04-02-2016, 14:55:56
04-02-2016, 17:40:46
(04-02-2016 13:44:05)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Wierzyć mi się nie chce że piaskowanie tego nie usunie Ciekawe czym były pokryte ori koła w WSK bo widziałem zdj po piaskowaniu i malowaniu proszkowym RAL 9006 i wyszło mega spoko
Z tego co się orientuję to zwykle (ale czy zawsze to nie wiem) koła w WSK były malowane na szaro/srebrno.
05-02-2016, 13:44:36
Panowie proszę o szybką odp. Czy przedni błotnik od 205 jest taki sam co w 200??
05-02-2016, 14:12:37
Tak.
05-02-2016, 16:32:20
Dobra, dzisiaj oddałem elementy do piachowania i malowania i jest jest jeden problem kolor. No właśnie nie wiem jaki wybrać. Chciałbym pomarańcz jak z filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=KvEDAybjnWA
Co myślicie nad tymi dwoma?
https://www.youtube.com/watch?v=KvEDAybjnWA
Co myślicie nad tymi dwoma?
05-02-2016, 17:46:33
Padło na Ral 2008
http://renowacjamotorynki.blog.onet.pl/
http://renowacjamotorynki.blog.onet.pl/
09-02-2016, 13:17:05
A więc tak... Dzisiaj odebrałem Ogara z piaskowania i malowania. Wyszło naprawdę spoko Tulei z lag nie wybijałem i niestety wytopiły się pod wpływem temperatury. Teraz pozostało mi zamówić części (skuter dębica). Nie zacznę składać do póki nie pozamawiam tulei ( wahacza, ramy oraz lag), i oddam tokarzowi do przetoczenia. Kolor jaki wybrałem to ral 2008. W następnej kolejności czekają koła, tylko nie wiem czy zamawiać współczesne obręcze czy stare oddać do piaskowania i malowania proszkowego. Poniżej macie parę zdjęć jak wyszło.
09-02-2016, 13:28:45
zobacz jak sie układa hamulec, ja musiałem dorabiać nową tulejkę ba stara była wytarta i pedał hamulca latał jak ży... po pustym sklepie
09-02-2016, 13:31:53
Możesz powiedzieć o którą tulejkę Ci chodzi?
19-02-2016, 17:03:02
A więc tak Przyszło parę części ze Skuter Dębica m.in: tuleje wahacza, tuleje zawieszenia, kpl miseczek ramy z łożyskami, chlapacze, gumy podnóżków, kranik i jakieś tam pierdoły... Tuleje wahacza i zawieszenia idą do tokarza niestety. Teraz zwracam się do was z pytaniem: poleci ktoś firme/ osobę u której mogę zamówić obręcze kół, szprychy z nyplami?
19-02-2016, 18:44:53
(19-02-2016 17:03:02)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Teraz zwracam się do was z pytaniem: poleci ktoś firme/ osobę u której mogę zamówić obręcze kół, szprychy z nyplami?
To tak trudno wejść na allegro? No, trudno - Gmoto ma obręcze na pewno, szprychy zamawiałem ze sklepu stolmot. (albo stalmot)
Btw. Z chęcią zobaczyłbym jak zaplatasz taką obręcz polakierowaną proszkowo, no już to widzę, jak ci wszystkie nyple pasują jak w fabryce
Ja wczoraj nerwicy dostawałem, jak usuwałem lakier z gwintu na cewkę zapłonową, a nie wiem co by mnie wzięło, jakbym miał rezać 36 dziur
19-02-2016, 19:04:32
Nie kolego Rafku nie jest ciężko Wiem do czego służy google, allegro itp, ale po to jest forum żeby właśnie zaczerpnąć wiedzy i nie strzelić gafy Rozumiem że jeśli chodzi o szprychy to powinny być 163mm, 17? Pozdrawiam
19-02-2016, 22:54:23
Fajnie wyszło.
19-02-2016, 23:23:15
(19-02-2016 19:04:32)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Nie kolego Rafku nie jest ciężko
Zrozumiem to, jeżeli twój malarz kładzie cienką warstwę... Mój walną tyle lakieru, że w ogóle nie było widać numerów ramy, stąd mój wcześniejszy post.
(19-02-2016 19:04:32)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Rozumiem że jeśli chodzi o szprychy to powinny być 163mm, 17?
http://allegro.pl/szprychy-romet-ogar-20...46177.html
Dokładnie takie dwa komplety siedzą w moich kołach i wszystko jest okej, są jedynie nieco grubsze, ale ja uważam to za zaletę (większa wytrzymałość)
20-02-2016, 00:09:27
Musisz pamiętać, że te szprychy ze Stolmotu, jak i pozostałe z alledrogo o gr 3,3 mm mają nyple o fi 6,2 pod łbem. W związku z tym, nie założysz ich ani do starych - oryginalnych obręczy, ani do piast. Obręcze musisz kupić nowe z otworem pod nypell 6,5 mm - wszystkie te w cenie od 36 do 60 zł, a piasty musisz porozwiercać wiertłem fi 4,2 i lekko zgradować każdy otwór z obu stron, wiertłem fi 6.
Przy okazji Twojego malowania - kolor ładny, szkoda tylko, że ten co piaskował i malował proszkowo, nie pomyślał chociaż o zabezpieczeniu gwintów - np zwykłą taśmą izolacyjną. Ciekawy jestem jak teraz skręcisz sztycę główki ramy, o prostokątnych podnóżkach pasażera nie wspomnę.
Ale, życzę wytrwałości i cierpliwości.
Przy okazji Twojego malowania - kolor ładny, szkoda tylko, że ten co piaskował i malował proszkowo, nie pomyślał chociaż o zabezpieczeniu gwintów - np zwykłą taśmą izolacyjną. Ciekawy jestem jak teraz skręcisz sztycę główki ramy, o prostokątnych podnóżkach pasażera nie wspomnę.
Ale, życzę wytrwałości i cierpliwości.