Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jak redukować biegi ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
To co ja mam niby za każdą chęcią odpuszczenia gazu wciskać sprzęgło? Nie dajmy się zwariować
No bez przesady, ale znam takich co przy zjeżdżaniu z górki odpuszczają. Wiadomo że jak "w trasie" odpuszczasz rzadko i najważniejsze, na krótko to nic się nie stanie.
Jak jadę z górki dłuższej to zaraz wrzucam luz
(06-06-2015 01:53:38)KubaBDG napisał(a): [ -> ]To co ja mam niby za każdą chęcią odpuszczenia gazu wciskać sprzęgło? Nie dajmy się zwariować

Ja tak robię i oprócz rozregulowanego sprzęgła nie widzę problemu.
I po każdej jeździe grzebiesz przy lince?? :F
Wszystkich co znam i ci maja dwusuwy to wiem ze wciskaja sprzeglo i robia miedzygazy, a sprzegla co jazde nie podciagaja.
(05-06-2015 23:52:57)Latos napisał(a): [ -> ]Hamowanie silnikiem jest jak jedziesz i puszczasz gaz. Nie ma paliwa-nie ma smarowania, silnik sie zaciera.

Kolega Latos ma racje. Dla tego, kiedyś jak produkowano samochody z silnikami 2T to zazwyczaj miały tzw. "wolne koło" Ten prosty system uniemożliwiał hamowanie silnikiem przez co wydłużał życie silnika.
(05-06-2015 23:37:57)ArturDabrowski290 napisał(a): [ -> ]Bo to jest 2t, tu nie wolno hamować silnikiem. Smarowania wtedy nie ma.

(05-06-2015 23:52:57)Latos napisał(a): [ -> ]Hamowanie silnikiem jest jak jedziesz i puszczasz gaz. Nie ma paliwa-nie ma smarowania, silnik sie zaciera.

(05-06-2015 23:59:27)KeiSangi napisał(a): [ -> ]W czterosuwie nie ma problemu bo olej jest osobno, ale w 2t olej jest podawany jednocześnie z paliwem. Kiedy odetniemy paliwo odcinamy olej. A wtedy kaplica.

Twierdzicie że odpuszczenie gazu=całkowite odcięcie dopływu mieszanki do cylindra?

Bo mi się nie wydaje, ale skoro tyle osób tak twierdzi to pewnie się mylę.

Ale w takim razie na wolnych obrotach, jak sobie motorek stoi w miejscu, też manetki się nie dotyka. To co on wtedy spala? Bąki jednorożca?
Ja jakoś na mieście nie widziałem, żeby ktoś z 2t za każdym razem sprzęgło wciskal..
Ale jesli obroty sa 4-5 razy wyzsze niz obroty jałowe to chyba juz to co przez ta malenka dyszke przeleci nie wystarcza.
Zreszta, nie od dzis wiadomo, ze dwusuwem nie wolno hamowac silnikiem, dla mnie ten temat nie ma sensu. Po prostu nie powinno sie tego robic i tyle w temacie. Po to sa wolne kola, dozowniki itp. poniewaz hamowanie silnikiem jest niebezpieczne dla silnika.
Stron: 1 2
Przekierowanie