Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Simson s51 1986r 4b
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(16-05-2015 17:47:32)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]...(w przeciwieństwie do takiej jawy, gdzie cały silnik jechano sylikonem)...

Bzdura. W jawie używano hermetyku oraz farby.
(15-05-2015 16:09:46)ProXiou napisał(a): [ -> ]Ignaś, a jak zbierasz na tego Simsona kradniesz od babci z portfela czy hajsy z yt za twoje 55 subskrypcji? Big Grin

Oczywiście że kradnę. Rękami babci. A nie mogę grać na gitarze na imprezach rodzinnych? Nie mogę znajdywać starych oszczędności z czasów kiedy jeszcze byłem nieświadomy a już bogaty? A swoją drogą to ja już mam, tylko mam swoje oszczędności na coś naprawdę dużego.
KONIEC OT.
Tak jak mówią nie baw się w żadne tjuningi, bo mnie krew zalewa, jak słyszę o romecie simsonie czy jawie że "doinwestowane moto".
Przeróbek nie zamierzam robić. Plomb nie widzę silikonu również. Dziadek mówił że nie był tykany i wierzę w to.
Dziś trochę pomeczylem się z simkiem, iskra znikła przez dużą warstw nagaru Big Grin na innej świecy gra. Powiedzcie mi bo nie rozumiem czy w tym elektroniku jest ładowanie akumulatora? Miernik twierdzi ze nie ale może ja coś źle robie.
Zrobiłem dziś ok 10km takie testowe.



Wysłane z mojego D2303
Karaś by powiedział że "wiejskie tuminingi" bo nie ma gumki od kluczyka.
no ładny orginalny elektronik 6V i jeśli silnik nie był ruszany to śruby co łączą połówki nie powinny mieć zniszczonych łbów i orginalnie były montowane czarne simeringi a po rozebarniu silnika powinny być łożyska dkf a na cylindrze pomięczy żebrami jest napis vmw a i w elektroniku jest ładowanie z cewki na zapłonie i przez prostownik pod stacyjką idzię prądek z cewki /być może mostek prostowniczy się kończy .
(16-05-2015 22:04:40)Marwerick napisał(a): [ -> ]no ładny orginalny elektronik 6V i jeśli silnik nie był ruszany to śruby co łączą połówki nie powinny mieć zniszczonych łbów i orginalnie były montowane czarne simeringi a po rozebarniu silnika powinny być łożyska dkf a na cylindrze pomięczy żebrami jest napis vmw a i w elektroniku jest ładowanie z cewki na zapłonie i przez prostownik pod stacyjką idzię prądek z cewki /być może mostek prostowniczy się kończy .
Mógłbyś mi pokazać ten mostek i powiedzieć gdzie leży?
Na jakiej pozycji powinna być stacja aby było ładowanie oraz na ramę idzie - czy +?

Wysłane z mojego D2303
musiał bym u siebie zobaczyć bo w moim jest elektronik teraz a chyba jak jest na 1 i 2 pozycji ładowanie aku bo na 3-ciej pozycji jest tylko postojowe i brak odpalania

http://www.jackmotors.pl/prostownik-sims...-1178.html

taki jest tam prostownik
na ramę idzie minus tak mi się wydaje (musiał bym sprawdzić jak w moim jest)

http://images65.fotosik.pl/127/20450327410b2760med.jpg

tu masz fotkę pod stacyjką jest prostownik
Że zdjęcia wynika ze - na ramę okej. Będę. Musiał szukać tego ładowania zagadam jeszcze z dziadkiem.

Wysłane z mojego D2303

PS ale jakbyś mógł zrób mi ładne zdjęcie tego czegoś pod Stacyjka bo wydaje mi się ze tam mogę mieć pomieszane.
(16-05-2015 17:49:24)Quake96 napisał(a): [ -> ]
(16-05-2015 17:47:32)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]...(w przeciwieństwie do takiej jawy, gdzie cały silnik jechano sylikonem)...

Bzdura. W jawie używano hermetyku oraz farby.

Ale jednak chodziło mi o to samo, może to nieprawidłowa postawa, ale ja hermetyk sylikonem nazywam, tak jak wszystkie podobne specyfiki, i stąd coś takiego. W każdym razie owym hermetykiem w Jawie jechano cały silnik, czego dowodem był mój ogar, gdzie czerwony hermetyk był wszędzie, nawet na łączeniu gaźnika z króćcem.
A ładuje akumulejtor? Wiem że w platyniarzu nawet nie ma po co przykładać miernika :F Daje takie zakłócenia po kablach, że miernik pokazuje jakieś bzdury. Nie wiem jak w elektroniku. Także tego, w simzłomie z mirnikiem z daleka od niego :F
Fakt mówił mi ktoś o tym teoretycznie nie wiem jak to z tym jest aku był rozladowany do 0 a po małym kółku 1,60v może to jest to Big Grin ale nie wiem wolałbym widzieć czarno na białe na mierniku Big Grin jak w Aprili konkretnie.

Wysłane z mojego D2303
(17-05-2015 10:21:35)kokosek napisał(a): [ -> ]Fakt mówił mi ktoś o tym teoretycznie nie wiem jak to z tym jest aku był rozladowany do 0 a po małym kółku 1,60v może to jest to Big Grin ale nie wiem wolałbym widzieć czarno na białe na mierniku Big Grin jak w Aprili konkretnie.

Wysłane z mojego D2303

To ten aku jest padnięty w cztery dupy. Zasiarczony jest na stówkę. Weź go nawet nie katuj ładowaniem simzłomowskim, tylko prostownikiem go podładuj.

edit;
Możesz żarówką sprawdzać.
No pewnie myślicie że nic nie robie a tu gucio..

Akumulator jest w trakcie ozywiania powiem wam ze jak po takim postoju ładnie mu to idzie.
Niestety prostowniki elektryczne są do dupy nie ukrywajmy. Tak więc odpalilem to ustrojstwo i się nie zjaralo Big Grin

Mam już inne ciekawe rzeczy dla was które zapodam w najbliższych dniach Smile 'unikaty jak dla mnie'

Wysłane z mojego D2303
(17-05-2015 10:19:14)amin napisał(a): [ -> ]A ładuje akumulejtor? Wiem że w platyniarzu nawet nie ma po co przykładać miernika :F Daje takie zakłócenia po kablach, że miernik pokazuje jakieś bzdury. Nie wiem jak w elektroniku. Także tego, w simzłomie z mirnikiem z daleka od niego :F

Zależy. Ja robiąc w swoim platyniarzu mierzyłem multimetrem napięcie na cewkach, i pokazywało dobrze(od 5-6V na niskich do 13V na wysokich obrotach), zakłóceń nie było. No chyba że mierzyłeś jakąś najtańszą chińszczyzną, to zakłócenia mogły być.
Simson przeszedł przegląd mieliśmy małe problemy w postaci zasniedzialych styków, akumulator ledwie Dycha ale Dycha.. Kierunków praktycznie nie widać.

Problem tego rodzaju ze chyba będę musiał rejestrować :/ bo przegląd dostałem na kartce a nie na dowodzie :/
Zovaczymy simson chodzi fajnie po mieście rzadko kiedy rękę wyciągam xd
Wpadło 10km i właśnie jestem nim e szkole Smile

Wysłane z mojego D2303
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie