Nie wiem jak z tym "czeskim" jest, ale też dłuuugo narzekałem na popychacze, że żre mi je jak głupie. Miałem tak jak Ty, chwile sprzęgło było a potem zjadło popychacz i znów to samo. Wymieniałem ciągle popychacze aż okazało się, że miałem zużyty docisk i to przez niego był problem
Sprawdź czy nie masz tego samego problemu. Może popychacze się gdzieś blokują.
Być może winny jest docisk, bo popychacz zmieniam co kilka dni XD Muszę to rozebrać i zobaczyć. A co z Twoim dociskiem się działo? Wyrobił w miejscu styku z popychaczem?
Najlepiej to nawęglić i docisk i popychacze i kulkę
O wiele dłużej będzie działało
Chyba nie muszę mówić który jest zły?
Dodam, że po wymianie docisku sprzęgło działa idealnie :3
Jeszcze jedno pytanie, jakie popychacze masz, oryginalne czy chińskie?
Ja rozumiem że chińskie części nie są najlepszej jakości, ale żeby po przejechaniu nawet nie 0,5km długi popychacz się wytarł? Trochę dziwne.
Chińskie.
I wierz mi wycieranie to jeszcze nic. Ja na tamtym docisku w jednym silniku to wyjąłem długi popychacz pęknięty w pół i to po skosie
Muszę to rozebrać i zobaczyć ten docisk, oby okazało się że to było winne.
Generalnie jak będziesz miał zdjęte sprzęgło to zajrzyj przynajmniej tak na oko czy wałek w który wchodzą popychacze jest w środku czysty, w miarę prosty itd.
No i pamiętaj o odpowiedniej regulacji sprzęgła. Najlepiej jak dźwigienka w silniku ma odrobinkę luzu (dosłownie minimum).
No i czego używasz do regulacji? Jakiejś zwykłej śrubki, oryginalnej końcówki czy czego? Ja polecam twardszą śrubkę imbusową choćby 8.8. Można potem odciąć z niej łepek i zrobić nacięcie na śrubokręt a wtedy będziesz mógł regulować jak oryginał.
Do regulacji mam śrubkę m6 bez łebka na imbusa chyba 3, jest dosyć twarda, w porównaniu do popychacza nie wyciera się.
Aaa miałem takie cuś
Rozumiem nakrętka kontrująca też na miejscu?
Ależ oczywiście, przecież to podstawowa podstawa podstawy w tym przypadku :v
Miałem tak z powodu braku kulek