Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: cross 125 bierze olej i nie wchodzi na obroty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, mam crossa 125 i ostatnio bierze mi olej, dymi na niebiesko i jak daje gazu na opór to nie wchodzi na obroty, jaka moze byc przyczyna ???
Taka że bierze olej krejzi No pomyśl chopie :v Jak bierze olej to wiadomo, że simmering puszcza Big Grin
quake pomyśl że to może być 4T i pierścienie mogą być winne
Okej, tego nie wziąłem pod uwagę, ja zwyczajnie myślę o silnikach 2T :F Ale też kolega mógłby coś więcej napisać czy to właśnie 2T czy 4T Big Grin
Tak, jest to 4t. W tygodniu wymienie tłok i pierścienie, zobacze czy pomoże, tylko jeszcze sprawa tych obrotów, czy to tez moze byc od tego ?
Możliwe, że nie ma kompresji, i dlatego nie wchodzi na obroty.
Obstawiam tłok, pierścienie z cylem do wymiany. Lub ewentualnie uszczelniacze zaworowe puszczają Smile
Pamiętaj, że żeby wymienić tłok musisz potem ustawić zawory i rozrząd, a to może te elementy są rozregulowane i to jest przyczyną, że nie wchodzi na obroty?

Ja mam nową głowicę, tłok, pierścienie, cylinder i też mi olej bierze Big Grin
Wiele jest przyczyn palenia oleju, ale na pewno nie sa nimi simeringi ani uszczelki. Wedle mnie warto sprawdzic uszczelniacze zaworowe i pierscienie, sa slabej jakosci. Jesli to nie przyniesie rezultatu zajrzalbym do uszczelki pompy oleju . Albo sam olej jest za rzadki albo za gesty. W 4t m to znaczenie i nie mozna lac hyle jakiego jak do komara...
to jaki olej mam mu lac? Napisz dokładną nazwę

jak go kupiłem to był zdjęty cylinder, głowica i tłok, w domu go poskładałem i ustawiłem tylko rozrząd, do zaworów nie zaglądałem. Ponad rok był rozebrany i jak złożyłem odpalił za 3 razem i tak chodził do tej pory az zaczeło sie dziac to co wyzej napisałem, to moze i teraz nie bedzie trzeba ustawiac zaworów ?
Na pewno 10w40 półsyntetyk

Nazwa obojętna, poczytaj opinie na temat olejów do tych 4T.
10w40 najlepszy uwazam do fmb albo do fmi. Gumki zdejmij i wymien, tylko najpierw musisz zawory rozebrac. Pierscienie tez nie drogie sa to i je zmień na nowe.

ogólnie olej polecam oplowski - GM 10W40
Do tych silników polecam Castrol Power 1 4T 10w40. Mój lata na Super Mobil 2000 10w40 mineralny, i nie ma z nim problemów
Oto i wada co sie stalo w cross, pierscienie zblokowane, i tłok w niektórych miejscach jest ukruszony, pierwszy raz takie cos widzę, seger blokujący sworzen wyleciał. Wiem ze do wymiany cylinder i tłok, zastanawiam sie nad głowica, ale ona wygląda dobrze, tylko teraz jesli tam wleciały te ukroszone kawałki to co z tym zrobic, chociaz podejrzewam ze zostały starte w pył.
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162250.jpg
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162138.jpg
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162208.jpg
Zatarles prawdopodobnie przez palowanie albo zly olej lub sprawnosc pompy oleju. Glowice wkrec w nia swiece i zalej na noc acetotem albo rozpuszczalnikiem. Jak bd okej to ciecz zostanie. Cyl i tlok zakladaj i ogien.
Stron: 1 2
Przekierowanie