskach ani tez wiankach tylko kulkach lozyska wsadzanych luzem i tez je tak wlozylem i na to taki dekielek i dosyc dovbrze to siedzi). Beben tylni wypolerowany oska krzywa wiec nie skladalem tego. Jutro przyjda mi obrecze, szprychy, oski lozyska itd. Wiec pozostaje zlozyc te bebny do konca ,zaplesc szprychy i wycentrowac. Ale obawiam sie ze lozyska na tyl moga byc nie te co trzeba bo w kole mam 6201-z a ja zamowilem 6203 rs to co innego ?
Was prosze zeby ktos wstawil jak sie sklada bebny tyl + przod co po kolei trzeba zebym wiedzial na 100 co i jak .
Stron: 1 2 3
Przekierowanie