Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Volkswagen Golf Mk2 1991r
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Wlasnie zauwazylem ze masz fajne felgi, teraz to tylko odnowic lakier, podwojne lampy na przod, plastikowe nakladki na blotniki (nadkola?) i mozna sie takim na zloty wozic Wink kazdy wrzuca szerokie stale, gwinty, a ori prawie nikt nie ma a sa najladniejsze Smile
gwint na przód już założony na tył założe później bo muszę ogarnąć gumy w tylnej belce





Uważaj bo, tu z brzegu się jeszcze mrówka prześlizgnie!
hehe ogarnę lepszą felge i przyjdzie opona profil 45 to będzie jeszcze niżej
Powiedz mi taką bardzo dziwną rzecz...
Jak się jeździ dieslem? Jakoś nie mam przekonania do ropy, nigdy niczego w ropie w domu nie było...
Mam filozofię typu : Tylko benzyna.
Ale opowiedz mi cos więcej Smile Jak z elastycznością, zmianą biegów, przyśpieszaniem, spalaniem... Smile
to zależy o jakiego diesla ci chodzi czy zwykłego bez turbo czy z miałem jettke bez turbiny 1.6 to brakowało jej mocy przy wyprzedzaniu a tak to w miarę się prowadziło a co do golfa już jest silnik z turbiną nawet ma te przyśpieszenie spalanie też nie jest złe za 50zł 200km z hakiem zrobiłem będziesz miał więcej pytań pisz PW
Jak się jeździ dieslem... Przy tej samej mocy znamionowej silnika diesel na pewno lepiej będzie ciągnął. Trzęsie się samochód jak nienormalny, bardzo niska kultura pracy, bardzo łatwo się rusza z miejsca, bez gazu spokojnie ruszy i to nie aż tak powoli, puścisz gaz to na biegu sam jedzie i trzyma wolne obroty nieważne czy górka czy inne cholerstwo, gdzie benzyna chciałaby zgasnąć. Dość mocno hamuje silnikiem w porównaniu do benzyny. Przez miasto możesz praktycznie jechać cały czas 5 biegiem, w benzynie żeby się sprawnie poruszać trzeba zredukować choćby do trójki. To już kwestia dyskusyjna ale mi się w ogóle nie podobał dźwięk diesla, jeden wielki klekot, a jak wejdzie na obroty to tylko głośniej klekocze, wsiadłem znowu w benzyniaka to o wiele lepsze doznania akustyczne. Ogólnie mi się o wiele przyjemniej jechało benzynką, mimo że nie jest to jakiś wyjątkowo cichy, dynamiczny ani nic takiego silnik. Coś jeszcze cię interesuje to też się do mnie możesz odezwać Wink
Porównanie silników 1.9 SDI 64km oraz 1.4 60km volkswagena
Zdjęcia gleby przy zderzaku najechanym nad krawężnik... pozdro Wink
tył już też obniżony i auto zostało częściowo wypolerowane ( skończyła się pasta) jak się uda to dziś będą fotki

i jak??



no może być oprócz tej wiejskiej naklejki z tyłu .
Po 1. Napraw przedni zderzak bo dlatego że jakiś pokrzywiony jest wygląda jak trup uratowany ze szrotu na ukrainie a nie sie za gwinty zabierasz, po 2. Dźwignij tył troche, jak dupa siedziała wyżej to lepiej wyglądał
(11-11-2015 17:37:53)Latos napisał(a): [ -> ]Po 1. Napraw przedni zderzak
Nie napraw, tylko pewnie spasuj Smile

Z gleby przy krawężniku też brechtałem :F

Gdzie ta polerka?
ręcznie polerowane więc średni efekt. obstawiam, że tylko przód auta i przednie drzwi lekko zostały przepolerowane bo widać jedynie ściągnięcie tej zmatowionej skórki. Ale by to miało wszystko ręce i nogi to przydałaby się polerka maszynowa wtedy by było coś widać.
A co do gleby to tył z 5-10mm bym podniósł i zrobił coś z tym pasem pod zderzakiem z tyłu bo jak dobrze widzę to bitgumem lub barankiem pociągnięte
Tez mam mk II (2szt 1.6D 54KM i 1.3B 55KM oba z 91 roku) na codzień jeżdze dieslem zawsze jednym jeżdze a drugiego remontuje na zmiane hehe. Oba są w idealnym stanie technicznym 1 jest garażowany drugi pod plandeką.
Największy problem to korozja podszybia i tylnego pasa (u mnie tylko podszybie zardzewiałe ale sa zaprawki zrobione) ty pewnie też tak masz?

Diesla po remoncie blacharskim zamierzam zarejestrować na żółte blachy ale na razie brakuje funduszy bo mechanika pochlonęła już majątek a remont blacharsko-lakierniczy na ideał to jakies 5000zł

Co do twojego możesz łatwo podnieść moc wystarczy dołożyć intercooler wtedy będziesz mial ok. 80KM (wersja GTD miala moc 82KM).
(11-11-2015 16:08:57)Marwerick napisał(a): [ -> ]no może być oprócz tej wiejskiej naklejki z tyłu .

naklejka będzie zerwana jak zacznę klapę polerować




(11-11-2015 17:37:53)Latos napisał(a): [ -> ]Po 1. Napraw przedni zderzak bo dlatego że jakiś pokrzywiony jest wygląda jak trup uratowany ze szrotu na ukrainie a nie sie za gwinty zabierasz, po 2. Dźwignij tył troche, jak dupa siedziała wyżej to lepiej wyglądał

przedni zderzak jest lekko przegięty ze względu na krzywą belkę musiał mieć jaką lekką kolizję bo błotnik też przy lampie jest lekko wgnieciony a co do tyłu to będzie podniesiony lekko wyżej jak przód narazie było tylko tak do zdj poskładane




(11-11-2015 21:27:37)Bartek napisał(a): [ -> ]ręcznie polerowane więc średni efekt. obstawiam, że tylko przód auta i przednie drzwi lekko zostały przepolerowane bo widać jedynie ściągnięcie tej zmatowionej skórki. Ale by to miało wszystko ręce i nogi to przydałaby się polerka maszynowa wtedy by było coś widać.
A co do gleby to tył z 5-10mm bym podniósł i zrobił coś z tym pasem pod zderzakiem z tyłu bo jak dobrze widzę to bitgumem lub barankiem pociągnięte

narazię ręcznie bo do maszynki muszę kupić filc wypolerowane były elementy : maska błotniki oba i drzwi kierowcy dzis wypolerowałem 2 drzwi i dach ręcznie to trochę czasochłonne. Co do pasa tylnego to muszę go psiknąć barankiem i od klapy w dół muszę lakier dorobić i go pomalować
Stron: 1 2 3
Przekierowanie