Opona z przodu jest 2,25 czyli taka jak w oryginale mi się podoba jak tył jest bardziej podniesiony bardzo wygodnie się jeździ. Co do zdjęć to postaram się
AdiGassler Dzięki mam nadzieje że niedługo chart będzie w pełni sprawny
Dzisiaj miałem trochę wolnego czasu i rozebrałem mój stary silnik.
Zatarły się łożyska na wale,popękały pierścienie i jedno zabezpieczenie sworznia.
Ale najlepsze jest to że ktoś założył na wał łożyska kryte
Pozdrowienia dla Pana który składał ten silnik
Niebawem więcej zdjęć.
Te "blaszki" idzie ściągnąć, z tym, że te łatwiej, tamte blaszki już ciężej ale też się da
Wiem że się da
Gościu chyba nie miał o tym pojęcia cud że to i tak tyle wytrzymało
są tacy którzy uważają że ten smar utrzyma się tam te 10 tys kilometrów i więcej. szkoda tylko że po rozgrzaniu do 300 stopni wypływa w ciągu minuty.
Nic tylko wyciąć post #109 i przypiąć go jako wzorcowy przykład tego co się dzieje z zakrytymi łożyskami w silniku. Może wtedy skończą się te teorie jakoby kryte łożyska były lepsze "bo przecież mają smar" .
Tam jest tyle smaru co kot napłakał...
No właśnie smaru jest tam bardzo mało i jak to ma wytrzymać przy takich obrotach i temperaturach. Łożyska się zatarły i jeszcze obróciły się z karterach, teraz łożysko wchodzi samo nie trzeba użyć żadnej siły.
(06-06-2016 12:12:06)DDomino napisał(a): [ -> ]No właśnie smaru jest tam bardzo mało i jak to ma wytrzymać przy takich obrotach i temperaturach. Łożyska się zatarły i jeszcze obróciły się z karterach, teraz łożysko wchodzi samo nie trzeba użyć żadnej siły.
gniazdo do naprawy...
Dluzsze amortyzatory to dobry pomysl gdyby nie kretynsko niski przod ktory teraz jest. Zle sie bedzie tym jezdzilo.
Cylinder masz po portingu ? Mógłbyś podać ustawienia swojego gaźnika ? I jaki masz filtr powietrza ?