Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Podkręcenie mocy silnika dezamet
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam !
Ostatnio postanowiłem podkręcić moc w swojej motorynce z silnikiem charta montując cylinder simsona 50/4/3 oraz gaźnik 21mm Smile
o to link do filmu który przedstawia moją modyfikację https://www.youtube.com/watch?v=7IBUXPztfx0
Czekam na wsze komentarze i opinie Smile
Popełniłeś błąd nie odkrywając łożysk. Poza tym chyba nie ma się czego doczepić, przynajmniej ja jako totalny laik w temacie przeróbek nie mam poza tym nic do powiedzenia Smile
Mi się podoba. A ile mocy więcej ci przybyło?
co do odkrywania łożysk to nie wiem czy błąd popełniłem... kiedyś odkrywałem a teraz dowiedziałem się że lepiej ich nie odkrywać. Podobno żywotność ich jest większa bo żadne zanieczyszczenia się do nich nie dostają..
Silnik nie dawno odpaliłem czuć większą moc ale muszę pokombinować z kranikiem bo jest problem z wkręceniem na obroty... Przewód paliwowy nie jest do końca zalany paliwem.. muszę kranik wyczyścić i troszkę powiększyć przepływ rozwiercając otwory..

motorynka jest cała rozebrana.. Jak wszystko złożę to wstawię film z jady próbnej to sami ocenicie Smile
w planach mam jeszcze zamontowanie spawaka
(11-03-2015 12:29:01)lukan napisał(a): [ -> ]co do odkrywania łożysk to nie wiem czy błąd popełniłem... kiedyś odkrywałem a teraz dowiedziałem się że lepiej ich nie odkrywać. Podobno żywotność ich jest większa bo żadne zanieczyszczenia się do nich nie dostają..

Facepalm2 A pomyślałeś o ich smarowaniu? Łożyska w silniku smarowane są olejem który masz w skrzyni, a te na wale smarowane są mieszanką. Zakryte łożyska zaraz się pozacierają.
Ale zakryte łożyska mają w środku smar, przecież na sucho nie chodzą Tongue I ten ich smar jest lepszy od tego z mieszanki.
właśnie o to chodzi że one mają smar w sobie Smile każde zanieczyszczenie powoduje zacieranie łożysk... nie bez powodu one są zakryte...
Sami znawcy się wypowiadają -.-
Łożyska MUSZĄ być po przynajmniej jednej stronie odkryte by miały przepływ mieszanki.. Smar jest tylko przez chwile później chodzą na sucho..
Jakie zanieczyszczenia?! Od czego jest filtr paliwa i powietrza?? -.- Skoro są zanieczyszczenia to lepiej tym nie jeździć bo może w trasie się zatrzeć [cylinder i tłok]....
Wyczuwam temat o zatartych łożyskach Smile
Mam wrażenie że duży gaźnik do małego cylindra.
Możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób smar z krytych łożysk znika?
przez chwilę tylko smar jest ? a potem co ulatnia się ?? zajrzyj do lektury zanim zaczniesz się wypowiadać na dany temat... żaden filtr nie jest w stanie w 100% zatrzymać przed przepływem zanieczyszczeń... kurz to jest najgorsze co może być.. kwarc w czystej postaci.. a nic tak nie zaciera silnika jak kwarc.. przykład zakurzonego lakieru samochodowego. Wystarczy jak ktoś przeciągnie palcem po takiej powierzchni i ślad jest długo po umyciu...
W silniku które lekko dobija do 100 stopni, i myślisz że smar się nie wytopi best
Smar w współczesnych łożyskach wystarcza na całą jego żywotność.

W tej chwili jestem w trakcje remontu silnika charta i pozdejmowałem te osłonki.
(11-03-2015 15:44:43)BlackDragon napisał(a): [ -> ]Ale zakryte łożyska mają w środku smar, przecież na sucho nie chodzą Tongue I ten ich smar jest lepszy od tego z mieszanki.

(11-03-2015 15:55:00)lukan napisał(a): [ -> ]właśnie o to chodzi że one mają smar w sobie Smile każde zanieczyszczenie powoduje zacieranie łożysk... nie bez powodu one są zakryte...

Janusze mechaniki... Ten smar się zaraz wypłucze i wytopi. Jak już ktoś wspomniał, temperatury w silniku są wysokie. Poza tym smarowanie z silnika jest lepsze. Ale róbta co chceta, zobaczymy ile te wasze łożyska przejeżdżą.
Stron: 1 2
Przekierowanie