29-01-2015, 20:58:33
29-01-2015, 21:53:22
Dzięki śliczne.Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, mianowicie w oryginalnym plastiku nad korkiem zbiornika jest uwypuklenie żeby siedzenie nie leżało na korku a patrząc na sklejkę jest ona gładka.Co prawda widać ślady oleju na tym zdjęciu, ale czy zbiornik nie jest gnieciony?
30-01-2015, 02:26:29
Nie mam pojęcia- motorower trzyma ładnych parę kilometrów od domu i ciężko mi sprawdzić- a może samo siedzenie jest wyżej niż powinno?
01-02-2015, 00:22:14
Przeglądnąłem trochę net i wygląda na to że najlepiej było by zrobić na bazie mojego elementu formę i wyprodukować całkiem nowy element z żywicy i włókna.
Może znajdę kogoś kto jakoś poratuje
Za to dzisiaj obudziły się konie mechaniczne oczywiście ledwo co ale powstały.Niestety ale prawdopodobnie będę musiał wymienić gaźnik.
Oczywiście muszę też dojść ładu z prądem bo jakoś go mało....
Może znajdę kogoś kto jakoś poratuje
Za to dzisiaj obudziły się konie mechaniczne oczywiście ledwo co ale powstały.Niestety ale prawdopodobnie będę musiał wymienić gaźnik.
Oczywiście muszę też dojść ładu z prądem bo jakoś go mało....
01-02-2015, 01:00:29
Przyjemnie pracuje silniczek. Podoba mi się
01-02-2015, 13:18:41
Fajny dzwiek, faktycznie, jakas odmiana od simsona czy rometow
Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
01-02-2015, 17:02:27
Jeszcze jeden z woltomierzem.
Po odłączeniu regulatora i reszty silnik znacznie lepiej trzyma wolne obroty.Muszę podmienić regulator napięcia i zobaczę czy coś się zmieni.
A dźwięk jak na bzyka fajny
Po odłączeniu regulatora i reszty silnik znacznie lepiej trzyma wolne obroty.Muszę podmienić regulator napięcia i zobaczę czy coś się zmieni.
A dźwięk jak na bzyka fajny
07-02-2015, 19:21:05
Panowie mam problem.
Silnik w Dantomie nie chcę odpalać, nawet się nie odezwie.Po wykręceniu świeca jest mokra a po przyłożeniu do cylindra jest iskra.
Co to może być Jedyna możliwość to psikanie plakiem w gaźnik.Silnik odpala i chodzi dwie-trzy sekundy, aż wypali plaka, mimo że w gaźniku jest paliwo.
Po parunastu odpaleniach na plaku silnik jakoś zaczyna pracować na benzynie.
Świeca włożona pierwsza lepsza bo nie wiem nawet jaki ma być typ i jaka ma być przerwa.Sprawdzałem na dwóch świecach i na dwóch szczelinach 0.6 i 1 mm.
Paliwo było kupione w sierpniu tamtego roku, ale do tej pory stoi rozrobione z olejem w zakręconej bańce 5L.
Jak już silnik pracował i trochę go potrzymałem na obrotach to z kolanka kapnęło parę kropli czarnego oleju.
Dzisiaj zgasiłem silnik, wstawiłem Dantoma do garażu i po około godzinie (cylinder był jeszcze lekko ciepły) już nie odpalił.
Macie jakiś pomył co jest grane
A jakie są objawy zasysania oleju ze skrzyni biegów
Silnik w Dantomie nie chcę odpalać, nawet się nie odezwie.Po wykręceniu świeca jest mokra a po przyłożeniu do cylindra jest iskra.
Co to może być Jedyna możliwość to psikanie plakiem w gaźnik.Silnik odpala i chodzi dwie-trzy sekundy, aż wypali plaka, mimo że w gaźniku jest paliwo.
Po parunastu odpaleniach na plaku silnik jakoś zaczyna pracować na benzynie.
Świeca włożona pierwsza lepsza bo nie wiem nawet jaki ma być typ i jaka ma być przerwa.Sprawdzałem na dwóch świecach i na dwóch szczelinach 0.6 i 1 mm.
Paliwo było kupione w sierpniu tamtego roku, ale do tej pory stoi rozrobione z olejem w zakręconej bańce 5L.
Jak już silnik pracował i trochę go potrzymałem na obrotach to z kolanka kapnęło parę kropli czarnego oleju.
Dzisiaj zgasiłem silnik, wstawiłem Dantoma do garażu i po około godzinie (cylinder był jeszcze lekko ciepły) już nie odpalił.
Macie jakiś pomył co jest grane
A jakie są objawy zasysania oleju ze skrzyni biegów
07-02-2015, 21:17:48
Pewnie uszczelniacze puściły. Objawy? Kopci, leje się olej z kolanka/tłumika, świeca czarna, no i oczywiście ciężko pali, u ciebie to wszystko pasuje.
07-02-2015, 21:20:55
Dokładnie. Simmeringi dały o sobie znać.
07-02-2015, 22:09:56
Dzięki Panowie za odpowiedź.Przyglądałem się spalinom i muszę powiedzieć że nie dymi.Trochę niebieskiego dymu jest no ale wiadomo tutaj musi być.
Na początek kupię nową świecę i przywiozę świeżego paliwa, bo to już trochę ma.
Jaką byście zalecili przerwę na świecy przy zapłonie bezstykowym
Na początek kupię nową świecę i przywiozę świeżego paliwa, bo to już trochę ma.
Jaką byście zalecili przerwę na świecy przy zapłonie bezstykowym
07-02-2015, 22:35:44
A jak już odpali i psikasz plakiem, to chodzi? Wychodzi na to że paliwa nie dostaje. Kranik drożny? Tam kranik jest? xD Weź do wężyka zalej paliwa i odpal, może podciśnienie masz w baku?
07-02-2015, 23:14:09
(07-02-2015 22:09:56)Blues napisał(a): [ -> ]Dzięki Panowie za odpowiedź.Przyglądałem się spalinom i muszę powiedzieć że nie dymi.Trochę niebieskiego dymu jest no ale wiadomo tutaj musi być.
Na początek kupię nową świecę i przywiozę świeżego paliwa, bo to już trochę ma.
Jaką byście zalecili przerwę na świecy przy zapłonie bezstykowym
Z tego co pamiętam 0,5-0,6mm.
08-02-2015, 00:41:00
Amin jak psikne plakiem to odpali i po około 2-3 sekundach zgaśnie.Kopanie nic już nie da, ale jak wykręcę świecę to jest mokra.Jak już się rozgrzeje to pali bez plaka ale najlepiej zapala na ssaniu.
Kranik jest nowy a gaźnik wygotowany w occie a potem siedział 20 minut w myjce ultra dźwiękowej.
Simon a czy w zapłonie CDI nie powinna być przerwa w okolicach 1mm ?
W samochodach tak na pewno było. 0.7 na stykach a jak był moduł to ustawiało się w okolicach 1mm.
Kurcze muszę kupić lampę stroboskopową
Kranik jest nowy a gaźnik wygotowany w occie a potem siedział 20 minut w myjce ultra dźwiękowej.
Simon a czy w zapłonie CDI nie powinna być przerwa w okolicach 1mm ?
W samochodach tak na pewno było. 0.7 na stykach a jak był moduł to ustawiało się w okolicach 1mm.
Kurcze muszę kupić lampę stroboskopową
08-02-2015, 00:51:50
Kolego te nowe kraniki slavo paliwompuszczajo. Sproboj dac stary kranik. Wyczysc gaznik.