(01-03-2015 21:59:21)dominik963 napisał(a): [ -> ]Tak, nie idzie krecic magnetem w pewnym momencie.
(01-03-2015 22:01:54)TheNight napisał(a): [ -> ]To może masz łożyska zjechane.. Wykrec głowice i zobacz.
A to nie jest przypadkiem kompresja?
nie idzie magnetem przekręcić bo kompresja, jasne
autor, kup plastelinę, rozgnieć na placek, podziurkuj, ustaw tłok z centymetr przed gmp, włóż tą plastelinę do cylindra przykręć głowicę i rusz magnetem tak żeby się zgniotła i wtedy się dowiesz czy wali o głowicę czy nie.
Przecież napisał ze wykręcił świece i problem nie ustąpił wiec to nie kompresja
Nwm, może ja czegoś nie rozumiem
Bez swiecy, dokrece głowice to nie idzie magnetem kręcić, tlok zatrzymuje sie na głowicy. Poluzuje jest ok. Musze podłożyć uszczelke grubsza.
Może masz coś nie tak z tym swoim zestawem "pseudo 60"? Też mam ten zestaw, ale nigdy nie miałem takiego problemu. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że masz chyba ekstremalnie pogięty wał, razem z korbowodem...
Wal w stanie bdb. Luz minimalny.
(02-03-2015 10:01:42)dominik963 napisał(a): [ -> ]Wal w stanie bdb. Luz minimalny.
Aha
Tzn luz prawie nie wyczuwalny jest na wale.
Ja mam to samo, co kolega. W piątek kpiłem nowy tłok do 50ccm z ALMOTU i też uderza mi o głowice, chyba
Dokładnie jeszcze tego nie przeanalizowałem ale to może być np jakaś wada produkcyjna z ALMOTU, ale pewien na 100% nie jestem. Jutro sprawdze co z moim sprzętem i dam znać. A silnik mam ten sam 023