Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Sposób na charta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Coraz bliżej momentu, kiedy rozbiorę charta do ostatniej śrubki. Skoro na silnik plan już jest (nawet myślę o 80/4, ale to tylko myślenie) to trzeba pomyśleć nad ramą. I mam 3 pomysły na nią:

1. Wersja Enduro, z tego co wiem to był tylko jeden egzemplarz zrobiony z głową. W moim wymyśle był by wysoko postawiony błotnik enduro z simsona, kierownica renthal, wydech oczywiście poszedł by górą, i dwie rurki "wzmacniające" ramę, tak jak w simsonach. Pokusił bym się też o tarczę na przodzie oraz opony przypominające kostkę, fotka na dole. Oczywiście projekt był by zrobiony tak, żeby przywrócenie oryginału nie było najmniejszym problemem. Jak na razie ten pomysł jest dla mnie najlepszy.

2. Prawie jak oryginał. Jedyne zmiany to tarcza hamulcowa, kolor ala srebrny. Opony szosowe.

3. Po prostu oryginał, opony również z klasycznym bieżnikiem. Raczej mi nie pasuje do silnika.

Opona heidenau "enduro"
Gorąco popieram opcję nr 1!to bardzo idzie w stronę Scramblers'ów & Trackers'ów.górny wydech,opona kostka,wysoki przód,tarcze.dobrze robisz to ćwiczenie!
jeszcze na twoim miejscu rozważył bym jakieś zmiany kanapy na jednoosobową i jakiś malutki zadupek wpasowany w to(włókno szklane fajnie można wykorzystać).nurt bardzo mało znany w polskim świecie customów.tu masz linka https://www.facebook.com/ScramblersTrackers?fref=ts
Fajny pomysł z tymi Scramblers'ami, ale do charta to wcale nie pasuje Wink
Wersja 1, ale ja bym zastosował błotnik np z sendy, do tego tarcza 220mm (lub cała felga z o900)
Podnieść tył, i ogólnie jeszcze kilka poprawek całokształtu.
Błotnik z sendy taki jakby za "nowoczesny" do charta Wink Bardziej by mi pasował chyba simsonowski, kwadratowy. Ale pomyślę.
simson urodą błotnika nie szalał.no chyba ze go przytniesz jak ja w moim cafe.tylko wtedy ładnie wygląda ale syfi po silniku...takie życie.no to zależy jak wykonasz.mi się śni po nocach wsk 125 zrobiona wlaśnie na scramblersa
Wsk'a, dwuramówka, bo przeróbkach i opuszczona na zawieszeniu by już coś przypominała. Chart niestety jest zbyt kwadratowy Wink

Pompuś

a oryginał źle wygląda? Tongue Tak kiedyś miałem dla jaj.
kwestia podejscia i twojej wizji.ja kiedys mam nadzieje zrobic scramblersa.niemniej jednak Chart ma największy potencjał enduro i tu popieram górny wydech i błotnik crossowy i opony w kostke.naprawdę można z niego duuuużo wycisnąć jak się chcę,kwestia gustu i podejścia.i myślę też że nie powinieneś się sugerować opiniami innych.to ty tym bedziesz jeździł i to ty masz go nacechować!
Oryginalny błotnik również ciekawy, rozważę ten pomysł Wink

Czyli raczej powstaje projekt enduro! Big Grin Proponuje aby w tym temacie przedstawiać wasze pomysły co ciekawego można zrobić, jak to zrobić, byle nie przerabiać znacząco ramy itp Wink

Pompuś

Wydech bulwa czy cuś i "guro". Dupe podnieść i tyle Big Grin
Chciałbym coś takiego Wink
ale czas zobaczy
dobre dobre!ładna prezencja!i jeszcze taśmą bazaltową to owinąć.ładnie wygląda i spaliny lepiej przechodzą.a myślałeś zeby zrobić mono wachacz?jednen amor na srodku ?i wyżej go podnieść?ja tam nadal jestem za tym zeby to byla jednoosobowa maszyna!bo enduro 50 cm3 na dwie???
na co sie bawić w centrala, amory od ETZ dużo podniosą dupe i fajnie będzie wyglądać ;D 80 ccm? Big Grin Jakieś dokładniejsze info ? Tongue
no wieksza pojemność zawsze mile widziana!.no centralny zabiera wagę pojazdu i fajniej sie prezentuje
Stron: 1 2 3
Przekierowanie