Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205- Reanimacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Tak mi powiedział że tego nie usunie .
(04-02-2016 13:44:05)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Wierzyć mi się nie chce że piaskowanie tego nie usunie Big Grin Ciekawe czym były pokryte ori koła w WSK bo widziałem zdj po piaskowaniu i malowaniu proszkowym RAL 9006 i wyszło mega spoko

Z tego co się orientuję to zwykle (ale czy zawsze to nie wiem) koła w WSK były malowane na szaro/srebrno.
Panowie proszę o szybką odp. Czy przedni błotnik od 205 jest taki sam co w 200??
Tak.
Dobra, dzisiaj oddałem elementy do piachowania i malowania i jest jest jeden problem Big Grin kolor. No właśnie nie wiem jaki wybrać. Chciałbym pomarańcz jak z filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=KvEDAybjnWA
Co myślicie nad tymi dwoma?
A więc tak... Dzisiaj odebrałem Ogara z piaskowania i malowania. Wyszło naprawdę spoko Smile Tulei z lag nie wybijałem i niestety wytopiły się pod wpływem temperatury. Teraz pozostało mi zamówić części (skuter dębica). Nie zacznę składać do póki nie pozamawiam tulei ( wahacza, ramy oraz lag), i oddam tokarzowi do przetoczenia. Kolor jaki wybrałem to ral 2008. W następnej kolejności czekają koła, tylko nie wiem czy zamawiać współczesne obręcze czy stare oddać do piaskowania i malowania proszkowego. Poniżej macie parę zdjęć jak wyszło.
zobacz jak sie układa hamulec, ja musiałem dorabiać nową tulejkę ba stara była wytarta i pedał hamulca latał jak ży... po pustym sklepie
Możesz powiedzieć o którą tulejkę Ci chodzi?
A więc tak Smile Przyszło parę części ze Skuter Dębica m.in: tuleje wahacza, tuleje zawieszenia, kpl miseczek ramy z łożyskami, chlapacze, gumy podnóżków, kranik i jakieś tam pierdoły... Tuleje wahacza i zawieszenia idą do tokarza niestety. Teraz zwracam się do was z pytaniem: poleci ktoś firme/ osobę u której mogę zamówić obręcze kół, szprychy z nyplami?
(19-02-2016 17:03:02)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Teraz zwracam się do was z pytaniem: poleci ktoś firme/ osobę u której mogę zamówić obręcze kół, szprychy z nyplami?

To tak trudno wejść na allegro? No, trudno - Gmoto ma obręcze na pewno, szprychy zamawiałem ze sklepu stolmot. (albo stalmot)


Btw. Z chęcią zobaczyłbym jak zaplatasz taką obręcz polakierowaną proszkowo, no już to widzę, jak ci wszystkie nyple pasują jak w fabryce Facepalm2

Ja wczoraj nerwicy dostawałem, jak usuwałem lakier z gwintu na cewkę zapłonową, a nie wiem co by mnie wzięło, jakbym miał rezać 36 dziur Facepalm2
Nie kolego Rafku nie jest ciężko Smile Wiem do czego służy google, allegro itp, ale po to jest forum żeby właśnie zaczerpnąć wiedzy i nie strzelić gafy Smile Rozumiem że jeśli chodzi o szprychy to powinny być 163mm, 17? Smile Pozdrawiam
Fajnie wyszło.
(19-02-2016 19:04:32)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Nie kolego Rafku nie jest ciężko Smile

Zrozumiem to, jeżeli twój malarz kładzie cienką warstwę... Mój walną tyle lakieru, że w ogóle nie było widać numerów ramy, stąd mój wcześniejszy post.


(19-02-2016 19:04:32)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Rozumiem że jeśli chodzi o szprychy to powinny być 163mm, 17? Smile

http://allegro.pl/szprychy-romet-ogar-20...46177.html

Dokładnie takie dwa komplety siedzą w moich kołach i wszystko jest okej, są jedynie nieco grubsze, ale ja uważam to za zaletę (większa wytrzymałość)
Musisz pamiętać, że te szprychy ze Stolmotu, jak i pozostałe z alledrogo o gr 3,3 mm mają nyple o fi 6,2 pod łbem. W związku z tym, nie założysz ich ani do starych - oryginalnych obręczy, ani do piast. Obręcze musisz kupić nowe z otworem pod nypell 6,5 mm - wszystkie te w cenie od 36 do 60 zł, a piasty musisz porozwiercać wiertłem fi 4,2 i lekko zgradować każdy otwór z obu stron, wiertłem fi 6.
Przy okazji Twojego malowania - kolor ładny, szkoda tylko, że ten co piaskował i malował proszkowo, nie pomyślał chociaż o zabezpieczeniu gwintów - np zwykłą taśmą izolacyjną. Ciekawy jestem jak teraz skręcisz sztycę główki ramy, o prostokątnych podnóżkach pasażera nie wspomnę.
Ale, życzę wytrwałości i cierpliwości.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie