Witam! W sobotę sprawiłem sobie ogarka
. Romek jest z 1988 roku, silnik oczywiście dwu biegowy. Ogólnie jest w całkiem niezłym stanie, ale przed nim długa droga, remont się zapowiada
. Romet odpala od pierwszego "strzała" biegi ładnie wchodzą, ale niestety dzisiaj powiedział nie
. Odpalił za pierwszym, pochodził minutę/dwie i zgasł i tak co chwila
może ktoś rozwikła zagadkę, gdyż ja jestem jeszcze zielony w tych sprawach. Gaźnik wyczyściłem, jutro założę i dam znać czy coś się poprawiło.
Pozdrawiam
Nie jest to ogar 205 tylko 50t-1 z pierwszej serii produkcji
Romecik fajny, ale coś z tą datą produkcji się nie zgadza.
A w papierach to co na ramie
no nieźle widzę się zapowiada. Z rokiem wiem, pomyliło mi się
Nie wiem czemu ale wydaję mi się że miał dzwona
Pisz który rocznik bo na pewno nie 88
silnik chyba nieoryginalny, bo tłumik od 50 T1,T3 rama też a silnik zamontowany 2 biegowy 023, a powinien być 019(który moim zdaniem jest lepszy do 2 osobowego motoroweru) Najważniejsze że masz pasje i chęci by go wyremontować. Życzę powodzenia
Dzięki, kurde jutro sprawdze ale jednak wychodzi na to że 50t1 :/ tylko mocno zmieniony. No cóż robimy na oryginał.
Tak powinien wyglądać
Wiesz już który rocznik ?
Dzięki
zrobimy na wzór (hehe) już sam nie wiem, jutro ramę sprawdzę. Sorry za zamieszanie ale pierwszy raz wpadł mi w łapki romet
obiecuję poprawę
no i proszę też o pomoc przy renowacji. Pozdrawiam
Spokojnie.Każdy zaczynał i wiemy jak to jest,oczywiście że pomożemy,bynajmniej ja jestem do usług
(23-11-2015 23:38:51)KuraiOji napisał(a): [ -> ]silnik chyba nieoryginalny, bo tłumik od 50 T1,T3 rama też a silnik zamontowany 2 biegowy 023, a powinien być 019(który moim zdaniem jest lepszy do 2 osobowego motoroweru)
Nie prawda. W 50-T-1 od połowy produkcji montowano równolegle mniej awaryjne 023. Reszta osprzętu pozostała ta sama. Silnik jak najabardziej seria-oryginał.
Semi, skąd takie info? to 2375 miał montowane 023 i dlatego też go wprowadzono. T-1 miały 019, a już na pewno te z pierwszej serii.
Pierwsze słyszę że 50 T1 miał 023 .Z tego co wiem 2375 miał ramę T1 i silnik 023 a 50 T1 tylko 019 chyba że jakieś nowe fakty doszły. Chociaż jak patrze na tą ramę,na to ze nie ma uchwytu na głowicę to być może to jest 2375.