Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205- Reanimacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
czym bardziej gładsza powierzchnia tym lepszy efekt końcowy , oddałem zaraz po śrutowaniu bez szlifowania marnie to wyglądało
Najpierw wszystko potraktuję odrdzewiaczem do stali i żeliwa a na końcu przelecę jakiś tam drobnym papierkiem.
Powoli idzie wszystko do przodu Smile Części przygotowane do piaskowania i malowania. Muszę w mojej okolicy poszukać kogoś kto się tym zajmie. Kolejne parę pytań do Was:
1) Czy na górną półkę przychodzą jakieś specjalne podkładki na te głębienia?
2) W ramie, gdzie przychodzi wahacz są tuleje? Są one na stałe czy można je jakoś wybić przed malowaniem?
3) Od czego jest ten ogranicznik w podnóżku przy hamulcu nożnym ( zdj)
4) Drugą sprężynę udało mi się wyjąć. Czy nadaje się ona żeby dać ją w ocynk?
(30-01-2016 16:17:37)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]Kolejne parę pytań do Was:
1) Czy na górną półkę przychodzą jakieś specjalne podkładki na te głębienia?
2) W ramie, gdzie przychodzi wahacz są tuleje? Są one na stałe czy można je jakoś wybić przed malowaniem?
3) Od czego jest ten ogranicznik w podnóżku przy hamulcu nożnym ( zdj)
4) Drugą sprężynę udało mi się wyjąć. Czy nadaje się ona żeby dać ją w ocynk?

1) Nie. Przychodzą tam grube i szerokie podkładki M8. Możesz dać też zwykłe szerokie podkładki.
2) Są. Wybić/wyciągnąć zawsze jakoś można, ale nie będzie to zapewne łatwa robota.
3) Wygląda mi to trochę na "samoróbkę" i wydaje mi się, że ma to być ogranicznik stopki hamulca. Podobny patent mam w 200.
4) Nie wiem czy nadaje się do ocynku, ale nowe można bez problemu dostać w internecie. Jakbyś kupował nowe to porównaj wymiary, bo w tych zawieszeniach były dwa różne wymiary, zależnie od długości zawieszenia/główki ramy. W 205 jest tylko krótka główka, więc zawieszenie krótsze, ale sprężyny chyba o dziwo dłuższe.
tulejki można wybić , ja dorabiałem z brązu , bo jest odporny na ścieranie .

https://www.facebook.com/141230885567320...=3&theater


mam taki sam ogranicznik do hamulca nożnego .
Gdzie i za ile dorobiłeś te tulejki? Bo mnie to samo czeka.
Właśnie kolego Big Grin napisałem PW, może masz zbędne albo jakieś wymiary to polecę do tokarza
(30-01-2016 21:48:56)Quake96 napisał(a): [ -> ]Gdzie i za ile dorobiłeś te tulejki? Bo mnie to samo czeka.

No mnie skasowali za to 40 zł ( legalnie, jednostkowa robota )ile weźmie ktoś jako fuchę nie wiem , dorabiali według starej plus nowa ośka na dopasowanie otworu >0.1 mm w +< ( Firma za białymi błotami)
w Bydgoszczy jest sporo tokarzy , z jakiej dzielnicy jesteś ?
Na chwilę obecną czekam na parę części i może w piątek rama trafi do piaskowania i malowania. Dzisiaj byłem przerejestrować Ogara 200 i 205. W 200 miałem zieloną tablicę, pytałem Pani w okienku czy można ją zostawić na pamiątkę, niestety nie dało rady, jedyną okazją żeby zostawić sobie taka tabliczkę jest napisanie na umowie że tablica została zagubiona ( tak mi powiedziała)... Tak na przyszłość dla tych co by chcieli zostawić. Trochę było problemów na początku z rejestr 200 bo miałem tylko "Potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji" ale to z racji tego że babeczki pierwszy raz takie coś widziały Big Grin Big Grin
(03-02-2016 13:09:10)jjaworskyy napisał(a): [ -> ]jedyną okazją żeby zostawić sobie taka tabliczkę jest napisanie na umowie że tablica została zagubiona ( tak mi powiedziała)

Szkoda, że nie zapytałeś, bo byśmy Ci dokładnie to doradzili. Smile przetestowane niejednokrotnie tu!
No ba, ja miałem lepszy manewr bo faktycznie nie miałem tablicy, sprzedający na umowie to wpisał, a ja przychodzę do WK już z przeglądem i chce rejestrować krejzi Babka się mnie pyta jak ja przegląd przeszedłem bez tablicy, więc jej powiedziałem, że miałem dorobioną. Poprosiła mnie o nią, to dałem jej ten kawałek dykty z namalowanymi numerami :F

A kumpel z kolei jak jawkę szedł przerejestrować to w ogóle zapomniał tablicy odkręcić. W okienku nawet babka o tablice nie zapytała, tylko sam dowód wzięła :F
No trudno Wink mam nadzieje ze w piątek oddam graty do malowania. Zastanawiam się tylko czy tuleje w lagach się nie wytopia, mam ładne lagi i nie chciałbym ich wybija
Myślę cały czas na kołami. Ori obręcze były w chromie. Moje są w kiepskim stanie. Nie chciałbym kupić nowych gówien "made in china". Co myślicie żeby je wypiaskować i pomalować proszkowo? Tylko jaki kolor żeby to miało ręce i nogi?
Malował ktoś proszkowo lagi z tulejami? Bo mam naprawdę ekstra zawieszenie i nie chciałbym wybijać tych tulei.
chromu (piasek) nie zedrze , bynajmniej mi tak powiedzieli jak chciałem oddać , nowy chrom 150-250 zł ale efekt jest plus zaplatanie na nowo i centrowanie .
Wierzyć mi się nie chce że piaskowanie tego nie usunie Big Grin Ciekawe czym były pokryte ori koła w WSK bo widziałem zdj po piaskowaniu i malowaniu proszkowym RAL 9006 i wyszło mega spoko
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie