11-02-2016, 21:15:18
12-02-2016, 23:04:34
Nie lubię takiego bezsensownego podbijania tematu, ale wyjątkowo muszę.
Nikt nic nie wie? Bardzo zależałoby mi na odpowiedzi, bo zależy od tego cały remont.
Nikt nic nie wie? Bardzo zależałoby mi na odpowiedzi, bo zależy od tego cały remont.
(11-02-2016 21:09:21)Dawdzio napisał(a): [ -> ]A tak w kwestii rejestracji na unikat:A jeszcze tak na marginesie dla pewności: pojazd mający ponad 40 lat nie musi mieć ciągłości umów, czyli Komar z 1973 się pod to łapie i za brak ciągłości nie może być żadnej kary?
-Co w przypadku kolizji w której pojazd ulegnie uszkodzeniu/zniszczeniu? Czy wtedy ubezpieczalnia ma obowiązek pokryć koszty przywrócenia pojazdu do pełnej sprawności bez kombinacji?
-Czy jeśli taki pojazd zostanie skradziony to policja ma obowiązek szukać go do skutku (mam na myśli to, że nie wyślą mi postanowienia o umorzeniu śledztwa po tygodniu, bo to tylko stary Komar)?
Bo jeśli tak, a poza dodatkową opłatą przy rejestracji wszystko jest jak przy białych (wiadomo, pojazd musi spełniać warunki rejestracji na unikat, ale mam na myśli rzeczy związane z późniejszym użytkowaniem, typu przegląd, OC, itp.) to możliwe, że ten sposób rejestracji byłby dla mnie idealny.
12-02-2016, 23:32:14
Zyjecie jeszcze? ;]