wyglada strasznie ale ma ogromny potencjal
za free nie było co wybrzydzać, w końcu pamiątka rodzinna
wez go umyj dokladnie i zorb zdjecie jak bd wygladal czysty
Z z braków widzę to brak gumy na gaźnik , linki licznika nie wiem jak z drugiej strony .
P.S dzwonek potrzebny Ci jest ??
gyma jest i widac ja tyle ze jest wcisnieta pod gaznik przyprzyj sie
no wyglądem nie grzeszy, kupa roboty Cię czeka ale dla chcącego nic trudnego
guma jest i plastiku brak z lewej strony, linka od licznika też jest, oczywiście czerwony metaliczny i chromy na silniku, wydechu itp.
piękna baza do renowacji.Stawiam zeta, że uda się go odpalić bez rozbierania silnika:-)
nie masz osłony gaźnika jednej ale tak to spoko
Jak ja uwielbiam takie zdjęcia motorka wyciągniętego prosto w szopy, ma klimat
Ale wiesz co, pod ta gruba warstwą kurzu może kryć się piękny i oryginalny Komarek. Mój T-1 podobnie wyglądał, gdy go kupiłem, a po umyciu omieniałem
w razie czego mam 4 gaźniki GMF a dostęp do innych części też łatwy, a powie mi ktoś może czy to jest 2330, 2350 czy jeszcze inny ? Jeszcze papierów nie mam, ale wydaje mi się że 2350 bardziej niż 2330
Ciężko powiedzieć, lampę przednią ma od 2350, ale ma pedały. Może to jeszcze inny model, było trochę tych Komarów
dużo polerki mnie czeka, mam jeszcze pytanie, chodzi mi o to czy polerować poszczególne części czy chromować ( chromowanie droższe oczywiście ) ?
Spróbuj wypolerować wszystkie części, a to co się nie da oddaj do chromowania, ale większość na pewno wypolerujesz