Daj większe fotki z ost postu. Ja powoli się przymierzam do kolejnego oldtimera i bardzo blisko mi do kanta lub capri mk2...
Mocowanie z zawiasów?:-) Bardzo ładnie wyszło.
nie mocowanie jest zrobione od podstaw samemu, wycięte na laserze i gięte na prasie
Jak sprawują się te Lucasy? Bo pompę masz seryjną? Chcę dać lepsze hamulce do swojego Kanta, od Łady ciężko dostać, a takie Lucasy bez problemu.
A to zwracam honor, w takim razie spitolone, można było ładniej przy takim parku maszynowym...
z tego co na nich jeździłem to jest lepiej, szybciej łapią, ale za dużo też nie opowiem bo może z 20 km zrobiłem po zmianie a potem przyszła zima
(18-01-2017 16:36:23)hvil napisał(a): [ -> ]A to zwracam honor, w takim razie spitolone, można było ładniej przy takim parku maszynowym...
z prac na takim parku to tylko tyle co napisałem, reszta zrobiona w garażu
najważniejsze że wszystko wyszło poprawnie w osi i wszystkie trzy koła są zgrane ze sobą
A dużo roboty z swapem tych zacisków?
(18-01-2017 16:36:05)kubu355 napisał(a): [ -> ]Jak sprawują się te Lucasy? Bo pompę masz seryjną? Chcę dać lepsze hamulce do swojego Kanta, od Łady ciężko dostać, a takie Lucasy bez problemu.
Nie baw się w ładę. Ja zacząłem się bawić i żałuję, bo poszła mi horrendalna kasa na to, a jeszcze trochę muszę włożyć. Za ten hajs miałbym ze 2-3 zestawy lucasa.
A jak nie masz chęci żeby koniecznie mieć felgi 13 cali, tylko przejść na 14, to już w ogóle bajka, wentyle możesz sobie wsadzić, a nie jakieś ruskie dziwolągi za chory pieniądz...
Co tam było do wypalania na laserze?
wentylowane przy 13 też się da, z palio pasują. Lucasy żeby założyć musisz zmienić całe zwrotnice, albo możesz założyć na swoje zwrotnice flansze od lucasów( ja wybrałem tą opcję) potem na lucasowskie flansze pasuje Ci już prawie każdy zacisk z jarzmem między innymi 240 wentylowane ze sieny/palio. Ja dałem lucasy bo takie miałem jakbym miał wentylowane z palio to pewnie je bym założył. Miałem zmienione na takie w Uno 1.5 i było lepsze hamowanie