07-07-2015, 14:09:56
Witam w swoim charcie jakiś czas temu zrobiłem elektryke i nie mogę się uporać z problemem a mianowicie słaby aku i szybkie rozładowanie
Jakiś czas temu wymienił em mostek prostowniczy bo się spalił . Po wymianie było już ładowanie gdy jadę bez świateł ( stacyjka na 1) ładowanie jest aku ma ok . 6v ale gdy włączenie światła przejade się i gasze motor światło słabnie ok. 5.80v. Dodam że gdy włączenie silnik to tylne światło mocniej świecie niż przy wyłączonym silniku . Dlatego światło tylne mam ale jak włacze kierunki to mrugnie 2 razy i lipa. Przy włączonym silniku aku pokazuje od 6.5 do nawet 7 v ale tylko w poz. 1 natomiast na 2( z światłami ) poniżej 6
Dwa przykłady.
1. Aku ma 5,8v przejade pewną trasę bez świateł wracam i jest ponad 6v
2 aku ma 5.8 v przejade trasę z światłami wracam i aku ma 5.5v
Nawet jak pod ładuje aku jadąc bez świateł to wystarczy włączyć światła na 5min lub kierunlowskaz i aku słabe
Jakiś czas temu wymienił em mostek prostowniczy bo się spalił . Po wymianie było już ładowanie gdy jadę bez świateł ( stacyjka na 1) ładowanie jest aku ma ok . 6v ale gdy włączenie światła przejade się i gasze motor światło słabnie ok. 5.80v. Dodam że gdy włączenie silnik to tylne światło mocniej świecie niż przy wyłączonym silniku . Dlatego światło tylne mam ale jak włacze kierunki to mrugnie 2 razy i lipa. Przy włączonym silniku aku pokazuje od 6.5 do nawet 7 v ale tylko w poz. 1 natomiast na 2( z światłami ) poniżej 6
Dwa przykłady.
1. Aku ma 5,8v przejade pewną trasę bez świateł wracam i jest ponad 6v
2 aku ma 5.8 v przejade trasę z światłami wracam i aku ma 5.5v
Nawet jak pod ładuje aku jadąc bez świateł to wystarczy włączyć światła na 5min lub kierunlowskaz i aku słabe