(18-03-2015 20:16:03)fosa napisał(a): [ -> ]Glowice wkrec w nia swiece i zalej na noc acetotem albo rozpuszczalnikiem. Jak bd okej to ciecz zostanie. Cyl i tlok zakladaj i ogien.
Dokładanie chciałem to napisać. A tego rozpuszczalnika to nalej tam gdzie zawory są, jak nic nie ucieknie śmiało możesz zakładać.
A po założeniu cylindra i tłoka wyreguluj dobrze zawory i nie piłuj, żeby sytuacja koła nie zatoczyła. I dobry olej zalej, jakiś mobil wystarczy, ja tam do swojego Motul zalałem i nie narzekam.
Ok, dzieki, sprawdze to i dam znac co i jak
Zawory na poczatek walnij na oko, zawsze lepiej dac za luzne niz za ciasne. Zawsze to mozesz regulowac bez koniecznosci rozbierania. Podstawa to dobry olej, nowe czesci i poprawne ustawienie rozrzadu.
(18-03-2015 20:23:06)Rafku napisał(a): [ -> ] (18-03-2015 20:16:03)fosa napisał(a): [ -> ]Glowice wkrec w nia swiece i zalej na noc acetotem albo rozpuszczalnikiem. Jak bd okej to ciecz zostanie. Cyl i tlok zakladaj i ogien.
Dokładanie chciałem to napisać. A tego rozpuszczalnika to nalej tam gdzie zawory są, jak nic nie ucieknie śmiało możesz zakładać.
A po założeniu cylindra i tłoka wyreguluj dobrze zawory i nie piłuj, żeby sytuacja koła nie zatoczyła. I dobry olej zalej, jakiś mobil wystarczy, ja tam do swojego Motul zalałem i nie narzekam.
Z tego co ja wiem, najlepsza jest do tego nafta, tam przynajmniej ja robiłem, i kilka osób to potwierdziło.
a moge wlac tam do tych zaworów benzynę ekstrakcyjną ?
Witam ponownie, jeden zawór był krzywy, wysłałem do znajomego zeby wymienił zawory i przy okazji uszczelniacze, i dam znac co i jak jak przyjdzie i założe, Napiszcie jak takie cudo chinskie sie dociera ile litrów trzeba wyjezdzic i jak to robic ?