Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tłok obija głowice
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam, silnik dezamet 023. Wał jest jeszcze oryginalny w db stanie, ale tłok i cylinder włożyłem pseudo 60. Gdy dokręcę porządnie głowicę to tłok wali w głowice i koniec nic nie idzie. Jak poluzowałem trochę głowicę to wszystko jest ok. Pod cylinder dałem uszczelkę na silikon. Czy muszę dać, np. pod cylinder jeszcze jedna uszczelkę?? Czy po prostu zostawić głowice nie dokręconą na chama?
Pod cylinder wytnij sobie grubą uszczelkę, jak masz kartki techniczne białe, to z końca bloku weź tą taką sraczkowatą :F i z niej wytnij. A pod głowicę taką uszczelke http://motoczescikapka.pl/userdata/gfx/7...2f750f.jpg i bez silikonu -.-
Taką uszczelkę co z linku to mam pod głowicą a pod cylindrem mam taka z zestawu z papieru jakby. Mam jeszcze jedną taką papierową pod cylinder. Czy te dwie były by ok czy lepiej jak kolega wyżej radzi wziaśc z bloku wyciać?

Jeszcze jedno. Z iskrownika wychodzą te styki, tzn. te metalowe co się w nie wkłada dwa kabelki. Ja nie mam światła przód i by była iskra to muszę zamknąć obwód?? Tzn. złączyć te dwa metalowe styki ze sobą??? Czy wtedy zrobi się zwarcie??? Pomocy.
Jak masz jakiś arkusz aluminium to dotnij sobie pod cylinder a pod głowice zostaw tą co masz. Jak ściągniesz głowice to denko tłoka powinno tylko lekko wystawać a krawędzie tłoka równać się z cylindrem.
Jeden styk to prąd, drugi to gaszenie. Nie złaczasz ich, a jak nic nie jest podłaczone to powinna być iskra.
Ale nie ma iskry, mi chodzi o te metale co sie kabelki wkłada. Nie trzeba ich znaczyć, żeby obwód zamknąć? Bo iskry nie mam wymianiony kondensator i przeywacz. Przerwa ustawiona. Swieca nowa
Mają być osobno nie złączone!
Najlepiej odłącz wszystkie kable od silnika [Z wyjątkiem tego gdzie jest fajka] i wtedy zobacz.
Wszystko mam odlaczone tylko jest fajka i jak dotykam swieca głowicy i kopie to nic nie widac tylko ciepla czasem jest swieca od dolu.
Zmień świecę lub wina kondensatora.
Możesz wkręcić świecę i na pych spróbować odpalić Smile
A mam pytanie, czy jesli zaplon nie jest wyregulowany to iskra powinna byc? Czy moze byc za to odpowiedzialne, że jak są 3 śrubki od zapłonu to jedna jest złamana w kartzetze i sa tylko 2?

Na opakowaniu świecy pisze, że do diesla czyli powinna być mocna.
Na 2 śrubach chyba nic nie zmienia jeśli jest dobrze przykręcone. Jeśli zapłon nie jest wyregulowany iskra CHYBA powinna być tylko nie w odpowiednim momencie...
Możliwe, że te 2 śrubki nie są dokręcone na maxa i przez to lata podstawa i przerywacz nie pracuje. Sprawdź, czy przerywacz w ogóle pracuje.
Ręcznie chodzi, ale sprawdze magnetem. Moke pytanie czy iskra powinna już byc bez ustawionego zaplonu, czy tylko jak bedzie ustawiony to bedzie?
Cytat:Na opakowaniu świecy pisze, że do diesla czyli powinna być mocna.

loo przecież świeca żarowa działa zupełnie inaczej, to nie ma prawa działać. Kup zwykłą świecę F80 i po problemie Wink Jesteś pewien, że tłok uderza w głowicę a nie w tą świecę?
No przecież, świece żarowe się tak jakby podgrzewa najpierw więc to nie ma prawa działać.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie