20-09-2015, 17:26:32
20-09-2015, 18:30:22
Do Am6 tloki tez po tyle chodzą.
20-09-2015, 18:57:02
Do AM6 może i są tańsze, ale zamienniki których jest pełno, a do EBSa nie ma tak dużo tego
20-09-2015, 19:04:41
Tez jest duzo. Do sendy tez kupisz tlok za 50zl ale po co jak nie wiadomo czy 100km wytrzyma
20-09-2015, 20:33:30
Chińczyki to jednak są spoko, tłok i cylinder 70 zł
20-09-2015, 21:01:41
A bo to jest EBS? To staruch
20-09-2015, 22:26:04
To jest D50b0 ebs byl do 2006r
16-11-2016, 22:25:50
https://www.youtube.com/watch?v=62IGxY_8IyU
Macie filmik jak to jeździło jeszcze na serii gaźniku i dyszy. Obecnie na pwk 26 jest o niebo lepiej.
Macie filmik jak to jeździło jeszcze na serii gaźniku i dyszy. Obecnie na pwk 26 jest o niebo lepiej.
16-11-2016, 23:21:23
Jakoś mi się Sendy nie podobają mówiąc szczerze, ogólnie to już silniki typu am6 i te piździawki mniejsze niż 125 przejadły. Miałem smxa przez 2,5 roku i byłem bardzo zadowolony, piszą że słaby itd. a brałem wszystkie tego typu piździawy w okolicy Już nie mówiąc że w terenie ktmy objeżdżałem ale to tylko wina tego że ich kierowcy to średnio jazdę w ręku mięli.
Co do Sendy to nie trawię stożków, to największe gówno jakie może być. Ja bym go na Twoim miejscu wywalił i wstawił normalny filtr powierza.
A że Senda 100 na serii wyciągała to wierzę bo skoro smx na serii z oryginalnym przełożeniem leciał 95 na SM
Co do tłoka 180 max, do mojego EXC 125 tłok kosztował około 300, a do DR-Z kosztuje koło 600
Dbaj o motór a on Ci się odwdzięczy
A dla Ciebie Ignaś to am6 za mocne no chyba że bez tłoka
Co do Sendy to nie trawię stożków, to największe gówno jakie może być. Ja bym go na Twoim miejscu wywalił i wstawił normalny filtr powierza.
A że Senda 100 na serii wyciągała to wierzę bo skoro smx na serii z oryginalnym przełożeniem leciał 95 na SM
Co do tłoka 180 max, do mojego EXC 125 tłok kosztował około 300, a do DR-Z kosztuje koło 600
Dbaj o motór a on Ci się odwdzięczy
A dla Ciebie Ignaś to am6 za mocne no chyba że bez tłoka
16-11-2016, 23:26:08
jeździłem jedną aemszustko i powiem że przy teoretycznych 80 km/h stwierdziłem że to jakiś słaby pierun
tak wiem, ale dete z przełożeniem z tezeter na 4 do końca jechałem, więcej nie chciało na 5
tak wiem, ale dete z przełożeniem z tezeter na 4 do końca jechałem, więcej nie chciało na 5
16-11-2016, 23:35:21
Z gazu na wheelie z 2b idzie.
Ogólnie powoli sprzęgło nie wyrabia trzeba będzie chyba sprężyny na mocniejsze wymienić w zimie planuje jeszcze troszkę udoskonalić cylek
Po wakacjach idzie prawdopodobnie na sell i wpadnie Husqvarna wr 250 lub coś podobnego
Ogólnie powoli sprzęgło nie wyrabia trzeba będzie chyba sprężyny na mocniejsze wymienić w zimie planuje jeszcze troszkę udoskonalić cylek
Po wakacjach idzie prawdopodobnie na sell i wpadnie Husqvarna wr 250 lub coś podobnego
17-11-2016, 00:44:26
Ładna senda. Również posiadam sende xtreme. Co dziwne moja jest z 2001 i jest już na silniku d50b.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
17-11-2016, 01:25:43
(17-11-2016 00:44:26)KrisPL napisał(a): [ -> ]Ładna senda. Również posiadam sende xtreme. Co dziwne moja jest z 2001 i jest już na silniku d50b.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Składak
17-11-2016, 11:26:12
Sam tak myślałem ale to nie skladak. Całość jest oryginalna na co mam dowody. Generalnie to dluzszy temat i nie będę robił offtopu.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
17-11-2016, 23:13:51
Łapcie parę fot po spokojnej przejażdżce po błotnistej drodze :v
Przez ostatni czas [ponad rok] troszkę się wydarzyło
Z upów to:
-Cylinder 70cc WM Motor po hardcorowym portingu. [Miało nie być "maliny" ale za 90zł nawet przyzwoity cylinder po porcie i wszelakich katach przejechał bez uszczerbku jakieś 4k km na tłoku z zestawu]
-Gaźnik PWK Motoforce 26mm
-Wydech dolny SCR
-Kierownica Powerforce
-Oponka przód od Dunlopa
-Troszkę zmieniona kolorystyka
W zimie będę ją dopieszczał wizualnie tak by siać przez ostatni sezon fejm na zlotach.
No to do następnej aktualizacji!
Przez ostatni czas [ponad rok] troszkę się wydarzyło
Z upów to:
-Cylinder 70cc WM Motor po hardcorowym portingu. [Miało nie być "maliny" ale za 90zł nawet przyzwoity cylinder po porcie i wszelakich katach przejechał bez uszczerbku jakieś 4k km na tłoku z zestawu]
-Gaźnik PWK Motoforce 26mm
-Wydech dolny SCR
-Kierownica Powerforce
-Oponka przód od Dunlopa
-Troszkę zmieniona kolorystyka
W zimie będę ją dopieszczał wizualnie tak by siać przez ostatni sezon fejm na zlotach.
No to do następnej aktualizacji!