Przy tak podniesionym tyle jeździ się bardzo wygodnie ja nie narzekam.
Cylinder mam 55/4 przy gaźniku 16n1-11 mam dyszę 67 filtr powietrza oryginalny tylko wkład mam od simsona, gaźnik z filtrem połączony gumowym wężem zaciśnięty opaskami.
Okej. A iglica ? Na którym ząbku ?
Między filtrem Charta a Simsona jest jakaś różnica ?
Środkowy to trzeci ząbek w 16n1. A ile wykręciłeś śrubę od mieszanki ?
I powiedz ogólnie, jest duża różnica na tym 55/4? Jakiej wysokości masz amortyzatory?
Śrubkę mam wkręconą do końca u mnie akurat tylko takie ustawienie wchodzi w grę ale na pewno w każdym gaźniku może być inaczej musisz sam sprawdzić.
Ogólnie różnica pomiędzy serią a 55/4 jest odczuwalna moim zdaniem przybyło sporo mocy lepiej przyśpiesza i osiąga większą prędkość. Amortyzatory mam te
http://www.jackmotors.pl/old-timer/amort...aign-id=19
A jak sprawuje się ten filterek od Simsona ? Jaka jest różnica między oryginalnym a tym Simsonowym ? I od czego masz stopkę boczną ?
Inna sprawa, naprawdę dobrze "wyprowadzony" ten Chart. Lepiej niż mój.
Te szczęki hamulcowe są z simsona ?