09-01-2016, 13:20:05
Stron: 1 2
09-01-2016, 14:19:44
Ja piernicze, to tak sylikon sie wszędzie wylewa??
09-01-2016, 14:26:03
Mogłeś go chociaż umyć.
09-01-2016, 15:03:16
Umyj trochę ten silnik i będzie cacy
09-01-2016, 16:04:13
Sylikon tylko na deklu sprzęgła jest
Po złożeniu (23:00) nie chciało mi się go już myć xD
Po złożeniu (23:00) nie chciało mi się go już myć xD
09-01-2016, 16:56:49
O jezu
Przejedzie się i zaraz go uświni
Przejedzie się i zaraz go uświni
09-01-2016, 17:32:46
Ja dziadka jeżdżę i silnik czyściutki tylko się kurzy w zimie
09-01-2016, 19:29:09
Zetnij nozykiem uszczelke z silikonem do wysokosci jak odstaje od karteru. Z drugiej strony to chyba lepsze od klejenua na lakier.
tapatalk
tapatalk
10-08-2016, 22:09:01
Ostatni czas był dość ciekawy dla wski w sprawach mechanicznych
Zamieniłem się moim silnikiem 125 za silniczek Wiatra 175
(175) Silnik po remoncie z niby rozwalonym trybem 1b (po rozpołowieniu okazało się że skrzynia jest cała a winny był brak podkładek dystansowych dodatkowo bieżnia łożyska pod koszem sprzęgłowym była wyrobiona i łożysko latało jak chciało )
Co tam siedzi:
Łożyska Fag na całym silniku
Tłok aliena + pierścienie
Gaźnik Mz 251 30mm by WmMotor (Może wpadnie Dellorto 28 bo ten mnie powoli wkurza; zalewa itd)
Cylinder ZMD 3 Szlif
Dodatkowo dostałem z silnikiem komplet uszczelek, tłok+pierścienie 4 szlif, przewiniętą cewke pod cdi oraz niekompletny gaźnik pegaz.
Od razu po zamontowaniu silnika były problemy z zapłonem jako iż dostałem cewke pod cdi to postanowiłem zrobić z niej użytek.
Na cdi silnik ładnie odpalał i nawet trzymał wolne ale na wyższych obrotach gaźnik zalewał.
Dzisiaj silnik poszedł na stół naprawiłem skrzynie oraz poprawiłem niedoróbki w cylindrze.
Na dzień wczorajszy wsk wyglądała tak:
Będę się starał ją uratować najpierw jednak chce ją jeszcze skompletować.
Silnik będzie czekał aż rama będzie już w miarę normalnym ogarniętym stanie.
WSK'a 4 ka to było takie moje motoryzacyjne marzenie więc możecie mi wierzyć na słowo że kiedyś z tej wski coś konkretnego powstanie
Od dnia zakupu myślę że i tak zrobił się dość duży postęp.
By nie przedłużać dorzucę wam jeszcze fotkę tłoczka z charta przy wskowym tłoku
Zamieniłem się moim silnikiem 125 za silniczek Wiatra 175
(175) Silnik po remoncie z niby rozwalonym trybem 1b (po rozpołowieniu okazało się że skrzynia jest cała a winny był brak podkładek dystansowych dodatkowo bieżnia łożyska pod koszem sprzęgłowym była wyrobiona i łożysko latało jak chciało )
Co tam siedzi:
Łożyska Fag na całym silniku
Tłok aliena + pierścienie
Gaźnik Mz 251 30mm by WmMotor (Może wpadnie Dellorto 28 bo ten mnie powoli wkurza; zalewa itd)
Cylinder ZMD 3 Szlif
Dodatkowo dostałem z silnikiem komplet uszczelek, tłok+pierścienie 4 szlif, przewiniętą cewke pod cdi oraz niekompletny gaźnik pegaz.
Od razu po zamontowaniu silnika były problemy z zapłonem jako iż dostałem cewke pod cdi to postanowiłem zrobić z niej użytek.
Na cdi silnik ładnie odpalał i nawet trzymał wolne ale na wyższych obrotach gaźnik zalewał.
Dzisiaj silnik poszedł na stół naprawiłem skrzynie oraz poprawiłem niedoróbki w cylindrze.
Na dzień wczorajszy wsk wyglądała tak:
Będę się starał ją uratować najpierw jednak chce ją jeszcze skompletować.
Silnik będzie czekał aż rama będzie już w miarę normalnym ogarniętym stanie.
WSK'a 4 ka to było takie moje motoryzacyjne marzenie więc możecie mi wierzyć na słowo że kiedyś z tej wski coś konkretnego powstanie
Od dnia zakupu myślę że i tak zrobił się dość duży postęp.
By nie przedłużać dorzucę wam jeszcze fotkę tłoczka z charta przy wskowym tłoku
11-08-2016, 00:05:40
Fajna wiesia, powodzenia w pracach
13-11-2016, 01:10:23
Poszukuje mechanizmu kopnika do 175
Stron: 1 2