16-11-2015, 00:31:09
Stron: 1 2
16-11-2015, 00:37:19
Przeczyść wszystkie styki i końcówki drobnym papierem ściernym do białości.
16-11-2015, 00:40:02
Nawet jeżeli podepne żarówke pod zdemontowny akumulator to nic się nie zmienia.
16-11-2015, 05:44:43
Cytat:Poza tym podpinając żarówkę 12V do instalacji 6V powinna świecić lepiej niż 6V (I=P/U)proponuje sprawdzić we własnym zakresie to co napisałeś. Żarówka 12V o mocy 5W dwa razy wolniej rozładuje akumulator niż analogiczna na 6V i to jedyna korzyść, na pewno nie zaświeci mocniej tylko słabiej.
Autorowi tematu radzę zmierzyć prąd i napięcie ładowania zarówno na wolnych obrotach jak i na większym gazie oraz zmierzenie napięcia i natężenia prądu płynącego do tylnej żarówki. Do tego zmierz rezystancje między ujemną klemą akumulatora a pinem ujemnym w tylnej lampie oraz między klemą dodatnią a pinem dodatnim na pozycyjne i stop.
26-03-2016, 15:23:37
Nie umiem mierzyć rezystancji, napięcie ładowania jest w porządku (napisałem kilka postów wcześniej ile wynosi). Tutaj filmik: https://youtu.be/dOHK8z22KT8
26-03-2016, 21:52:10
rezystencje się mierzy tak samo jak napiecie. tylko ze jedna sonda do początku a druga do końca mierzonego odcinka
Stron: 1 2