Macie jakieś sposoby na zacieki farby ? Wczoraj malowałem wszystkie części od Komara i na błotniku przednim zrobiły mi się 3 zacieki.
Papier ścierny
Tak ale to mega czasochłonne xd
(04-07-2015 22:38:19)kliczko98 napisał(a): [ -> ]Ja np u siebie w komarku 2330 dzisiaj polerowalem wszystkie kanaly w cylindrze co poprawi przeplyw mieszanki jeszcze tylko wypolerowac troche w karterach i gitarka
Kliczo mógłbyś opisać w jaki sposób i czym polerowałes kanały?
(11-07-2015 15:34:19)bede napisał(a): [ -> ] (04-07-2015 22:38:19)kliczko98 napisał(a): [ -> ]Ja np u siebie w komarku 2330 dzisiaj polerowalem wszystkie kanaly w cylindrze co poprawi przeplyw mieszanki jeszcze tylko wypolerowac troche w karterach i gitarka
Kliczo mógłbyś opisać w jaki sposób i czym polerowałes kanały?
jak najbardziej wiec tak troche sie pobawilem papierkiem wodnym i to wszystko poczyscilem, na 2000 skonczylem. Myslalem ze recznie wyczyszczenie tych kanalow duzo czasu mi zajmie ale dosc szybko poszlo. Potem nalozylem paste k2 turbo i filcami na trzpieniu szlifierką prosta pod sprezarke to wypolerowalem. Trzpienie byly male i z ogormnym luzem wchodzily w kanaly. Dobrze by bylo jeszcze je wypolerowac jakas pasta do koncowego polerowania na lustro ale niestety jej nie posiadam moze jeszcze ja kupie i je wypoleruje lepiej. I to by bylo na tyle bo raczej nie ma co tu wiecej pisac
Może ktoś pomóc mi w opisaniu lub zdjęciu/filmiku jak złożyć cały wałek kopniaka ? Całą resztę silnika umiem.
Już wszystkie części i wszytko jest. więc trzebało by teraz złożyć.
Równie ważnym procesem obok polerowania kanałów jest niwelacja progów na styku obudowa silnika - cylinder.
To jak ? Ogarnia ktoś tą kopkę ?
Albo jakby ktoś mógł narysować wałek ten w painie i po kolei zrobić rysunek i opisać.
A i tą sprężynę zachacza się o choinkę czy jakiś inny wałek ?
Bo to zabezpieczenie wkłada się w taki przedziałek na około górze kartery nie ?