18-01-2015, 14:01:51
Stron: 1 2
18-01-2015, 14:06:38
cdi od charta ale pewnie powiesz ze za drogi..
18-01-2015, 14:21:46
(18-01-2015 14:06:38)charper napisał(a): [ -> ]cdi od charta ale pewnie powiesz ze za drogi..Jedno razowy wydatek.
Jest to oficjalnie produkowane ?
Mogę dostać jakiś link? z montażem nie będzie problemów?
18-01-2015, 17:06:18
Nowy: http://allegro.pl/iskrownik-stator-zaplo...26981.html
Cena kosmiczna, ale ten sprzedawca zawsze miał dwa razy droższe części niż inni. Ogólnie taki zapłon jest coraz trudniej dostać. Szukałbym na Twoim miejscu używanego.
Do tego iskrownika musisz dokupić:
- moduł zapłonowy (Unitra Telpod GL-133) lub zrobić sobie taki samodzielnie korzystając ze schematu, który znajduje się tutaj.
- cewkę dedykowaną do zapłonu CDI, może być od s.kutera, np taka
- magneto, nowe oryginalne nie jest drogie: http://allegro.pl/kolo-magnesowe-magneto...01857.html
Zapłon jest plug & play. Wkładasz i jeździsz. Oczywiście wyprzedzenie zapłonu trzeba ustawić na 3mm przed GMP, patrząc na cechę "P" (ponieważ wał podczas pracy obraca się w prawo, patrząc od strony iskrownika) na magnecie i strzałkę na impulsatorze. Przerwa na świecy 0,4 do 0,7mm.
Cena kosmiczna, ale ten sprzedawca zawsze miał dwa razy droższe części niż inni. Ogólnie taki zapłon jest coraz trudniej dostać. Szukałbym na Twoim miejscu używanego.
Do tego iskrownika musisz dokupić:
- moduł zapłonowy (Unitra Telpod GL-133) lub zrobić sobie taki samodzielnie korzystając ze schematu, który znajduje się tutaj.
- cewkę dedykowaną do zapłonu CDI, może być od s.kutera, np taka
- magneto, nowe oryginalne nie jest drogie: http://allegro.pl/kolo-magnesowe-magneto...01857.html
Zapłon jest plug & play. Wkładasz i jeździsz. Oczywiście wyprzedzenie zapłonu trzeba ustawić na 3mm przed GMP, patrząc na cechę "P" (ponieważ wał podczas pracy obraca się w prawo, patrząc od strony iskrownika) na magnecie i strzałkę na impulsatorze. Przerwa na świecy 0,4 do 0,7mm.
18-01-2015, 17:13:57
Mam taki zapłon za 130zł jak by to cię interesowało, cewkę dam gratis.
Według mnie lepszym rozwiązaniem jest przerobienie oryginalnego zapłonu na tyrystorowy.
Poczytaj o tym.
Według mnie lepszym rozwiązaniem jest przerobienie oryginalnego zapłonu na tyrystorowy.
Poczytaj o tym.
19-01-2015, 02:46:08
(18-01-2015 17:13:57)kanilox napisał(a): [ -> ]Mam taki zapłon za 130zł jak by to cię interesowało, cewkę dam gratis.Potrzebuje gotowca
Według mnie lepszym rozwiązaniem jest przerobienie oryginalnego zapłonu na tyrystorowy.
Poczytaj o tym.
Wiec jesli wiesz gdzie moge kupic ta 2 opcje to poprosze o taka informacje
(18-01-2015 17:06:18)BigSoft napisał(a): [ -> ]Nowy: http://allegro.pl/iskrownik-stator-zaplo...26981.htmlA jak ustawic to wyprzedzenie w chartowskim zaplonie?
Cena kosmiczna, ale ten sprzedawca zawsze miał dwa razy droższe części niż inni. Ogólnie taki zapłon jest coraz trudniej dostać. Szukałbym na Twoim miejscu używanego.
Do tego iskrownika musisz dokupić:
- moduł zapłonowy (Unitra Telpod GL-133) lub zrobić sobie taki samodzielnie korzystając ze schematu, który znajduje się tutaj.
- cewkę dedykowaną do zapłonu CDI, może być od s.kutera, np taka
- magneto, nowe oryginalne nie jest drogie: http://allegro.pl/kolo-magnesowe-magneto...01857.html
Zapłon jest plug & play. Wkładasz i jeździsz. Oczywiście wyprzedzenie zapłonu trzeba ustawić na 3mm przed GMP, patrząc na cechę "P" (ponieważ wał podczas pracy obraca się w prawo, patrząc od strony iskrownika) na magnecie i strzałkę na impulsatorze. Przerwa na świecy 0,4 do 0,7mm.
Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
Dobra juz wiem jak ustawic zaplon
" Zapłon w charcie ma być ustawiony na 2,5mm przed gmp, choć prawdą jest że silnik musi odpalić na każdym ustawieniu.
Ustawiasz tłok dokładnie w gmp, kręcąc kołem magnesowym zgodnie z ruchem pracy silnika, odmierzasz odległość do denka tłoka,
opierając suwmiarkę na otworze w który wkręca się świece, do tej odległości dodajesz magiczne 2,5mm, opierasz suwmiarkę w tym
samym miejscu i opuszczasz tłoka , o tą różnice kołem magnesowym kręcąc odwrotnie do ruchu silnika. W tym właśnie miejscu,
cecha na impulsatorze ma pokryć, się z kreską przy literze L na kole magnesowym."
Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
22-01-2015, 19:48:02
wracając do tematu
iskrownik, magneto juz w drodze
moduł i cewka również
robiąc to na razie pod instalacje ogara 205
gdzie się wpiąć kablem gaszenia i który będzie do świateł?
iskrownik, magneto juz w drodze
moduł i cewka również
robiąc to na razie pod instalacje ogara 205
gdzie się wpiąć kablem gaszenia i który będzie do świateł?
22-01-2015, 21:43:56
gaszenie bialy swiatla czerwony.
25-01-2015, 02:43:48
Czerwony z iskrownika bialy z modulu?
A nie uzywane cewki ladowania nie ulegna uszkodzeniu?
A nie uzywane cewki ladowania nie ulegna uszkodzeniu?
25-01-2015, 14:26:27
tak. raczej nie padna ale zawsze mozesz je wyjąć
25-01-2015, 15:24:50
a jakieś żarówki wstawić żeby było dociążone?
jakie polecicie i pod jakie przewody?
jakie polecicie i pod jakie przewody?
25-01-2015, 15:53:25
Skoro chcesz obciążać cewki, to wstaw po jednej żarówce 6V/5W na każdą cewkę ładowania.
Teoretycznie nie obciążone cewki nie powinny ulec uszkodzeniu. Co innego, gdyby miały zwarcie.
Teoretycznie nie obciążone cewki nie powinny ulec uszkodzeniu. Co innego, gdyby miały zwarcie.
30-01-2015, 13:14:54
30-01-2015, 13:48:33
To moduł do chinczyka
30-01-2015, 14:01:40
sprzedający mi powiedział ze miał to podłączone jakas przejściówką
rozmawiałem z nim przed chwila
cewka sprawna
rozmawiałem z nim przed chwila
cewka sprawna
Stron: 1 2