(11-01-2016 23:29:31)kanilox napisał(a): [ -> ]Zależy który rok 50 T 1, u mnie kierowca też ma kwadrat.
No to odświeżając temat rok 1978 50T1 kierowca okrągły czy kwadrat???
Przepraszam za pytania ale chwilowo nie mam dostępu do motoroweru by wykręcić i sprawdzić
Podnóżki kierowcy z kwadratowymi zakończeniami (tylko w 50-T-1 i 50-TS-1), były pod pedał hamulca tylnego starego typu.
Później były już z okrągłymi.
a kiedy nastąpiła ta zmiana? w t1 były dwa typy pedałów hamulca czy wiecej?
(13-01-2016 14:28:15)Szatek napisał(a): [ -> ]Podnóżki kierowcy z kwadratowymi zakończeniami (tylko w 50-T-1 i 50-TS-1), były pod pedał hamulca tylnego starego typu.
Później były już z okrągłymi.
Masz może zdjęcie starego pedału hamulca i nowego?
Trzy.
Pierwszy taki jak w Komarach (zakładany na osobną ośkę):
Do takich podnóżek:
W Komarze Sport są prawie takie same (z okrągłymi zakończeniami).
Z tego co zaobserwowałem, to w 1978 roku zmiana na podnóżki z okrągłymi zakończeniami i długi pedał hamulca, a w 79-tym krótki pedał. Oba zakładane za gumą podnóżka.
Tak, na pręt okrągły fi 12 mm
(13-01-2016 15:11:42)T_NIK napisał(a): [ -> ]Masz może zdjęcie starego pedału hamulca i nowego?
Zdjęcie nowych typów pedałów hamulca w 50-T-1 (starego dodałem wyżej):
Pierwszy (długi):
Drugi (krótki):
Jak widać, podnóżki pod dłuższy pedał hamulca, nie miały też ogranicznika.