Cześć
już kiedyś pisałem jak kupiłem charta że nie chcę odpalać winny okazał się moduł po wymianie ładnie chodzi
, teraz zabrałem się za instalacje bo nic nie działało po za tym że odpalał :/, mam wszystko podłączone przednie światło świeci ładnie odpala ale pozostały mi 2 kable ładowania ponieważ nie mam kostki muszę każdy kabel z silnika oddzielnie podłączyć i jeden z tych kabelków powinien być niebieski a drugi żółty a problem polega na tym że oby 2 są żółte :/, jeden jest cieńszy 2 grubszy prąd z nich idzie podobny. A więc moje pytanie brzmi oczywiście jeśli ktoś by wiedział który z tych kabelków idzie bezpośrednio do mostka diodowego a który do stacyjki i mostka ?, te 2 kable różnią się tym że jeden jest grubszy a drugi cieńszy, mogę wykonać pomiary miernikiem jeśli będą potrzebne
.
A jakie masz inne kable tam? Niebieskiego tam chyba nie było, jeden na pewno jest żółty a drugi chyba powinien być brązowy.
Nie licząc tych co idą do modułu to mam brązowy już podłączony, czerwony od cewki świetlnej i zostały te 2 żółte według schematu jeden powinien być niebieski a drugi żółty a u mnie są 2 żółte :/, jak nikt nie będzie znał odpowiedzi to będę musiał na czuja podłączyć.
Te dwa żółte są od tej samej cewki, jeden idzie na stacyjkę a drugi do mostka prostowniczego.
aha czyli to obojętne jak to podłącze tak więc jutro kończę instalkę
, dzięki za odpowiedź a tak pro po mieszkasz nie daleko mnie
, jakieś 50km od mojego miejsca zamieszkania
.
(06-03-2016 23:41:57)JGNZM napisał(a): [ -> ]Te dwa żółte są od tej samej cewki, jeden idzie na stacyjkę a drugi do mostka prostowniczego.
jeden jest od jednej drugi od drugiej. drugi koniec uzwojenia jest wspólny w postaci brązowego przewodu żółte trza podac tak żeby stacyjka na jednym z położen przewodziła prąd z jednego żółtego przewodu, a na drugim z obu.
niech się wyrazi teraz ten co ma oryginalną stacyjkę i podpowie koledze pod które styki.
Mam schemat instalacji na takiej dużej kartce którą dostałem gdy kupiłem charta i brązowy przewód podłączyłem pod stacyjkę nie pamiętam jaki to był styk ale na schemacie pisze co pod jaki styk podłączyć
, i teraz według schematu jeden kabelek z tych dwóch ma iść po prostu pod mostek a drugi kabelek ma się rozgałęzić i jedna końcówka ma iść do stacyjki styk chyba 17a a druga końcówka do mostka
, chodziło mi tylko o to czy ma to jakieś znaczenie jak podłącze te kabelki a teraz wiem że to obojętne który pójdzie przez stacyjkę a który bez pośrednio do mostka, dzięki za podpowiedzi
Ja mam oryginalną. I u mnie do wpinki od silnika wchodzą te żółte, z czego jeden idzie na stacyjkę a drugi żółty i ten brązowy maja z drugiej strony kable z opaska symbolem ładowania. I tutaj musisz wiedzieć który pod który do prostownika. Z tym nie ma problemu. Jak już wszystko wiesz to ok.
Jak co pisz na Pw, tam pogadamy
Ok dzięki za pomoc jakoś se dam radę
.