14-03-2015, 21:03:00
Stron: 1 2
14-03-2015, 21:05:52
Taka że bierze olej No pomyśl chopie :v Jak bierze olej to wiadomo, że simmering puszcza
14-03-2015, 21:14:47
quake pomyśl że to może być 4T i pierścienie mogą być winne
14-03-2015, 21:16:57
Okej, tego nie wziąłem pod uwagę, ja zwyczajnie myślę o silnikach 2T Ale też kolega mógłby coś więcej napisać czy to właśnie 2T czy 4T
14-03-2015, 21:18:20
Tak, jest to 4t. W tygodniu wymienie tłok i pierścienie, zobacze czy pomoże, tylko jeszcze sprawa tych obrotów, czy to tez moze byc od tego ?
14-03-2015, 21:40:16
Możliwe, że nie ma kompresji, i dlatego nie wchodzi na obroty.
14-03-2015, 21:57:21
Obstawiam tłok, pierścienie z cylem do wymiany. Lub ewentualnie uszczelniacze zaworowe puszczają
15-03-2015, 01:00:14
Pamiętaj, że żeby wymienić tłok musisz potem ustawić zawory i rozrząd, a to może te elementy są rozregulowane i to jest przyczyną, że nie wchodzi na obroty?
Ja mam nową głowicę, tłok, pierścienie, cylinder i też mi olej bierze
Ja mam nową głowicę, tłok, pierścienie, cylinder i też mi olej bierze
15-03-2015, 01:16:43
Wiele jest przyczyn palenia oleju, ale na pewno nie sa nimi simeringi ani uszczelki. Wedle mnie warto sprawdzic uszczelniacze zaworowe i pierscienie, sa slabej jakosci. Jesli to nie przyniesie rezultatu zajrzalbym do uszczelki pompy oleju . Albo sam olej jest za rzadki albo za gesty. W 4t m to znaczenie i nie mozna lac hyle jakiego jak do komara...
15-03-2015, 18:01:09
to jaki olej mam mu lac? Napisz dokładną nazwę
jak go kupiłem to był zdjęty cylinder, głowica i tłok, w domu go poskładałem i ustawiłem tylko rozrząd, do zaworów nie zaglądałem. Ponad rok był rozebrany i jak złożyłem odpalił za 3 razem i tak chodził do tej pory az zaczeło sie dziac to co wyzej napisałem, to moze i teraz nie bedzie trzeba ustawiac zaworów ?
jak go kupiłem to był zdjęty cylinder, głowica i tłok, w domu go poskładałem i ustawiłem tylko rozrząd, do zaworów nie zaglądałem. Ponad rok był rozebrany i jak złożyłem odpalił za 3 razem i tak chodził do tej pory az zaczeło sie dziac to co wyzej napisałem, to moze i teraz nie bedzie trzeba ustawiac zaworów ?
15-03-2015, 18:10:41
Na pewno 10w40 półsyntetyk
Nazwa obojętna, poczytaj opinie na temat olejów do tych 4T.
Nazwa obojętna, poczytaj opinie na temat olejów do tych 4T.
15-03-2015, 18:31:20
10w40 najlepszy uwazam do fmb albo do fmi. Gumki zdejmij i wymien, tylko najpierw musisz zawory rozebrac. Pierscienie tez nie drogie sa to i je zmień na nowe.
ogólnie olej polecam oplowski - GM 10W40
ogólnie olej polecam oplowski - GM 10W40
15-03-2015, 20:00:35
Do tych silników polecam Castrol Power 1 4T 10w40. Mój lata na Super Mobil 2000 10w40 mineralny, i nie ma z nim problemów
17-03-2015, 18:38:49
Oto i wada co sie stalo w cross, pierscienie zblokowane, i tłok w niektórych miejscach jest ukruszony, pierwszy raz takie cos widzę, seger blokujący sworzen wyleciał. Wiem ze do wymiany cylinder i tłok, zastanawiam sie nad głowica, ale ona wygląda dobrze, tylko teraz jesli tam wleciały te ukroszone kawałki to co z tym zrobic, chociaz podejrzewam ze zostały starte w pył.
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162250.jpg
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162138.jpg
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162208.jpg
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162250.jpg
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162138.jpg
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...162208.jpg
18-03-2015, 20:16:03
Zatarles prawdopodobnie przez palowanie albo zly olej lub sprawnosc pompy oleju. Glowice wkrec w nia swiece i zalej na noc acetotem albo rozpuszczalnikiem. Jak bd okej to ciecz zostanie. Cyl i tlok zakladaj i ogien.
Stron: 1 2