Ogar ogolnie po przejechaniu sie tak jakby tracil iskre, dziwnie się zachowywał. Pewnego razu jade, przerywa jak nw i tylko bylo buuu i iskra sie zgubiła. Na platynkach również jej nie ma. Jesli na platynkach jej nie ma to kondek raczej odpada. Jak myślicie cewka zaplonowa czy platynki ? Z góry dzięki za pomoc
Cewka zapłonowa, kup jak coś na jack Motors jest bezbłędnia i tania
zmierz rezystencje cewki bo po co kupowac na marne i czekac na przesylke.
Wojtek, problem w tym ze nie mam do tego przyrządów
Zacznij najlepiej od sprawdzenia instalacji, czy gdzieś nie zwiera przewód przetarty do masy.
zawsze możesz też sprawdzić czy żarówka zaświeci jak ją podłączysz pod cewkę zapłonową i kopniesz w starter. ma być podłączona żarówka i nic więcej.
Iskra wróciła
Kabelki w lampie byly byle jak poskrecane i nie łączyły. Dałem wszystko ładnie na wsuwki i iskra wrocila, ogar znow pali i jezdzi
(11-02-2016 17:36:02)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Wojtek, problem w tym ze nie mam do tego przyrządów
Ja mam rozwiązanie problemu
. Rozłoz wszystko wyczyść i złóż i jeszcze przekracaj całym iskrownikiem regulując zapłon
Krzysiek, patrz post wyzej, problem rozwiązany
(11-02-2016 23:41:38)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Krzysiek, patrz post wyzej, problem rozwiązany
Ok, to super